Drága, rágós és lassú

2025.05.20. 15:20

Vegyes ízek Szegeden: a legtragikusabb éttermi értékelések nyomában

Szeged vendéglátása sokszínű, de nem mentes a kritikáktól. Az éttermi értékelések alapján több helyen is visszatérő problémák tapasztalhatók. A vendégek leggyakrabban a kiszolgálás, az ár és a tisztaság kapcsán fogalmaztak meg negatív véleményt. Mivel ezek valóságtartalmát nem tudjuk ellenőrizni, ezért nem nevezzük meg a vendéglátóhelyeket. Találgassanak Önök!

Szeged gasztronómiai kínálata színes és változatos: a városban található éttermek nemzetközi és hazai ízeket kínálnak, és több hely büszkélkedhet kiemelkedő fogásokkal. Legutóbb a legjobb értékelésű helyeket néztük meg, most a legrosszabb éttermi értékeléseket és véleményeket vizsgáltuk.

éttermi értékelések
Éttermi értékelések Szegeden: sok vendég az árak, a tisztaság és kiszolgálás miatt panaszkodik. Illusztráció: Shutterstock

Éttermi értékelések Szegeden: nemcsak az íz számít

Ugyanakkor vannak olyan vendéglátóhelyek is, amelyek a jó ételek ellenére negatív vagy vegyes értékeléseket kaptak – nem ritkán a kiszolgálás, higiénia vagy az ár-érték arány miatt. Cikkünkben körbejárunk néhány ilyen helyet, és bemutatjuk, miért hagytak sokszor keserű szájízt a vendégekben.

Az egyik halászcsárda 

Az egyik halászcsárda hiába sokak kedvence, mégis többször érte kritika. A vendégek elismerik a tradicionális fogások kiválóságát, de az utóbbi években jelentősen megemelkedett árakat sokan túlzónak tartják. Egy vendég így fogalmazott:  „Nagyon jó ételek, de az árak az utóbbi 2-3 évben elérték a budapesti vagy bécsi szintet.” Emellett többen is panaszkodtak lassú kiszolgálásra, sőt, volt, aki bogarakat talált az ételében.

Belvárosi elegancia kompromisszumokkal

Ez a városközpontban működő, modern és stílusos étterem hangulatos belső tere és barátságos személyzete miatt kapott dicséretet. Ugyanakkor több visszajelzés szólt arról, hogy a kiszolgálás lassú, az ételek pedig nem minden esetben érkeznek megfelelő hőmérsékleten az asztalra. Egy másik negatív tapasztalat egy másik helyről: „Az étel illata ígéretes volt, de a hús rágós, a köretek pedig túl sósak és olajosak voltak.”

Jó hangulat, fagyos élmény?

Egy másik helyen egy vendég szerint a halas ételek fagyasztott alapanyagból készültek, ami egyértelmű csalódást okozott. Az elegáns belvárosi kávézó-reggelizőhelyen egy vendég beszámolója szerint egyedül érkezve többször is elutasították, mert az asztalokat nagyobb társaságoknak tartották fenn – még üres étterem esetén is.

Higiéniai és minőségi problémák

Az online értékelések tanúsága szerint néhány szegedi étterem komolyabb problémákkal küzd. Van olyan, aki arról számolt be, hogy a konyhai dolgozó kézmosás nélkül folytatta a munkát takarítás után, az étterem pedig általánosságban is koszosnak tűnt.

A hamburgeres esete

Az egyik népszerű hamburgeres esetében a pozitív visszajelzések mellett számos vendég fogalmazott meg kritikát:

  • Húsminőség: „Nagyon rossz volt a hús, rossz szaggal.”
  • Tisztaság: Többen említették, hogy az étterem nem volt tiszta.
  • Árak: Sokak szerint az árak túlzottan megemelkedtek.
  • Alapanyagok: A mirelit alapanyagokat több vendég is kifogásolta.

Tanulság: mindennek két oldala van

Fontos hangsúlyozni, hogy az online étteremértékelések mindig szubjektívek, és az élmények jelentősen eltérhetnek, egy-egy negatív vélemény nem feltétlenül tükrözi az étterem általános színvonalát. Illetve mivel ezek valóságtartalmát nem tudjuk ellenőrizni, ezért nem nevezzük meg a vendéglátóhelyeket.

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a delmagyar.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában