MarketingLabor

2015.03.19. 13:52

Még egyszer a Facebook oldalakról

Előző posztunkban a jó céges Facebook oldal néhány ismérvét soroltuk fel. Most azoknak szeretnénk segíteni, akik már indítottak vállalkozásuknak Facebook oldalt, de elakadtak és nem tudják, milyen tartalmat közvetítsenek az oldaluk kedvelői felé.

A legfontosabb az, hogy az oldalon a cégedről legyen szó elsősorban. Ki vagy, mivel foglalkozol, milyen újdonságok várhatók a cégednél, milyen termékeid, szolgáltatásaid vannak? Ezekről mind írnod kell. Ez még talán nem is olyan nehéz, ám kétségkívül kevéssé izgalmas - főleg egy bizonyos idő után.

Épp ezért - de csak miután kommunikáltad a céged előnyeit - kicsit felül kell emelkedned saját magadon. Mi újság a nagyvilágban a profilodat illetően? Van-e valami új felfedezés, érdekesség? Valami pletyka? Írd meg azt is!

Visszatérve rád: beszélj magadról is, ne csak a cégedről. Kik dolgoznak nálad? Egy kis személyességgel (nem személyeskedéssel) közelebb kerülhetsz ügyfeleidhez. 

Légy aktív, reagálj a világ és a szakmád eseményeire! Lehetőleg azonnal, vagy még aznap. Mindig maradj friss!

A Facebook felhasználók (is) szeretik, ha válaszolsz nekik. Ha üzenet, kérdés vagy hozzászólás jön, 24 órán belül válaszolj. Ezzel további interakcióra serkentheted őket.

Itt van még egy kis segítség:

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a delmagyar.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!