Szeged és környéke

2019.04.06. 18:23

Már bekötötték az SZKT vágányhálózatába a tram-train vágányt, csak a záró munkálatok vannak hátra

A záró hegesztést és más befejező munkálatokat 2019 második negyedévében végezhetik el. Korábbi cikkünkben megírtuk: 2021-ben indulhat a tram-train Szeged és Hódmezővásárhely között.

delmagyar.hu

Lapunk folyamatosan nyomon követi a Szegedet Hódmezővárossal összekötő tram-train építését. Megírtuk: Hódmezővásárhelyen a változás értelemszerűen sokkal több építkezéssel jár, hiszen új villamosvonalat kell kialakítani. Szegeden a meglévő 1-es villamos vonalán jut majd el a jármű a Rókusi pályaudvarig, ahol automatikusan behúzza az áramszedőt, és beindítja a tetőn található dízelmotort.

 

A szegedi munkálatok látványosabb része a Rókusi pályaudvarnál zajlott. Fotók: Karnok Csaba

A szegedi munkálatok látványosabb része a Rókusi pályaudvarnál zajlott. Fotók: Karnok Csaba

A szegedi munkálatok látványosabb része a Rókusi pályaudvarnál zajlott. Jól tudjuk, hogy a tram-trainhez kapcsolódóan a szükséges szegedi átalakítások elkészültek? - tettük fel a kérdést a projekt megvalósításáért felelős Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.-nek.

 

A NIF Zrt. arról tájékoztatta lapunkat, hogy

 

a tram-train vágányt bekötötték a Szegedi Közlekedési Társaság vágányhálózatába "a Szeged – Hódmezővásárhely vasútvonal városi-elővárosi tram-train rendszer tárgyú projekt keretében".

Már csak a befejező munkálatok - például a záróhegesztés - van hátra. Ezeket 2019 második negyedévében végezhetik el.



 

Címkék#Szeged#nif

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a delmagyar.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!