Délmagyar logó

2017. 02. 21. kedd - Eleonóra 0°C | 7°C Még több cikk.

Februárban ötödik hónapja csökkent a Hennes & Mauritz forgalma

Februárban már az ötödik egymást követő hónapban csökkent a svéd Hennes & Mauritz (H&M) éves szintű forgalma.
A Zara után a világ második legnagyobb divatkereskedelmi lánca forgalmának döntő részét Európában bonyolítja le, ahol a megszorító intézkedések miatt gyengült a fogyasztói kereslet.

A H&M azt közölte pénteken, hogy 3 százalékkal csökkentek értékesítései a múlt hónapban a legalább egy éve nyitva tartó üzleteiben, míg a Reuters által megkérdezett elemzők szerényebb, 2 százalékos visszaesésre számítottak.

A valamennyi üzletére vonatkozó értékesítési adat 5 százalékos növekedést mutatott februárban. A cég tavaly 327 üzletet nyitott világszerte.

A H&M március 21-én ismerteti a február 28-án záródott pénzügyi első negyedévére vonatkozó adatait.

Az előző negyedévben az adózott eredmény 5,29 milliárd svéd korona (613 millió dollár) volt az egy évvel korábbi 5,36 milliárdot követően.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Televíziónak rendez Ang Lee

Televíziónak fog rendezni az immár kétszeres Oscar-díjas Ang Lee, aki februárban vehette át második… Tovább olvasom