Digitália

2015.03.14. 19:41

Személyes adatokat ad ki a hirdetőknek a Facebook

A közösségi oldal összeköti a megosztott tartalmat a személyes adatokkal, hogy ki, hol, mikor és milyen formában beszélt egy adott termékről.

A Facebook elindította Topic Data programját, melynek keretein belül a hirdetők nagyobb betekintést nyerhetnek abba, mi érdekli a felhasználókat - írja az Origo.

A cégek eddigis hozzáfértek bizonyos adatokhoz, azoban azokat eddig nem kötötték össze a felhasználók személyes, így például demográfiai adataival.

A Facebook a Datashifttel közösen hozta létre a projektet, így egyelőre csak a cég partnerei férhetnek hozzá az adatokhoz az Egyesült Államokban és Nagy-Britanniában.

A közösségi oldal közleményében hangsúlyozta, hogy az adatok csak iránymutatást adnak a cégeknek, arra nem lesz lehetőség, hogy a felhasználókat közvetlenül bombázzák reklámokkal.

Címkék#Facebook
Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a delmagyar.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a delmagyar.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában