A cégek díjazzák a pr-t

A kétszáz legnagyobb magyarországi cég 59 százaléka 2005-ben átlagosan kevesebb mint 25 millió forintot költött klasszikus public relations (pr) tevékenységre, azaz a sajtókapcsolatok kezelésére és a sajtómegjelenések menedzselésére.

A felmérés szerint a vállalati döntéshozók 74 százaléka tartja fontosnak a pr-tevékenységet. A megkérdezett cégek 60 százaléka foglalkoztat belső pr-szakembereket, illetve veszi igénybe pr-ügynökség segítségét.

A cégek 40 százalékánál nincs belső pr-csapat és pr-ügynökséget sem bíznak meg, hanem az egyéb területeken dolgozók feladatkörébe integrálják e feladatokat. Ugyanakkor ez utóbbi gyakorlat a vállalatvezetők szerint nem megfelelő, ezért a jövőben e téren változást terveznek.

szponzorált tartalom
MVM EDISON 2020 – Verseny az innovatív megoldásokért
Holtan találtak egy 24 éves nőt dombrádi otthonában
Az elsődleges adatok szerint a nő halálát idegenkezűség okozta.
A siket lány esete az Instagrammal – kérése nem maradt válasz nélkül
Talán még másoknál is inkább megkeserítette az életét a járvány.
Francia csapatok végeztek az al-Kaida észak-afrikai vezetőjével Maliban
Abdelmalek Drukdelt a francia hadsereg alakulatai helyi partnerek támogatásával ölték meg.
Több mint 2,7 millió ügyfél választotta a törlesztési moratóriumot
Az adatok szerint az intézkedés a sérülékenyebb, az állami beavatkozásra leginkább rászoruló társadalmi csoportokat segítette.
A sereghajtó ellen veszített pontokat a Debrecen
A Debrecen 1-1-et játszott hazai pályán az utolsó helyezett Kaposvárral a labdarúgó OTP Bank Liga 27. fordulójának pénteki nyitómérkőzésén.
Mostantól nyitva az összes határátkelő Szlovákia és Ausztria felé is
A külügyi és határrendészeti egyeztetések eredményeként vége a hosszú kerülőknek.