Gyűjtse össze az érdekes cikekket a címek mellett lévő később elolvasom ikonokkal!

Szeged - delmagyar.hu

2014. 11. 01. szombat - Marianna

Még több

Itt vagyok: Nyitólap > Tudósító - olvasóink küldték > Így kár volt megcsinálni

Így kár volt megcsinálni

Szeged – Olvasó-tudósítónk nézte-nézte egy ideig a vadonatúj makkosházi körút esőbeállót, de nem tudta megfejteni, miért oda tették végül. Önök szerint?

Tudósítónktól - 2012.11.18. 14:30
Megosztás: Facebook Twitter E-mail
„Ott van már egy ideje, de nem értem, miért oda rakták a makkosházi körúti buszmegállóba az esőbeállót, ahová. Esőtől, széltől minimálisan véd csak, nyugodtan oda lehetett volna tenni a korlát elé, ha egy méter széles van, akkor sokat mondok. Mivel ez a megálló jobbára már leszállóhely, ha van ilyen 'skatulya' egyáltalán, hiszen csak a 90-es busz az, amelyik érdemi távolságra szállít innen utasokat, így még a legnagyobb csúcs idején is kényelmesen elférnek a széles járdán a biciklisek és a várakozók. Arról nem is beszélve, hogy szakadó esőben nagy élmény onnan, a megálló elejéig elszaladni, hiszen bármennyire is rendes volna a buszsofőr muszáj beállnia rendesen az autóbuszöbölbe és a csuklós buszok utolsó ajtaja is – ahol ugye elvileg tilos felszállni – méterekre van az 'esőházikótól'. Szóval szépem, jól, magyarosan sikerült megint megcsinálni ezt is" – írta e-mailjében olvasó-tudósítónk Balogh Dávid. Akinek igazat kell adjunk, egyúttal magunk sem értjük, miért így csinálták meg a kivitelezők az esőházikót.

Így kár volt megcsinálni - esőházikó a Makkosházi körúton. Fotó: olvasó-tudósító | Balogh Dávid (galéria)
Megosztás: Facebook Twitter E-mail

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

123 következő >> végére >>> 29 hozzászólás
Moderálásra küldöm 29. Agáta 2012.12.11. 20:46

1./ A megálló öble 100%, hogy 1995 óta azonos helyen van. Tudom, mert naponta ott szálltam le 8 éven át. Jelzem, trolik is állnak meg ott most is.
2./ Ki volt az a ...., aki ilyen várakozót tervezett? Ennél csak a belvárosi villamosmegállók rosszabbak.
Nem véd semmitől. Az eső legtöbbször nem egyenesen esik, hanem ferdén, mert a szél fújja. Előlről, oldalról bevág. A teteje olyan magasan van, hogy fentről is bevág az eső. Max. 4 embert tud megvédeni, akik a hátuljánál meg tudnak állni a sarokban. A tervező bizonyára nem vette figyelembe az eső és a szél viselkedését (tervezzen sámlit, talán azt tud).

Moderálásra küldöm 28. kobalt 2012.12.05. 18:50

Szerintem ez nem buszmegálló, hanem dohányzó!

Moderálásra küldöm 27. ikszy 2012.11.24. 23:21

Tisztelt "tudósító"! A beállót csak oda lehet telepíteni, ahol önnek tetszik? Ha nem lehetne fedett helyen várni a troli érkezését azért ragadott volna fényképező alkalmatosságot. Egyes polgártársaink szerint menjenek autóval. Akinek nincs rá "tehetsége" az annyit is ér?

Moderálásra küldöm 26. jozko 2012.11.22. 11:00

Ezek az építmények általában előbb készültek el, mint a tényleges beruházások, sok esetben a megállók, buszöblök még nem is voltak "véglegesítve"...
Nem rossz indok az itt elhangzottak között az sem, hogy talán nem is kellett volna rájuk költeni /ennyit.../ ha nem férnek oda, ahol éppen kellenének - vagy ott nem mutatnak jól!

Nem állítom, de feltételezem, hogy a kivitelezés közben az "időarányos pénzlehívásnak" vannak megkövetelt készültségi fokozatai!?
Lehet pl. hogy egy szál sín lefektetése nélkül is "időarányosnak" számít a készenlét, ha állnak a megállók, esőbeállók, tükrök, padok?
Lehet, hogy ezzel a készenléttel már le lehet/ett/ hívni /és elkölteni?/
a kvitelezésre szánt összeg egy/nagy/ részét?
A beruházást pedig majdcsak befejezi valaki - alvállalkozó...-a maradék? pénzből!

Az épülő 2-es villamosvonal még sehol nem volt a készenléthez / sőt: megjósolhatatlan volt a befejezés ideje.../ amikor bizonyos műtárgyakat , építményeket már előre… Tovább olvasom »

Moderálásra küldöm 25. queenmargareth1 2012.11.19. 23:48

24. macs 2012.11.19. 20:45 már sehova, hiszen megépült a 2-es...

Moderálásra küldöm 24. macs 2012.11.19. 20:45

23. queenmargareth1,
kérlek nézd meg a képet, hová lehetne tenni a beállót vagy esetleg a megállót? :-)

Moderálásra küldöm 23. queenmargareth1 2012.11.19. 16:57

akár kinél a pont, szarul lett megoldva!Sorry.Ha meg egy megálló beállót, több tömegközlekedési busz fel és leszállási helyéhez igazították:))))kár volt küzdeni. szóval nem valós probléma, hogy első ajtós felszállásnál a beállótól 10 15 m-re van a beálló?:)ugyan már.Érdekes régen egy helyen volt.de biztos ez is a nagy nyugat.

Moderálásra küldöm 22. macs 2012.11.19. 13:47

21. gehry,
nálad a pont! Te legalább a problémára koncentráltál! :-)

Moderálásra küldöm 21. gehry 2012.11.19. 12:34

1. Délmagyarhoz: örülök annak, hogy ehhez hasonlóan lakosok által észlelt problémákat közölnek, de ahogy a kommentekben is kiderül, lennének itt VALÓS problémák is, mert az, hogy az új füvesített villamos mellett van egy új esőbeálló, nem elég jó nekünk. Svájcban lehetnek hasonló problémák.

2.A megállóról: a kommentelő/újságíró általában mindenkinél okosabb, a tervezők meg hülyék, de csak azért mert ez Magyarország... Egyértelműen látszik, hogy a villamos közvetlenül a megálló mellett van, és egy járdának(főleg ha bicikli út is) van egy minimális szélességi mérete, a megállótól balra meg közmű hozzáférés van. Tényleg nem a legszerencsésebb, de ezt itt csak így lehetett megoldani, de még mindig jobb 20 percből 19 és felet tető alatt állni, mint megázni. Kérem szépen ami van, annak örüljünk már legalább, és arról beszéljünk ami még hiányzik.

Moderálásra küldöm 20. Bakker18 2012.11.19. 08:17

Van még erre példa bőven,például a dorozsmai megállókban a Szeged felé vetető úton van,(...már ahol..)a kifelé tartó irányban meg nincs ilyen....eső elől elbújó lehetőség,ahol meg van ott sem az ész szerűség volt a szempont....::)Nem tudom ki az aki ezeket tervezi,illetve létjogosultságát elbírálja,de hogy nem tömeg közlekedik az hót ziher::))))Le kellene mászni az irodákból,és fel kellene mérni hogy mi is a valóság ebben a témakörben,de ide sorolhatnám a "zseniálisan"átalakított buszok idő,és útvonal béli "forradalmát"amit Kalmár úr volt szíves reformálni,....nem kellett volna ezt szakemberekkel ,és uram bocsá a fizető képes utasokkal egyeztetni??........Az tény hogy a bérlet ára a mai keresetekhez borsos árszínvonalú..mit kap ezért az utazó??..Bosszúságot,és kellemetlenséget..hát köszönjük!!!!!


29 hozzászólás123 következő >> végére >>>
Töltés, kérem várjon!
ˆaz oldal tetejéreˆ

hirdetés

HIRDETÉS

Cikkajánló

bezár
asdasd
Kérem várjon, jelentkezését rögzítjük...