Délmagyar logó

2017. 02. 21. kedd - Eleonóra 0°C | 6°C Még több cikk.

Divatmárkát dob piacra Madonna

Új, 27 és 50 év közötti nőknek szánt divatcikkekkel jelentkezik 2012-ben az énekesnő.
A Thruth or Dare by Madonna elnevezésű divatmárka alatt cipők, táskák, kiegészítők és parfümök készülnek majd - közölte a popikon és az Iconix partnervállalkozás.

"Az elmúlt években többször is megkerestek azzal, készítsek saját márkát. Most jött el ennek az ideje" - nyilatkozta az 53 éves énekesnő.

Madonna korábban Material Girl néven indította be fiatalok számára divatcikkeket tervező-készítő vállalkozását. A projektben lánya, Lourdes inspirálta. A divatcikkek csak az Egyesült Államokban kerültek forgalomba.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Kate Middleton lett Nagy-Britannia legjobban öltözött nője

A Harper's Bazaar beküldött szavazatok alapján hozta létre Nagy-Britannia legjobban öltözött nőinek… Tovább olvasom