„A közlekedésmérnök képzés 1951-ben Szegeden indult az Öthalmi laktanya épületében, majd a Vásárhelyi sugárút volt gépkocsizó laktanyájában. Irányító főhatósága a Közlekedés és Postaügyi Minisztérium volt.” Így kezdődik a Budapesti Műszaki Egyetem Közlekedésmérnöki és Járműmérnöki Karának története. Ez a képzés nagyon rövid életűnek bizonyult, és kevés nyomot hagyott a város életében – az okokról Révész Bélával beszélgettünk.
Konferencia a jövő közlekedéséről2021.11.25. 17:07
Stratégiai cél, hogy minden autópálya érjen el a határig, valamennyi megyeszékhely megközelíthető legyen 2-szer 2 sávos úton – hangzott el a XXII. Nemzetközi Közlekedési Konferencián. A szegedi rendezvényen a városiasodás növekedéséről és arról is szó ese
A szegedi Vízmű évente 1500–2000 ilyen hibát javít2021.07.14. 12:46
Három balesetveszélyes aknafedél miatt jelzett olvasónk, találtunk ugyanannyi rossz állapotú vízelvezetőt is a Brüsszeli körúti buszmegállónál. A Szegedi Vízmű Zrt. rendszerében rögzítették a hibabejelentést, a környezetben okozható károk mértéke, a közle
A Közút szerint nics mód a pusztaszeri leforduló átépítésére2020.10.31. 12:01
A helybeliek, illetve az arra közlekedők azonban továbbra is veszélyesnek tartják a csomópontot, úgy gondolják, még jobban kiépíthető a pusztaszeri leforduló.