Délmagyar logó

2016. 12. 03. szombat - Ferenc, Olívia -2°C | 4°C

Makkosházi akadálypálya - több mint egy hónapja

– Lehet, hogy az ország minden területen jobban teljesít, a Makkosházi körúton, a csatornafedők környékének aszfaltozása kivétel – írja felháborodva olvasótudósítónk.

A Szegedi Vízmű Zrt. válasza:

A szegedi Makkosházi körúton az elmúlt hónapok során a Szegedi Vízmű Zrt. 54 db csatorna-fedő (és 11 db víznyelő) cseréjét végezte el. A cserékre a megsüllyedések miatt volt szükség.

A csatorna-fedő cserére több lépésben kerülhet(ett) csak sor, mivel a Makkosházi krt. mindkét sávja alatt található csatorna, így mindkét sávban vannak csatorna fedelek is. A körút teljes lezárása jelentős fennakadásokat okozna a környék közlekedésében, épp ezért a csatornafedők cseréjét, valamint a fedelek körüli aszfaltozást is több lépésben végzi a szolgáltató.

Szeptemberben történt meg az egyik sávban az újraaszfaltozás, most pedig a másik sávban található csatornafedelek körüli aszfaltozást végezteti a Vízmű.

Mind az olvasó tudósító, mind az arra lakók és közlekedők türelmét és megértését kéri a Szegedi Vízmű Zrt.!

Póttudósítás
Olvasónk hétfő késő délelőtt is a Makkosházi körúton autózott és legnagyobb megdöbbenésére azt látta, hogy az útakadályok száma minimum megduplázódott. Különösen a Csongrádi sugárút kereszteződésének közelében, így már-már szlalompályává vált Szegednek ez forgalmas közlekedési útvonala. Először a szélső sáv van lezárva, 50-60 méterrel később pedig a belső - van olyan akadály, amelyiket az egyik troli balról, a mások jobbról kerüli.

Az egyik troli erről, a másik arról kerül.
Szlalom I. Ez a troli balról, a mögötte érkező jobbról kerülte a táblát.

Egy-egy rossz sávba beragadó, 47-es főút felöl érkező pótkocsis teherautó gyakran hosszú másodpercekig is indexel, míg valaki beengedi a jó sávba – úgy tűnik, kicsit idegesek már az arra járók. És persze mindenki siet. Ön ne tegye, vezessen a környéken óvatosan és előzékenyen.

Nincs könnyű dolga a tehetautó vezetőinek
Szlalom II. A szélső sávból a belsőbe, majd újból a szélsőbe.


Korábban írtuk:

Olvasó-tudósítónk nem jár naponta a szegedi Makkosházi körúton, de vasárnap délután rácsodálkozott az útjavításokra. – Három akadály is lassítja a forgalmat, a csatornafedők környékét ugyanis újra aszfaltozzák. Emlékezetem szerint iskolakezdés környékén, azaz bő egy hónapja is ugyanilyen akadályokat kerülgettem, ha nem pont ezeket – írja olvasó-tudósítónk.

Kettő sávból csak egy maradt - vasárnap délután még nem volt torlódás.
Kettő sávból csak egy maradt - vasárnap délután még nem volt torlódás.

„Vasárnap délután még csak-csak lehet haladni, a hétfői munkakezdés, meg úgy általában a dologidő azért biztosan idegesítőbb a rendszeresen arra (tömeg)közlekedőknek. Az egyik terelőtábla egy teljes sávot elvesz a forgalomtól, a középső gyakorlatilag nem, mégis csak egy sávon gurulnak az autósok. Vagy attól félnek, hogy nem férnek el, vagy szabálytisztelők és nem akarnak ráhajtani a járműforgalom elöl elzárt területre."

Itt bal oldalról is kerülhetnék a tábláz az autósok, de nem igazán merik.
Itt bal oldalról is kerülhetnék az akadályt az autósok, de nem igazán merik.

Olvasó tudósítónk kérdezi: ez most garanciális munka, azaz visszatapsolták a kivitelezőt, vagy bő egy hónapja ott javítgatják a csatornafedők környékén az aszfaltot? – Lehet, hogy az ország minden más területen jobban teljesít, a Makkosházi körúton, a csatornafedők környezetének aszfaltozása kivétel – írja.

Olvasóink írták

  • 15. s3307 2013. október 11. 08:07
    „véleményem szerint ilyen munkálatokat egyszer kell igazán jól megcsinálni és akkor ezeket az anomáliákat el lehetne kerülni,hisz egyszer már le is aszfaltozták,de valaki hibázott szerintem és ezért kell újra csinálni.”
  • 14. Carlo 2013. október 09. 21:45
    „végre egy értelmes cikk”
  • 13. mivan? 2013. október 08. 08:43
    „Ez olyan mikor a kutya farkát levágják. Lehet 2 centinkét is de egyszerre is. Csak, hogy jobban fájjon neki.”
  • 12. matkovic 2013. október 08. 07:34
    „Hány milliószor fognak még azok a fedelek megsüllyedni?”
  • 11. info 2013. október 08. 07:18
    „9. CsImre 2013.10.07. 20:32 -addig nem izgat senkit sem még nem okoz balesetet a kihelyezett vaskorlát, mert addig nem más még az úttesten nincs kihelyezve előtte figyelmeztető tábla! Nagyon nagy előszeretettel megfeledkeznek az úttesten az efféle kihelyezett akadályokról figyelmeztetni a közlekedőket. Ha netán baleset történik, vajon kit terhel a felelősség? a közlekedőt mert nem látta az útjavítás táblát?!, ha tudja nyilván csökkenti a sebességét, ....igen , ha neki megy valaki a korlátnak "azt kell mondani, hogy focizott"”
  • 10. Zotya100 2013. október 07. 22:34
    „Lényeg, hogy kaptunk magyarázatot, bár attól semmi sem változik.”
  • 9. CsImre 2013. október 07. 20:32
    „Kálvária sgt., Rókusi krt., Kossuth Lajos sgt., Belvárosi híd hídfői, stb. helyek, ahol az útban lévő tereptárgyakat állandó jelleggel kerülgetnie kell a járművezetőknek. Nem ideiglenesen, hanem állandóan. Csak az nem zavar senkit, mert nem autósok, hanem biciklisek útjában vannak. Noh, most ez ugyan olyan, a kellemetlenség nem izgat senkit. Kerüljék ki, ozt jól van.”
  • 8. csakhogy 2013. október 07. 19:17
    „Nem értem mit kell "nyavalyogni néhány" csatornafedő miatt, próbáljanak meg közlekedni ott ahol még csak most csinálják a csatornát, pl. Sándorfalván!”
  • 7. florian72 2013. október 07. 15:50
    „"Lehet, hogy az ország minden más területen jobban teljesít,"
    Tessék mondani még miben ?”
  • 6. sobrij1 2013. október 07. 15:24
    „Én azokat döngölném bele a betonba, akik az Ortutay, Hont Ferenc utcában csinálták a csatornafedeleket. Komolyan, mint egy terepralli...”
  • 5. Mike3 2013. október 07. 14:57
    „Minek javítják? 2 hónap és ugyanolyan <moderálva> lesz. Az útépítési technológiával van gond”
  • 4. Horthyszobor 2013. október 07. 14:30
    „Számomra azért két eset felbontás amit nem értek. Egyik a Fürj utcai vízcsere, már a harmadik évbe csúszik bele a beruházó. A másik a Római körút és a József Attila sugárút kereszteződése, az vagy négy hónapja van lezárva egy sávra. Mondanom sem kell a francia márki a cég amely nem tudja feladatát ellátni. Ember nem dolgozik, már hetek óta egyiknél sem.”
  • 3. polo 2013. október 07. 10:40
    „Én csak azt nem értem mért nem lehet ezeket a fedeleket csatorna nyílásokat a zöldterületre tenni és akkor az autók kamionok kisteherautók stb. nem nyomnák szét, és nem kéne javítani a munkások meg hozzáférnének.”
  • 2. vovozs 2013. október 07. 09:13
    „Az a baj ha egy szolgáltató felbontja a járdát, utat pár év múlva ott süppedéssel lesz teli, és akkor már nincs garanciális javítás, hány ilyennel van teli szeged bitumen felülete. Végre valaki ránézz már a kezükre... vagy ez már annyira rossz volt hogy annyit se bírt volna ki...”
  • 1. _csutak_ 2013. október 07. 08:50
    „Részben értem a dühöngőt de visszakérdeznék:
    Ő a büdös életben nem hibázott?
    Sztahanovista avagy a kapitalizmus kiváló dolgozója?
    Van elképzelése mekkora kárt okoz a hibás útburkolat a közlekedőknek?
    A többi kérdést inkább nem tenném fel ...”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Csak a szokásos: ráér a villamos, nem?!

Mindennapi bosszúság a Kelemen utcában. Avagy az autóst nem mindig érdekli, hogyan parkol. Tovább olvasom