Szeged és környéke

2011.07.12. 13:57

Superbrands 2011-díjas a szabadtéri

Szeged - Szuperbrands 2011-díjat kapott a 80 éves Szegedi Szabadtéri Játékok, melynek menedzsmentje tegnap időkapszulát helyezett el a Dóm téri színpad alatt az ünnepi szezonban fellépő művészek üzeneteivel.

Munkatársunktól

Az alapításának 80 éves jubileumát ünneplő Szegedi Szabadtéri Játékok menedzsmentje időkapszulát helyezett el tegnap a Dóm téri színpad alatt. Az öltözőkhöz vezető folyosók előterében, Tari Jánosnak, a fesztivál egykori igazgatójának és Hont Ferencnek, a játékok egyik szellemi atyjának emléktáblája mellett alakították ki a falban az a fülkét, amely [namelink name="Székó Gábor"] szegedi szobrászművész üvegplasztikáját befogadta.

A „kapszulába" zárt DVD-n az idei első két produkció, Az ember tragédiája és A víg özvegy főszereplőinek jövőnek szánt üzeneteit is elhelyezték, melyeket a szabadtéri honlapján is megtalálhat majd a közönség.

[namelink name="Bátyai Edina"] elmondta: az időkapszula különlegessége, hogy akár évente frissíthető, és ha szükséges, más adathordozóra is átmenthetők az üzenetek és a produkciókról készült felvételek. A fesztiváligazgató azt is bejelentette: hétfőn vette át a Szegedi Szabadtéri Játékoknak odaítélt Szuperbrands 2011-díjat. Az elismerésről már hetedik alkalommal döntött ebben az évben a 17 tagú, neves, független kommunikációs szakemberekből álló zsűri. Bátyai úgy fogalmazott: ez a díj annak a tudatos és tudományos alapossággal végzett kommunikációs brand- vagy – ismertebb magyar kifejezéssel élve – márkaépítésnek a méltó elismerése, amit a fesztivál menedzsmentje hetedik éve végez.

A sajtótájékoztatón [namelink name="Kesselyák Gergely"], a fesztivál művészeti vezetője, a készülő Lehár-produkció karmestere többek között Hernádi Judittal, Bajor Imrével és Szacsvay Lászlóval ajánlotta A víg özvegyet, melynek bemutatóját pénteken tartják.

Szupermárkák

A Brand Council minden országban létrehozott egy független szakértői bizottságot, melynek feladata annak biztosítása, hogy csak az arra érdemes márkák kaphassák meg a Superbrands státuszt. „Superbrands az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, melyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek." A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapja a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának (SZTNH) PIPACS-adatbázisa, amelyben több mint 95 ezer nemzeti védbejegyzés található. A marketing szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselőiből álló Superbrands Szakértői Bizottság Bendzsel Miklósnak, az SZTNH elnökének vezetésével az adatbázis alapján választotta ki a 2011-es év hazai superbrandjeit. A nemzetközi definíción túl a bírák figyelembe vették az adott brand tradícióját, történelmét, piaci szereplését, a márka reputációját, a vállalat goodwilljét, etikai megítélését, közismertségét, tudatos innovációját, márkastratégiáját.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a delmagyar.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!