Szeged és környéke

2015.11.20. 22:17

Több tájékoztatást ad a Telekom

Szeged, Röszke - Akadozott kedd hajnalban a Telekom tévé-, internet- és telefonszolgáltatása.

Munkatársunktól

A szolgáltató akkor azt mondta megkeresésünkre, hogy honlapján keresztül tájékoztatott a tervezett leállásról, és közvetlenül is értesítette az ügyfeleket (Akadozott a Telekom szolgáltatása Szegeden és Röszkén, 2015. november 18.). A honlapon nehéz megtalálni az információkat. A telekom.hu oldalon a Rólunk, majd azon belül a Vállalatról, ott a Telekomról, végül a Közérdekű információk menüpontra kell kattintani, és ott egy hosszú felsorolásban megtalálható a közlemény. Ezt a problémát megírtuk a társaságnak. Azt is szóvá tettük, hogy sok panaszoshoz nem jutott el semmiféle üzenet. Azt kérdeztük a Telekomtól, milyen formában értesítették ügyfeleiket.


A Magyar Telekom kommunikációs igazgatósága megismételte válaszában, hogy a tervezett hálózat-karbantartási és kapacitásbővítési munkákról a cég honlapján tájékoztatnak. Informálnak a díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálaton, és IPTV-s előfizetőiknek a képernyőn megjelenő, úgynevezett pop-up információt is küldenek.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a delmagyar.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!