Autó

12 éve
Kovács András
A Mazda az alsó régiókban legutóbb talán a 121-gyel alkotott maradandót, akkor a „púpos" kiskocsi hamar közönség kedvenc lett. A Mazda2 formavilágával már nem lóg ki ennyire a sorból, de versenyképes változat a kategória kínálatában.
12 éve
Kovács András
A Németországban kategóriájában egyik legjobban eladható Agila és a Zafira között maradt egy rés, ezért született az egyterű Meriva. Külsőre olyan, mintha a Corsa és a Zafira vonalvezetéséből kiemelték volna a jól sikerült megoldásokat, s ezt egy autó karosszériájában egyesítették volna.
12 éve
Kovács András
A Skoda Fabia RS-sel két dolgot nem javallott tenni: 30-as zónában, jobbkéz szabály mellett hosszabb ideig sétaautózni, valamint megnézni az 5,2 milliós árcédulát. Ha ezt a két dolgot el tudjuk kerülni, nagyon szerethető autó lesz a Fabia RS.
12 éve
Történetének talán legfrissebb, legerősebb kínálatával jelent meg a 2002. őszi Párizsi Autószalonon a Saab, a svéd autógyártó a középpontba mégis a 9-3 Sport Sedan változatot helyezte.
12 éve
Kovács András
Skoda autógyár hagyományokkal rendelkezik a nagy teljesítményű és lökettérfogatú motorokkal felszerelt személygépkocsik gyártásában. A Skoda Superb kipróbálása után mondhatjuk, a hagyomány folytatódik.
12 éve
Kovács András
Az új, immár harmadik generációs Opel Vectra meg sem próbál belesimulni a középkategória népes mezőnyébe, vonalvezetése „szögletesebb" mint az elődmodellé, ugyanakkor masszívabb, nagyobb kocsi benyomását kelti annál.
12 éve
A négykarikás márka felügyelő bizottsága jóváhagyta a hosszú távú terveket, és a következő öt év fejlesztési költségvetését.