Szeged és környéke

2007.03.21. 15:19

Rossz szokás a sorbaállás Szegeden

Bővítette telefonos ügyfélszolgálatát az Égáz-Dégáz. Tegnap ki is próbáltuk. Miért tolong mégis a szegedi iroda előtt a tömeg? Az igazgató szerint az ügyfelek leszoktak a telefonálásról.

Dombai Tünde

Nem csökken az Égáz-Dégáz szegedi Szent István téri ügyfélszolgálata előtt várakozók száma. A lapunk keddi számában is bemutatott helyzetről Iváncsics Sándortól, az Égáz-Dégáz Zrt. ügyfélszolgálati igazgatójától tegnap tájékoztatást kaptunk. Elmondta, a februári mélypont után, amikor valóban nem tudták fogadni az ügyfelek hívását, hatvan embert vettek fel a hat megyét ellátó személyes és telefonos ügyfélszolgálati helyekre. Ez azt jelenti, hogy a gázszolgáltató ügyfeleinek nem kellene sorba állniuk, mert telefonon mindent elintézhetnének.

– A februári rossz tapasztalataik következtében az ügyfelek leszoktak a telefonálásról. Pár perces telefonhívás helyett inkább órákon át várakoznak az ügyfélszolgálati iroda előtt – mondta az igazgató. Iváncsics Sándor úgy látja, helyreállt a telefonos ügyfélfogadás, vissza kellene tehát térni a készülékhez a gázóraállás bediktálásával, az átíratással, és minden, az irodákban intézendő problémával.

A szegedi ügyfélszolgálat létszáma három ügyintézővel bővült. A legtöbb telefonáló hétfőn és kedden, akkor is délelőtt jelentkezik, ezért az igazgató a hét többi napját ajánlotta ügyintézésre. De arra is fölhívta a figyelmet, hogy a telefonhívásokat reggel 6-tól este 8 óráig fogadják, vagyis nem csak az iroda nyitvatartási idejében.

Próbát tettünk: tegnap délután 1-kor kértünk számlaegyenleget. Az első hívásra 1 perc 10 másodperc alatt sikerült adathoz jutnunk.

– A túlfizetés áprilistól visszaigényelhető – a kormány rendelete szerint. Ez nem újdonság, e szolgáltatás eddig is működött – tette hozzá Iváncsics Sándor. Megjegyezte, hogy kizárólag az éves leolvasást és az elszámoló számla kézhezvételét követően kérhető visszafizetés. Akkor is csak abban az esetben, ha minden fizetnivalóját teljesítette a fogyasztó. Az igénylést írásban kell postázni a szolgáltatóhoz. Az ügyfélszolgálati igazgató szerint kevés túlfizetési igény lesz visszafizethető, ugyanis a társaságnál a lakossági tartozások összege 50 százalékkal megnőtt december 31. óta.

Címkék#GDF Suez

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a delmagyar.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!