Délmagyar logó

2017. 09. 19. kedd - Vilhelmina 13°C | 25°C Még több cikk.

Nem lehet megunni: Swing Szeged by night

Szeged – Olvasó-tudósítónk hozzánk hasonlóan imádja a PESA Swing Szegedet. Íme egy újabb, esti galéria.
„Ha a 'by night' képeslapsorozatba a minőség miatt nem is fér be, de nekem akkor is kedves: a makkosházi végállomáson botlottam bele az éppen ott pihenő 100-asba, amely kisvártatva folytatta a futópróbáját. Sajnos csak a mobilom volt nálam, így sok a bemozdult, életlen fotó, de remélem, így is tetszik nektek" – írta e-mailjében Balogh Dávid olvasó-tudósítónk.

PESA Swing Szeged by night. Fotó: olvasó-tudósító | Balogh Dávid (galéria)

Mi az hogy! Sőt! Swing Szeged-spottingot hirdetünk! Nemcsak Dávid nevezhet! Várjuk képeiket, videóikat a 100-as pályaszámú szépségről! Mindegy, hogy éjjel készült vagy nappal, mindegy melyik vonalon, elölről, vagy hátulról, áll a kép vagy fekszik, rajta van-e a barátnője vagy nincs, egy dolog számít: Szeged új villamosa felismerhető legyen rajta!

PESA Swing Szeged-spotting: a 100-as, ahogy olvasóink látják. Fotó: olvasó-tudósító (galéria)

Videó esetében vagy már valamilyen videómegosztóra előre feltöltött film webcímét várjuk, vagy ha magát a fájlt küldené el, akkor kérjük, használjon valamilyen ingyenes fájlküldő weblapot például ezt vagy ezt.

Olvasóink írták

26 hozzászólás
12
  • 26. szocsoba 2012. január 15. 12:05
    „Szép ezt senki nem vitatja,de mindenütt a tömegközlekedés ráfizetéses. A munkahely teremtésről mindenki hallgat. Termelő ,produktív beruházás messze elkerüli Szegedet..Akkor miről beszélünk....Megboldogult nagymamám mondása jut eszembe....cifra nyomorúság...”
  • 25. Pierre_Quatre 2012. január 07. 16:46
    „Szerintem Pestről nézve is nagy dolog a szegedi új villamos, lévén vidék-Magyarország első alacsonypadlósa; a többi nagyváros villamostendere körüli szerencsétlenkedését elnézve pedig kifejezetten örülhetünk, h nekünk "csak" ennyi galiba jutott a közlekedési nagyprojektben. Aszfaltozásban vagy artézi kút fúrásban is Szeged volt a második város (Nagy-)Magyarországon (a harmadik Makó!) Budapest után, a fővárossal nem kell versenyezni, de a vidéki városok között sose jön rosszul ha a közszolgáltatás színvonalát javító beruházásokban Szeged az első.”
  • 24. andreasz 2011. december 31. 17:30
    „22. tothkornel6785 2011.12.31. 08:40
    Lehet,hogy Pestről nézve nem egy nagy dolog a szegedi új villamos, de innen nézve teljesen más.Ettől függetlenül szerintem sem kellene ennyire sztárolni.
    Egyébként ha egy kisgyerek kap egy új játékot még örülhet neki - attól függetlenül, hogy a nagyobb gyereknek már öt éve olyan van és már nem is érdekli.”
  • 23. Teo 2011. december 31. 16:21
    „Közmunkást az ütközőre, oszt mehet a fűnyírás. :)
    upsz, nincs is ütközője”
  • 22. tothkornel6785 2011. december 31. 08:40
    „Hogy be van zsongva szinte egész˝˝egész" szeged,hogy ilyen villamos van...pesten már 5 éve ilyen van,és hosszabb is,és a pestiek már nem is csodálkoznak,meg amikor először lett ott,akkor se fényképezték így-úgy...”
  • 21. messzegedi 2011. december 30. 07:13
    „Ízlések és pofonok .... Szerintem a "Szépség" erős túlzás. Látva őket a belvárosban kövér, bumfordi teheneknek tűnnek. A bengálik és a tátrák sokkal jobban beleillenek az utcaképbe. Nyilván újak, modernek és talán olcsóbbak mint a versenytársak voltak. Biztos sokaknak tetszik is. De könyörgöm ne rugózzunk már ezen annyit ...”
  • 20. medikus 2011. december 30. 01:00
    „Annak válasz, aki kérdezi, miért nem lehet rajta (még) utazni:
    Azért mert a villamosnak, metrónak, trolinak kötelezően le kell futnia több ezer kilométert, mielőtt utasokat szállíthat. Ez nem a nép szívatása, nem hobbi, hanem KÖTELEZŐ. Abban a pillanatban, ha lefutotta ezeket a km-eket, abban a pillanatban használhatja a nép. Ez már egy pár alkalommal le lett írva itt a DM-on is. Ilyenkor jut eszembe: "Ennyi ésszel szabadlábon."
    Miért nem Lengyelo.-ban futotta le? Mert Szegeden KELL.
    És igen ennek ára van, mint minden tesztnek, de ez garantálja, hogy menet közben a sz*ros proletár s*gged biztonságban legyen. De ha valaki ennyire hülye, azzal nem lehet mit tenni.
    A színe meg szubjektív. Jó hogy sárga, mert észreveszed (suzuki vs. 25 tonnás villamos), másrészt rossz, mert a szocializmus/BKV/csúnya szavak jutnak eszedbe. (Speciel nekem a TV régebbi buszainak hupikék színe nem tetszik.)
    A szegedi tömegközlekedés nem rossz, egyedül az éjszakai közlekedés hiányzik legalább a villamos és troli vonalakon.
    Maradok tisztelettel.”
  • 19. papucsos 2011. december 29. 23:49
    „Egyes embereknek nem jó ami van....Szerintem maradnia kellett volna a régi villanyosoknak,azt meg lenne becsülve a jelenlegi.....Szép lett a város,bárkinek bármennyire negatív a véleménye....”
  • 18. dasza 2011. december 29. 21:31
    „Nem lenne egyszerűbb Balogh Dávidnak egy blogot nyitni és ott tudósítani?”
  • 17. TELSTAR 2011. december 29. 18:07
    „Szegeden metró?? Nem elég a 2-es villamos állatorvosi lova ??”
  • 16. N.P. 2011. december 29. 18:03
    „TELSTAR

