Ország-világ

2007.01.17. 15:19

A szolgáltató elismerte a hibát

Elnézést kért az áramszolgáltató a csornai Remete Lászlótól. A vendéglős 214 millió forintról kiküldött villanyszámlájáról a Kisalföld 2007. január 5-i számában olvashattak. Az E.ON elismerte hibáját, technikai okokra hivatkozva.


– Miközben sokszor szidjuk a különböző szolgáltatókat, vegyük észre, hogy ilyen is van – mondja megnyugodva Remete László.

– Elnézést kért a cég, levelükben arról írnak, amire én is először gondoltam. Kivizsgálták a hibát, és tényleg a mérőcsere miatt történt félreértés. Ezzel egy időben megkaptam a valós számlát is, ami így már négy hónap fogyasztását mutatja. Mivel a szolgáltató hibájából van elmaradásom, erre az összegre részletfizetési lehetőséget kaptam.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a delmagyar.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában