Délmagyar logó

2017. 07. 24. hétfő - Kinga, Kincső 21°C | 34°C Még több cikk.

A közmédia élen jár az árvízi tájékoztatásban

A legkritikusabb napokon az elért nézők száma meghaladta a napi 3 milliót - tudatta az MTVA.
A közmédia jelentősen növelte televíziós híradásainak időtartamát és a hírek megjelenésének számát, így a korábbiaknál jóval nagyobb közönséghez jutottak el az árvízi hírek.

A legkritikusabb napokon az elért nézők száma meghaladta a napi 3 milliót - tudatta a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) szerdán.

A közmédia négy tévéadója - az M1, az M2, a Duna és a Duna World - az átlagosnál másfélszer hosszabb időtartamban, összesen 47,5 órában tájékoztatta a hírműsorok keretében a nézőket a múlt héten. Az M1-en és a Duna Televízió két csatornáján naponta egyenként hét-nyolc alkalommal láthattak a nézők árvízi hírszolgáltatást, az M2-n pedig a hét második felétől nőtt a hírműsorok száma napi három-öt alkalomra.

Mindezzel együtt a nézők száma is növekedett: míg május utolsó hetében a közszolgálati tévéadók hírműsoraira egy átlagos napon 1,8 millió néző kapcsolt oda, addig a legkritikusabb napokon, múlt péntektől vasárnapig az elért közönség nagysága kétharmadával nőtt, és meghaladta a napi 3 millió embert.

A három napon összesen a lakosság több mint fele kapcsolt a közmédia valamely tévéadójának híradására: ez összesen több mint 4,8 millió nézőt jelent a három nap alatt.

Az M1 hírműsorainak elérése a Nielsen Közönségmérés adatai szerint jelentősen, több százezer fővel meghaladta a kereskedelmi adók hírei által elért szintet - tudatta az MTVA.

Az MTI a magyarországi árvízi veszélyhelyzet múlt keddi bejelentése óta több mint kilencszáz tudósítást jelentetett meg a természeti csapásról. A naponta legalább száz hír között helyszíni beszámolókat, összefoglalókat és külföldi híradásokat is olvashattak a felhasználók. Az MTI fotókiadásában múlt szerda óta 1105 felvétel jelent meg a magyarországi árvízről, és 339 fotó a külföldi áradásokról.

Az MTVA online felületei is átlagon felüli nézőszámot tudhatnak magukénak: a hirado.hu-n vasárnap több mint egymillió oldalletöltést regisztráltak. A percről percre hírfolyamnak, a képgalériáknak és video-összeállításoknak köszönhetően az oldalletöltések száma bizonyos napokon megduplázódott a Webaudit és az MTVA Új média adatai szerint.

Olvasóink írták

  • 1. pirosmedence 2013. június 12. 19:20
    „Derék: nagyon szép, imádjuk a közmédiát, de egy dologról ne feledkezzünk el: ez is politika. A közmédia nehogy azt gondolja, hogy a néző nem jön rá, mely szerint tudatosan nyomják a népnek a Fidesz jelentőségét az árvízvédelemben,ez nem véletlen, hanem gondosan megrendezett jelenet, amikor Orbán veszi a gumicsizmát, a kockás ingben ő vezeti a transzportert, majd a térképet összeráncolt homlokkal nézi ( Hú, de gondolkozik!) és adja az okos utasításokat. A nép meg ámul: íme, a nagy stratéga, a hadvezér, utoljára Napóleont láttuk ilyen szituációban, Istenem, de jó is, hogy nekünk itt van a világ egyik legrátermettebb, hihetetlen képességekkel rendelkező és hatalmas formátumú zseniális vezetője, nélküle az árvízi védekezés kártyavárként omlana össze. Szóval, Kedves Nézők a királyi tévén, ezt mind előre gondosan kitervelt és megrendezett cumi, kormánypropaganda, amely hozzájárul a képhez, amely Orbánt mint valóságot héroszt ábrázolja. A köszönet nem neki jár, meg a Bakondi-Hende -féle haszonlesőknek, hanem annak sok ezer önkéntesnek meg katonának meg melósnak meg civilnek, aki napi 16 órát lapátol meg dolgozik! NEKIK KÖSZÖNJÜK, A NÉVTELENEKNEK!!!!”

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Pár percre felszállt a repülő bicikli

A különleges kerékpárt cseh mérnökök fejlesztették ki. Tovább olvasom