Délmagyar logó

2017. 01. 17. kedd - Antal, Antónia -4°C | 1°C

Mit tesz egy jó klip a zenével?

Ekkora sláger lett volna a Gangnam Style, ha nincs a lovacskázós táncos klip? És Boggie-tól a Parfümöt látták már?
Most már nem elég, ha egy dal nagyon jó, gyorsan jön helyette egy másik. Ahhoz, hogy valamire valóban emlékezzünk, valami többletre is szükség van. Olyan dalokat gyűjtöttünk most össze, amelyeknél ez a többlet megvolt, és az internet felkapta a klippel együtt a nótát is.

PSY: Gangnam Style

A koreai zenész produkcióját szinte mindenki ismeri, 1,9 milliárd megtekintésnél jár a Youtube-on. Következő próbálkozása, a Gentleman inkább volt botrányos, semmint népszerű, de azért 630 milliószor elindították a videót.



Pharrell Williams: Happy

Aki csak egyszer is látta már a dalhoz készült 24 órás klipet, annak biztosan beugranak a képsorok, ha a dalt a rádióban hallja.


Majka Curtis Blr: Belehalok

Az ózdi származású egykori valóságshow-sztár számára repperként ez a dal hozta meg a legnagyobb sikert. Ebben komoly szerepe van a remek képi elemekből építkező klipnek is.

Majkáék régi bánata, hogy a rádiók nem játsszák a dalt, noha 23,5 millióa megtekintést tudhatnak már magukénak a Youtube-on. A tavalyi év egyik legnézettebb videója a magyar nyelvű zenei videók között szintén Majkáékhoz köthető, ez a dal a Nekem ez jár. A trió egyébként a napokban ment szét.



Boggie: Parfüm

Másfél hónapja került fel a Youtube-ra Csemer Boglárka dala, a Parfüm. A "photoshopos videót" külföldről is sokan látták, egy hét alatt bejárta a világot. Január végén 2,1 millió megtekintésnél jár a nóta (francia nyelvű verziója), amelyet már a rádióban is lehet hallani.

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Bach-maraton a Müpában

Johann Sebastian Bach műveit szólaltatják meg neves hazai és külföldi muzsikusok a Művészetek… Tovább olvasom