Délmagyar logó

2019. 05. 21. kedd - Konstantin Még több cikk.

Bíróság ítélte el a Magyar Telekomot a hosszú telefonos várakoztatásért

Csongrád megye - Az országban elsőként megyénkben született jogerős bírósági ítélet egy ügyfélszolgálat hosszú telefonos várakoztatása miatt.
A megyei kormányhivatal fogyasztóvédelmi felügyelőségéhez azzal fordult egy ügyfélpanaszos, hogy a Magyar Telekom Távközlési Nyrt. 1412-es számon hívható telefonos ügyfélszolgálatánál egyszer 23 perc 50 másodpercet várt az élőhangos bejelentkezésre, máskor meg 1 óra 3 perc alatt sem jutott el odáig. A jogszabály 5 percen belüli élőhangos bejelentkezést ír elő.

A felügyelőség eljárást indított, és 100 ezer forintos fogyasztóvédelmi bírságot szabott ki a szolgáltatóra. Kötelezte a társaságot arra is, hogy telefonos ügyfélszolgálatán biztosítsa az ésszerű várakozási időn belüli hívásfogadást és ügyintézést. A szolgáltató fellebbezett a döntés ellen, aminek bírságoló részét a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság helybenhagyta, az indokolást megváltoztatva. A társaság a határozattal szemben bíróságra ment, de a Szegedi Közigazgatási és Munkaügyi Bíróság elutasította a keresetét.

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Család- és lakástámogatás is a kormányhivatalnál

A feladatátvétel a MÁK-os munkatársak átvételét is jelenti, nagyjából 25-öt. Körülbelül 800 méternyi iratot is átvesz a kormányhivatal. Tovább olvasom