Autó

2014.10.14. 14:16

A Mercedes C-osztály kombijával érkezett a connect me

Az autó felismeri, és automatikusan „jelenti" a márkakereskedőnek, ha olaj- vagy fékbetét-csere szükséges.

K. A.

Az új T-modell révén a Mercedes-Benz 2014 szeptemberétől bővítette a C-osztály családját. A kombit letisztult és érzelmesen sportos formavilág, innovatív technika és variálhatóság, valamint az elődmodellel összehasonlítva tágasabb csomagtartó jellemzi. Kulturált utastere a luxust képviseli – a T-modell egy sokoldalú lifestyle-autó. Mindezeken felül számos új asszisztens rendszerével nem csupán a biztonságot kínálja, de intelligens könnyű építésmódjának, aerodinamikájának és új, takarékos motorjainak köszönhetően a hatékonyág terén is versenyképes.


És az igazi nagy dobás, hogy a T-modellben ünnepli világpremierjét a Mercedes connect me szolgáltatáscsomagja. Ez lehetővé teszi például, hogy bármikor és bárhol kapcsolatot létesítsünk a gépjárművel, és online lekérdezzük – mondjuk – az üzemanyagszintet. Ezen túl a Mercedes connect me-vel a gépkocsiban lévő kezelőgomb segítségével azonnal felvehető a kapcsolat a Mercedes-Benz Service24h-val, ami minden továbbit intéz. Ha szükséges helyszíni segítségnyújtás, akkor a GPS-koordinátákat is továbbítja egy nyilvános európai segélyhívó központnak.


Ezen túlmenően az autós márkakereskedőjétől tájékoztatást kaphat egy-egy elvégzendő karbantartásról vagy például a szükséges alkatrészcseréről is. A gépkocsi felismeri, és automatikusan „jelenti" márkakereskedőnek, amikor például olaj- vagy fékbetét-csere szükséges. Mercedes connect me postafiókjában ezután megtalálható a megfelelő ajánlat is.


Testre szabott összkerékhajtás
A Mercedes-Benz új kompakt modellgenerációja is csatlakozott a csillagos márka összkerékhajtású személyautóinak sorához. Az új 4MATIC leginkább innovatív szerkezeti eleme a hátsó tengely teljesítmény-leágaztatása a duplakuplungos 7G-DCT robotváltótól, valamint a hátsó hídba beépített, elektrohidraulikus vezérlésű, többtárcsás tengelykapcsoló. Ezek teszik lehetővé a hajtónyomaték fokozatmentesen változó elosztását az első és a hátsó tengely között. A konstrukció további előnye a vetélytársakénál kisebb rendszersúly és a fronthajtásos modellekéhez hasonlóan jó energiahatékonyság.

Címkék#autó
Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a delmagyar.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a delmagyar.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!