    Azért a metrókat és a Combinokat Szegeden is el tudnám viselni.”
  • 15. TELSTAR 2011. december 29. 17:17
    „Mondjuk Pesten úgy sz... a tömegközlekedés, ahogy van...”
  • 14. N.P. 2011. december 29. 15:33
    „Zsanetta

    Pesttel szerintem sem versenyezhetünk, de mondj egy vidéki várost, ahol jobb a tömegközlekedés.”
  • 13. Erko91 2011. december 29. 14:51
    „Látom rengeteg itt a pesszimista ember akiknek semmi sem tetszik!Inkább örüljetek hogy ezt a sok pénzt a városra költik és nem teszik el zsebbe mint ahogy azt a parlamentbe elég sokan teszik...Szerintem nincs baj a villamossal nagyon szép és modern.Épp ideje volt már lecserélni a régi villamosokat emlékszem rá amikor felszálltam télen -10 fokban és kabát kesztyű sapka nemvolt elég hogy ne fázzak rajta.Sőt bent hidegebb volt mint kint és akkor is ugyanúgy meg kellett venni a méregdrága bérletet.Nem utolsó sorban rátérnék arra hogy nem lehet rá még mindig felszállni.Szerintem addig csodáljuk meg amig nem lehet rá felszállni mert ha elkezdik használni úgyis az egész össze lesz firkálva mint a többi tömegközlekedési eszköz. ;)”
  • 12. teebee 2011. december 29. 13:04
    „Hú! és ez mennyibe kerül nekünk, hogy ilyen szép?”
  • 11. Zsanetta 2011. december 29. 12:07
    „9.
    "Azért úgy lights-an megjegyzem,hogy az egész országban itt a legszínvonalasabb a tömegközlekedés..."
    Na ezen jót röhögtem! Ekkora hazugságot!”
  • 10. ValakiaSOKKözül 2011. december 29. 12:06
    „Mennyivel jobb lenne, ha a villamospálya minőségi betont kapott volna a rókusin.....azt kavarhatna rajta a busz is..... A "nagy" körúton nagyon erőltették volna a közös sávot, a "kossuth" -on is....a rókusin meg bevetették fűvel.....
    maguk "nooormálisak" ????.”
  • 9. papucsos 2011. december 29. 11:39
    „Ja....Eléggé gagyi fotók....Azért úgy lights-an megjegyzem,hogy az egész országban itt a legszínvonalasabb a tömegközlekedés.”
  • 8. ruskyy 2011. december 29. 11:27
    „ha esetleg nem ilyen ótvar minőségű képek kerülnének fel...”
  • 7. geza 2011. december 29. 11:20
    „Menyibe kerül hogy a villamos utasok nélkül "rohangál" ??
    Gondolom van valamilyen üzemórára vetített költsége?”
26 hozzászólás
12

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Apád ki tudja fizetni?

Csak akkor rongáld meg a buszmegállót, ha szebbet tudsz csinálni - kéri "egy makói adófizető". Tovább olvasom