Délmagyar logó

2017. 05. 23. kedd - Dezső 15°C | 25°C Még több cikk.

Bochkor: a rádió nem bokszkesztyű

A Class FM a vetélytársak padlóra küldését emlegeti - a Neo FM reggeli műsorának műsorvezetője szerint viszont az "erőből rádiózás" nem helyes út.
"Aki erőből rádiózik, annak izzadtságszagú a műsora" - állítja Bochkor Gábor, a hazai kereskedelmi rádiózás reggeli showműsorának megteremtője, reagálva a Class azon közleményére, melyben a piaci vetélytársának kiütéséről "padlóra küldéséről" álmodozik. "Ráadásul az elmúlt tizenkét hónapból nyolcban – a teljes lakosság körében - a Bumerángot hallgatták többen, mint a Morning Show-t" - teszi hozzá a mikrofonmágus.


Bochkor Gábor
Bochkor Gábor

"A rádiózás nem valaki ellen van, hanem a valakiért, és ez a hallgatóság." - reagált Bochkor Gábor a Class FM nemrég megjelent, a Morning Show-t favorizáló közleményére, melyben a két nagy kereskedelmi rádió "éveken át tartó küzdelméről" ír. A NeoFm közleményében kiemeli: bár előfordult, hogy a Class által kedvelt 15-49-es célcsoportban, a teljes napokat nézve, a ClassFM többször vezetett, az viszont tény, hogy a reggel mért adatok szerint a Bumeráng az elmúlt 12 hónapban 8 alkalommal volt hallgatottabb, mint a Morning Show. Földes Ádám, a NeoFm vezérigazgatója kiemelte: "A Bumeráng hallgatottsági fölénye ráadásul nem egy szűkebb célcsoportban, hanem a teljes lakosság körében igaz, nekünk minden hallgató, korosztálytól függetlenül fontos". Földes azt is kiemelte, hogy a 15-49-es korosztály, a társadalmi és gazdasági változások miatt - kereskedelmi szempontból – már rég nem olyan kiemelt célcsoport.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Jön a hetedik: megint örökbefogadna Brad Pitt és Angelina Jolie

Aki azt mondta, a hat gyerek is sok, az gondolja újra: a sztárpár ugyanis már megint örökbe fogad. Tovább olvasom