Suzuki Szentes

2020.07.30. 08:00

Környezetbarát és takarékos hibrid Suzukik Szentesen

Kitűnő ajánlat a Vitara és az S-CROSS Hybrid 48V autó, a jó ár/érték arányú, Esztergomban gyártott kocsikat 3+7 év teljes körű garanciával kínálja a Suzuki Szentes.

 

– Mit érdemes feltétlenül tudni az autóról? – kérdeztük Erdélyi Gréta értékesítési tanácsadót.

– „Az elérhető hibrid. Mindenkinek” szlogen nem véletlen. A fogyasztáscsökkentés és a helytakarékosság ötvözetét nyújtó Hybrid 48V enyhe hibrid rendszernél a benzinmotor működését egy kompakt villanymotor és egy nagy hatékonyságú lítium-ion akkumulátor segíti. A Suzuki könnyű és kompakt új hibrid rendszere egy meghajtó funkcióval is ellátott Integrált Indítógenerátorból (ISG) és egy 48 voltos lítium-ion akkumulátorból, valamint egy 48-12 voltos DC/DC konverterből áll. Az ISG lassításkor áramot fejleszt, amely az akkumulátorokban eltárolódik.

– Ezt az áramot később hogyan használja fel az autó?

– A rendkívül hatékony töltési folyamat gyakori motorrásegítést tesz lehetővé. A tárolt energiának köszönhetően a hibrid rendszer az utazósebesség elérése után minimalizálja az áramfelhasználás benzinmotorra háruló terhelését. Az automata Start/Stop rendszerrel megállított benzinmotort simábban és egyenletesebben újraindítja, míg az üzemanyag-igényes gyorsítás során az ISG saját nyomatékát használó két funkciójával tovább segíti annak működését.

Így működik a Suzuki könnyűhibrid-hajtása

– A hibrid Suzuki négykerék-hajtással is elérhető – ezt miért ajánlja?

– 1970 óta folyamatosan tökéletesíti az összkerékhajtását a márka, ami magasabb szintre emeli a Vitara terepjáró-képességeit. Az AllGrip Select segítségével kiválasztható az adott terepre való összkerékhajtási mód. Ez a középkonzolon található tárcsagomb megnyomásával és elforgatásával történik, a műszeregység középső részén lévő színes információs kijelző pedig tájékoztat az AllGrip rendszer aktuális beállításáról.

– Hányféle üzemmód közül választhat a sofőr?

– Négyből. A kocsi az automata állásban az átlagos vezetési körülmények között az üzemanyag-takarékosságot helyezi előtérbe, és csak akkor vált összkerékhajtásra, ha megcsúszást érzékel. A sport üzemmód a kanyarodási tulajdonságokat javítja azzal, hogy több nyomatékot enged a hátsó kerekekre, és a jobb menetdinamika érdekében fokozza a gázpedál közvetlenségét.

– Jól gondolom, hogy a maradék kettő időjárásfüggő?

– A „Snow” beállítás a havas, poros és egyéb csúszós útfelületen hasznos üzemmód, fokozza a stabilitást gyorsításkor, és hozzájárul az útfekvés javításához a kanyarokban. A Lock üzemmód hóból, sárból vagy homokból való kijutáshoz több nyomatékot juttat a hátsó kerekekre, és a menetstabilizáló rendszer működését is arra optimalizálja, hogy az autót kiszabadítsa.

– Kérem, beszéljen az anyagiakról is.

– Mindkét modell 5 millió 140 ezer forintról indul, ami kitűnő ajánlat, hiszen 3+7 év garanciát nyújt a legfontosabb alkatrészekre, így a hibrid rendszer elemeire is.

Suzuki Szentes

6600 Szentes Vásárhelyi út 116.

Tel.: 63/311-577

Facebook: Suzuki Szentes

(x)

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a delmagyar.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában