Délmagyar logó

2018. 11. 18. vasárnap - Jenő 0°C | 7°C Még több cikk.

Cannes-ban is díjazták a WWF Magyarország animációs filmjét

Nézze meg az életközösségek egységét bemutató kétperces reklámfilmet.
A "We are all connected" - a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem és a White Rabbit reklámügynökség közös munkája - a Cannes Lions reklámfesztiválon kapott bronzoroszlánt Design kategóriában.

Ringeisen Dávid és Ruska László rendezők a MOME és a Vertigo Digital segítségével készített kisfilmjét a WWF Magyarország reklámügynöksége és stratégiai partnere, a White Rabbit alakította kétperces reklámfilmmé.

A "We are all connected" a Design kategória 278 shortlistre került alkotása közül szerezte meg a bronzoroszlánt.
 

- Számunkra nagyon fontos, hogy megmutassuk, a természetvédelem üzeneteit is lehet kreatív köntösbe csomagolni. Ez a film az életközösségek egységét mutatja be. Egyszerűen fogalmazza meg mindazt, amiért mi dolgozunk, és ami minden ember számára elengedhetetlen, ha egészséges környezetben szeretnénk tudni a jövő generációit. Az, hogy a reklámunk ilyen elismerést tudhat magáénak, nagyon fontos mérföldkő a hazai természetvédelem történetében - mondta Antal Alexa, a WWF Magyarország kommunikációs vezetője.

A cannes-i díj azonban nem az első elismerés: a film korábban a reklámszakma egyik legnagyobb presztízsű nemzetközi megmérettetésén, a londoni D&AD Awards fesztiválon nyert Wood Pencil-díjat.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Július 3-tól Anikó Show az RTL Goldon!

Július 3-tól Anikó Show az RTL Goldon!
Már csak egy hét és kezdetét veszi Nádai Anikó önálló talk show-ja az Anikó Show, ahol bármi… Tovább olvasom