Délmagyar logó

2017. 02. 28. kedd - Elemér 5°C | 17°C Még több cikk.

Bivalyerős brand a Gru

A Gru 2 a mozitörténelem negyedik legjobban nyitó animációs filmje lett.
Öt nap alatt 143,1 millió dollárt hozott Észak-Amerikában - és Magyarországon is remekül startolt - a Gru 2, ezzel a mozitörténelem negyedik legjobban nyitó animációs filmje lett, továbbá a függetlenség napi hosszú hétvégék harmadik legjobb eredményét produkálta.

Az sem mellékes, hogy öt nap alatt csaknem pontosan kétszer annyit termelt, mint amennyibe került. Ám nemcsak ezért fogják tanítani a reklám- és marketingszakokon, hanem mert szokatlan volt a beharangozó kampánya. A folytatások promóciója esetében alapszabály, hogy miközben ráerősítenek a közönség meglévő ismereteire, valami újat is kell mutatni, hogy még jobban felkeltsék az érdeklődést. A Gru 2 esetében azonban nem így történt: a reklámkampány nem tárt semmi meghökkentőt a nézők elé, egyszerűen azt sugallta, hogy a második rész ugyanolyan vicces, cuki és helyenként pimasz lesz, mint az első. A promóciós szlogen is érdekes. A "Guess Who's Back (Találd ki, ki tér vissza) a Without Me című Eminem-dalból származik, ami eléggé meglepő választás egy olyan film esetében, amely az egész családnak szól. A kampány szokatlan megoldásai azt jelzik, hogy a reklámszakemberek biztosak voltak abban, hogy a Gru rendkívül erős márka, ezért nem ragaszkodtak a kőbe vésett szabályokhoz.

A Gru 2 minden bizonnyal eléri az egymilliárd dolláros összbevételt, ez pedig utat nyit a harmadik rész számára.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

A hanyatt fekve alvó babák közel felének ellaposodik a tarkója

A kanadai Mount Royal Egyetem kutatói 440 egészséges, a várandósság 37. hete után született… Tovább olvasom