2016.05.06. 11:42
Ne is kérdezd
Miben állapodott meg az Erste Bank Hódmezővásárhellyel, segít-e az állam a városnak kifizetni a tartozását? Erről érdeklődtem a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál április 15-én, e-mailben.
Ahogy elküldtem a kérdést, kaptam egy automatikus választ: „Tisztelt Címzett! Elektronikus üzenete a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság levelező rendszerébe megérkezett. Megkeresését köszönjük."
Amikor letelt a tizenöt napos határidő, érdeklődtem, mikor számíthatok válaszra. Ezt kaptam: „Tisztelt Bakos András Úr! Rendszereinket többszörösen áttekintve az Ön e-mail-címéről ez az első beérkezett levél. Kérjük, hogy ismételten megküldeni szíveskedjen megkeresését, a mielőbbi ügyintézés érdekében. Segítségét előre is köszönjük!"
Elküldtem tehát még egyszer a kérdést, aztán külön egy reklamációt: furcsa, hogy április 15-én kaptam válasz-e-mailt, mégsem találják, amire küldték. Mindkét újabb üzenetemre küldtek választ: „Tisztelt Címzett! Elektronikus üzenete a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság levelező rendszerébe megérkezett..." stb.
Most már egészen nyugodt lehetek, ugye?
Bakos András