2022.06.30. 07:36
Június 30-án van a közösségi média világnapja
Fotó: Eurostat
Az Eurostat friss közleménye szerint 2021-ben az uniós vállalkozások több mint fele (59%) legalább egyfajta közösségi médiát használt, ami 22 százalékpontos növekedést jelent 2015-höz képest.
A vállalkozásokat a következő típusú közösségimédia-eszközök használatáról kérdezték: közösségi oldalak, blogok vagy mikroblogok, multimédiás tartalommegosztó weboldalak és wikialapú tudásmegosztó eszközök.
A közösségimédia-használat a 🇲🇹máltai vállalkozásoknál volt a legnépszerűbb (84%), ezt követte Svédország, Hollandia (egyaránt 80%) és Finnország (79%), míg a legalacsonyabb elterjedtséget a romániai (36%), a 🇧🇬bolgár (39%) és a szlovákiai (45%) cégek körében regisztrálták. Magyarországon a vállalatok 48%-a használta valamely közösségimédia-platformot 2021-ben, ami 19 százalékpontos növekedés 2015-höz képest.