A YouTube honlapja szerint a közösségi videomegosztónak 800 millió látogatója van, akik havonta több mint négymilliárd órányi videofelvételt néznek meg.
Sophie Marceau szerint az új médiumok, a YouTube és a kábeltévék kínálta tartalom iránt egyre növekvő kereslet fenyegetést jelent a kreatív és eredeti filmkészítésre.
A színésznő szerdán a szingapúri francia filmfesztivál sajtókonferenciáján beszélt arról az aggodalmáról, hogy a népszerű új média platformjainak egyre növekvő felvevőpiaca miatt a filmesek lapos és egy kaptafára készült munkákat adnak ki a kezükből. "Az egyetlen dolog, amitől egy kicsit tartok, a filmek uniformizálódása" - jelentette ki a 46 esztendős sztár, aki A boldogság nem jár egyedül című romantikus vígjátékával érkezett az ázsiai metropoliszba.
"A filmművészetnek új ötletekkel kell előállnia, rá kell irányítania az emberek figyelmét bizonyos témákra vagy a valóságra. Egy film nem csupán egy film - hangsúlyozta, majd hozzáfűzte, hogy filmezni nem azért kell, hogy a YouTube-ot és a kábeltévéket tartalommal lássák el. - Egy filmnek kell, hogy legyen értelme, valóban a rendező nézőpontját kell tükröznie, olyasvalakiét, aki tényleg el akar mondani valamit."
A YouTube honlapja szerint a közösségi videomegosztónak 800 millió látogatója van, akik havonta több mint négymilliárd órányi videofelvételt néznek meg. A felhasználók percenként 72 órányi videót töltenek le.
A színésznő szerdán a szingapúri francia filmfesztivál sajtókonferenciáján beszélt arról az aggodalmáról, hogy a népszerű új média platformjainak egyre növekvő felvevőpiaca miatt a filmesek lapos és egy kaptafára készült munkákat adnak ki a kezükből. "Az egyetlen dolog, amitől egy kicsit tartok, a filmek uniformizálódása" - jelentette ki a 46 esztendős sztár, aki A boldogság nem jár egyedül című romantikus vígjátékával érkezett az ázsiai metropoliszba.
"A filmművészetnek új ötletekkel kell előállnia, rá kell irányítania az emberek figyelmét bizonyos témákra vagy a valóságra. Egy film nem csupán egy film - hangsúlyozta, majd hozzáfűzte, hogy filmezni nem azért kell, hogy a YouTube-ot és a kábeltévéket tartalommal lássák el. - Egy filmnek kell, hogy legyen értelme, valóban a rendező nézőpontját kell tükröznie, olyasvalakiét, aki tényleg el akar mondani valamit."
A YouTube honlapja szerint a közösségi videomegosztónak 800 millió látogatója van, akik havonta több mint négymilliárd órányi videofelvételt néznek meg. A felhasználók percenként 72 órányi videót töltenek le.
hirdetés
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!
Lájkolom és követem a Delmagyar.hu-t
Megosztom a cikket a Facebookon
hirdetés
A címoldal témái

Csendrendelettől hangos a város - lázadnak és petíciót írnak a szegedi vendéglátósok
Megoldást nem hoz, ellenben a magánszemélyek érdekeit is sérti az a zajrendelet-tervezet a Jobbik szerint, amit pénteken fogadhat el a közgyűlés. A KDNP-frakció módosító indítványt is benyújtott, szerintük jogellenes az előterjesztés, és akár a politikai nyomásgyakorlás eszközéül is szolgálhat.
Olvasóink írták