Délmagyar logó

2019. 02. 16. szombat - Julianna, Lilla -2°C | 10°C Még több cikk.

Fishing az Orfű - pici, barátságos, és esős

Orfű - Bérczesi Róbert, a Hiperkarma énekese még évekkel ezelőtt megmondta a szarvasi Zebrában, hogy be fog futni. A népszerűség első körén és két albumon már túl van a zenekar, négy év kihagyás után pedig végre ez a nyár a Hiperkarma visszatéréséről és újrafelfedezéséről szól. A hazai fesztiválokon nagyszínpados fellépők, a Fishing on Orfű első napja is az övék volt – pláne, hogy a sokak által várt Soerii és Poolek fellépés elmaradt.
Nem csak ez, csütörtök éjjel a hatalmas vihar miatt több programot is töröltek, és az eső után már csak dj-k táncoltatták a közönséget. A fesztiválozók estek-keltek a csúszós, nedves talajon. Mi az úgy-ahogy felállított sátrunkat másnap délelőttig meg sem mertük nézni, de fölösleges volt aggódni, a kempingben addigra nem volt nyoma a viharnak.

Tulajdonképpen az egész fesztivál kempingben van, de a sátorhelyeket szektoronként adták ki, a tájékozódásban a fantáziadús elnevezésű Pál utca, a Heaven Street, az Üllői út segít.

A Fishingnek az a híre, hogy családias és barátságos, ezt már a beléptetéskor az udvarias biztonsági emberek visszaigazolták, és egyelőre továbbra is ez a benyomás. A rendezvénnyel kapcsolatban emlegetni szokták még, hogy a fellépők a közönség között mozognak. Ez talán annyira nem egyedi jellemző, bár mi néztünk együtt koncertet Szilárddal (Quimby), láttuk nevetgélni Kispál Andrást (Velőrózsák, ex-Kispál), reggelizni Kiss Tibit (Quimby) és jönni-menni Lovasi Andrást.

Fishing az Orfű - pici, barátságos, és esős. Fotó: MTI (galéria)

A Kossuth-díjas zenész nevével fémjelzett rendezvényen egyébként minden buli-sátorban - akár a drum and bass blokk kellős közepén is – csütörtökön óránként lement egy Kispál szám, a Ha az életben címűt például többször is hallottuk.

Pénteken a Quimby, Szabó Balázs Bandája, a Nemjuci és Heaven Street Seven lép fel. A fesztiválozók csak reménykedhetnek abban, hogy a második napon kedvezőbb lesz az időjárás – a szürke felhők ma is gyülekeznek Orfű felett.

Pici, barátságos, és rengeteg fiatal lány van, akik szépek – mondott véleményt a Fishingről egy szegedi fiú. Mások szerint a helyszín telitalálat már csak azért is, mert mert a környéken rengeteg a látnivaló, nap közben lehet kirándulni. Ez a tudósítás például Villányból íródik. Ahol már eleredt az eső...

Olvasóink írták

• 2. jancsika 2011. június 25. 08:35
    „Az ott bulizóknak és nyaralóknak üzenem, hogy a Tekeresi Lovas Panziót ne hagyják ki, keressék a panzióban Bendegúzt a magyar vizslát. Az egy beszélő kutya! Mi amikor ott töltöttünk egy hét végét, majd megszakadtam a röhögéstől. Reggel 6 körül felkeltem, mert szeretek hegyek közt hajnalban friss levegőbe szippantani nagyokat. Ki is mentem az udvarra, pár perc elteltével leült mellém egy vizsla. Mondom neki "jóreggelt". Mire ő: aaaauuauaaaaaóaóóa! Majd betojtam a rötyögéstől. Bármit mondasz neki, visszaszól, Nagyon jó arc! Utána amíg ott voltunk rengeteget beszélgettünk. Üdvözlöm Bendegúzt, el ne feledje valaki átadni!!!!”
  • 1. Lixus_kzs 2011. június 24. 19:18
    „Fishing a füled.”

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Előzetesben az újszülöttjét magára hagyó pátrohai

Előzetes letartóztatásba helyezte a Nyíregyházi Városi Bíróság azt a pátrohai nőt, aki miután… Tovább olvasom