Szeged és környéke

2016.05.22. 08:30

Sokat spórolunk, ha nem egy boltban vásárolunk

Nem csak az akciós áruk miatt érdemes betérnünk a nagyobb bevásárlóközpontokba Szegeden. Körültekintő vásárlással sok pénzt megspórolhatunk. Az azonos márkájú és kiszerelésű nem akciós termékek ára között is olykor több száz forint a különbség.

K. G. G.

Ezreket spórolhatunk, ha vesszük magunknak a fáradságot, és a nagybevásárlást több üzletben végezzük el Szegeden. Árkommandónk tapasztalata szerint nem csak az akciós termékekért érdemes nyakunkba venni a várost. Egy Tchibo kávé–Persil mosószer–Vénusz étolaj hármassal máris 550 forintot tudunk megspórolni, ha ezeket a Szeged Novában vesszük meg a Sárosi utcai SPAR helyett.

 

Ha azonban Törley pezsgőre szomjazunk, a SPAR-ban nyerünk száz forintot az újszegedi bevásárlóközponttal szemben. Ha pedig minden boltból a legolcsóbb terméket vesszük meg a táblázatunkban szereplő listánkról, úgy a legdrágább bevásárláshoz képest már 1490 forintot spóroltunk meg.


A Szeged Novában pakolta tele bevásárlókocsiját a szegedi [namelink name="Fülöp Erika"] és férje. – Inkább az akciók mozgatnak meg, amikről a tévében vagy az interneten értesülök – mondta Erika. Mivel közel laknak az újszegedi bevásárlóközponthoz, általában a Novában vesznek meg mindent. Ám ha ugyanolyan márkájú, de nem akciós termékek közötti nagyobb árkülönbségről szereznek tudomást, nem sajnálják a bevásárlásra az időt, és autóba ülnek érte. – Persze ilyenkor a benzinköltséget is bele kell kalkulálni a kiruccanásba. De össze lehet kötni a bevásárlást valami belvárosban elintézendő hivatalos üggyel is, és máris megéri a bemenetel – mondta a nő.


– A beszerzési árakból tudjuk kikalkulálni a fogyasztói árakat. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy a beszállítóktól a lehető legkedvezőbb feltételekkel tudjuk megvásárolni a termékeket, hiszen ezzel végső soron a vevők járnak jól – magyarázta [namelink name="Fodor Attila"]. A CBA kommunikációs igazgatója elmondta, hogy a különböző üzlethálózatok egymástól eltérő feltételekkel tudják beszerezni a termékeket, és különféle árazási stratégiával dolgoznak. Ezért is lehet akár több száz forint eltérés az azonos márkájú és kiszerelésű termékek között. – A többi hálózathoz hasonlóan a CBA üzletek között is vannak áreltérések. Franchise partnereink a termékek többségénél önállóan határozhatják meg a fogyasztói árakat – mondta Fodor Attila.


 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a delmagyar.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!