Délmagyar logó

2018. 10. 23. kedd - Gyöngyi 7°C | 15°C Még több cikk.

Ezentúl nem kell megvenni, kölcsönözni is lehet a gyerekruhákat

A szolgáltatás az interneten lesz elérhető, és az ügyfeleknek legalább egy hónapra kell bérbe venniük a kiválasztott ruhákat.
Baba- és gyermekruha-kölcsönző szolgáltatást indít a Tchibo német kiskereskedelmi üzlethálózat, kihasználva ezáltal a megosztáson alapuló, egyre népszerűbb és ismertebb gazdasági modell előnyeit.

A Tchibo Share néven január 23-án induló szolgáltatás az interneten lesz elérhető, és az ügyfeleknek legalább egy hónapra kell bérbe venniük a kiválasztott ruhákat. A visszaküldött termékeket a Tchibo profi módon kitisztíttatja és csak ezután kínálja fel ismét kölcsönzésre. 
    
A világ számos országában próbálják ki különböző vállalatok a megosztáson alapuló modellt, autóktól, házakon, ruházaton, luxusjavakon át a barkácsgépekig számos terméket kínálnak, hogy meg tudják szólítani az ezredfordulós nemzedéket, amely kevésbé lelkesedik a tulajdonlásért, sokkal inkább érdeklődik a megosztás, a cserebere és a kereskedés iránt. 
 
Időt, pénzt és helyet lehet megspórolni a kölcsönzéssel a vállalt szerint.

    
A megosztáson alapuló szolgáltatásokat nyújtó vállalatok között a legismertebb talán a fuvarmegosztást kínáló Uber vagy a szálláskiadással foglalkozó Airbnb.
    
A PricewaterhouseCoopers nemzetközi tanácsadó cég közelmúltbeli felmérése szerint a megosztáson alapuló gazdaság mérete a 2016-ban elért 15 milliárd dollárról 2025-re 335 milliárd dollárra duzzadhat. 
   
"A kölcsönző szolgáltatás időt, pénzt és helyet spórol meg, és változatossá teheti az öltözködést. De mindenekelőtt fenntartható, mivel forrásokat takarít meg" - mutatott rá a Tchibo.
    
A milliárdos Herz család tulajdonában lévő vállalat a terméktől függő kölcsönzési díjakat állapít meg, így például egy pólóért havi 2 eurót, egy kabátkáért pedig 4 eurót kér majd.
    
Az 1949-ben alapított, kezdetben kávé csomagküldő szolgálatként működő cég fél évszázad alatt nemzetközi nagyvállalattá nőtte ki magát. A Tchibo folyamatosan bővítette kínálatát és értékesítési csatornáit, számos európai országban van jelen kávé- és nem élelmiszer jellegű termékeivel.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Kicsinyítés és Róma egy másik arca - Mozipremierek a hétre

Kicsinyítés és Róma egy másik arca - Mozipremierek a hétre
Norvég tudósok embereket kicsinyítenek, hogy elejét vegyék a világvégének, valamint Liam Neeson… Tovább olvasom