Délmagyar logó

2017. 01. 18. szerda - Piroska -7°C | 1°C

Zúgolódnak a szentesi Démász ügyfelek

Szentes - Késve kapták meg a fogyasztók Szentes több városrészében a Démász számláját és a díjfizetési csekket. A cég kommunikációs igazgatója lapunkat arról tájékoztatta: akinek panasza van, tegyen bejelentést a kézbesítési hiba kivizsgálása érdekében.
A szentesi Kertvárosból, a Koszta József utcából és a település központjában lévő üzletből jelezték lapunknak, hogy csütörtökön este találták meg a postaládájukban a Démász számláját és a díjfizetéshez a csekket. Magát a számlát még december 20-án készítették, ám a levél csak január 3-án érkezett. A borítékon nincs bélyegző, mert nem a posta kézbesítette. A baj pusztán az, hogy a fizetési határidő megegyezik a számlán a kézbesítés napjával és ezt a szentesi fogyasztók a megadott határidőre képtelenek teljesíteni.

Olvasóink panaszával megkerestük a Démász Zrt. kommunikációs igazgatóját. Kovács Krisztina arról tájékoztatta lapunkat, hogy „természetesen minden hasonló esetet kivizsgálnak". Ehhez azonban arra kérik az érintetteket, hogy tegyenek bejelentést a cég telefonos ügyfélszolgálatán (06-40/82-22-82), a honlapukon (www.demasz.hu) vagy levélben (Szeged, Klauzál tér 9.). Úgy fogalmazott: a bejelentés lehetővé teszi, hogy az esetleges hibák bekerüljenek a számítógépes adatbázisukba, és ilyenkor hivatalból is vizsgálatot indítanak.

Kovács Krisztina elmondta azt is, „ha a kézbesítésnél valamilyen hiba merült fel", akkor az ügyfelek a számla kézhezvételétől számított nyolc napon belül minden következmény nélkül kiegyenlíthetik az összeget."
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Már megint lebeg a szentesi légi bázis

Szentes - Ideiglenesen Jakabszálláson fog működni a dél-alföldi légimentő-bázis, miután Csík Imre ingyen fölajánlotta saját repülőterét erre a célra. Tovább olvasom