2020.04.30. 11:00
Házhoz jön a jó bor
Palackposta 2020 néven indított közös programot a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) és az Agrármarketing Centrum (AMC). A kampány célja, hogy a fogyasztók a koronavírus-járvány miatti korlátozások idején is hozzájussanak a legjobb minőségű magyar borokhoz.
A Palackposta program megvalósításában az idő kulcsszerepet játszott, a tervezésre és a kivitelezésre az alapgondolat megszületésétől összesen 1 hét állt rendelkezésre. A rövid időintervallumban született meg a kampány koncepciója, hatékony kommunikációs felületek és hiteles véleményvezérek bevonásával. Légli Ottó, a szakmaközi szervezet elnöke az Unger and Partners brand management ügynökséget bízta meg a kampány megtervezésével és irányításával, együttműködésben az Akció BTL Reklámügynökséggel. A kezdeményezés népszerűsítéséhez egy promóciós videó is készült Kiss Ádám Norbert/wearemorse.com online rendezésében, olyan borászok szereplésével, mint Kovács Zita, Miklós Csaba, Frittmann Péter és Konyári Borbála. A rádiószpot felkonfjában Lengyel Tamás színészt hallhatjuk, az instagramon pedig olyan ismert véleményvezérek álltak az ügy mellé, mint Odett, Borbély Alexandra, Verrasztó Evelyn, Verrasztó Dávid és Kende-Hoffer Kriszta.