Délmagyar logó

2017. 04. 28. péntek - Valéria 14°C | 23°C Még több cikk.

˝Könyörgöm, csak a tényeket!!˝

A netezők 58%-a inkább az egyenes beszédre voksol, ha az online vagy mobilon látott hirdetések témája kerül terítékre.
Nem a humorérzék függvénye, hogy a világhálón vagy okostelefonon szörfölők többsége (58%) – a magyaroknál pedig még több, 71%-a – a tényszerű tartalomra szavaz a viccességekkel szemben a kreatív platformokon.

Sokkal inkább a tempónak tudható be ez a preferencia. Percek alatt történik minden: az e-mailek feldolgozása, tájékozódás, kommunikáció, szórakozás, játék… Nagy valószínűséggel az időtényező az oka annak, hogy csupán a legszükségesebb információk begyűjtésére korlátozódna az internetezők igénye.

Persze vannak kivételek: az észak-amerikaiak például inkább a nevetést választják (56%) a száraz tényekkel szemben. A reklámozók számára az a kihívás, hogy mind a két célközönséget ki kell szolgálni egyszerre, tehát humorosan kell tényszerűnek lenni. Szép kihívás!
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Bébiszitter macska, vagy gyerekpárna?

A macskák gyerekre is tökéletesen tudnak vigyázni. Vagy csak párnának használják őket? Mindegy is,… Tovább olvasom