Elmondása szerint levélfeladással próbálkozott több alkalommal sikertelenül, ugyanis a postahivatal dolgozói azt mondták neki, hogy rossz az internetkapcsolat, így nem működik a rendszer.
Adatkapcsolati probléma miatt szűkített szolgáltatási körrel működtek. Archív Fotó: Karnok Csaba
Mivel útja Röszkére vezetett, ezért azt gondolta, hogy ott próbálkozik meg a feladással, és nem egy másik szegedi postán, azonban a röszkei hivatalban is hasonló problémába ütközött. Megkerestük a Magyar Postát, hogy tudnak-e az esetről. Kérdésünkre válaszlevelükben azt írták, hogy 17-es postán valóban volt az ünnepeket megelőzően adatkapcsolati probléma. Az érintett posta a jelenlegi helyén december 14-én kezdte meg a működését, és az első héten lépett fel az informatikai probléma, a szolgáltatóhely emiatt szűkített szolgáltatási körrel állt az ügyfelek rendelkezésére, amelyről a bejáratnál plakáton tájékoztatták az ügyfeleket. Kiemelték, a posta már zökkenőmentes működéssel áll az ügyfelek rendelkezésére.
Kérdésünkre elmondták azt is, hogy a röszkei postán ismeretük szerint nem fordult elő szolgáltatásszüneteltetés.