Délmagyar logó

2019. 02. 22. péntek - Gerzson 0°C | 10°C Még több cikk.

Mától módosul a helyi buszos menetrend

Szeged - A szegedi önkormányzat városüzemeltetési bizottságának határozata értelmében mától módosul a menetrend a 13, 13A, 16, 16A, 36, 51, 70, 71A, 75, 77, 83A és 84A jelzésű autóbuszvonalakon.
Röviden összefoglaljuk azt a menetrendi tájékoztatót, amelyet lapunk a Tisza Volán Zrt.-től kapott (a részletek a közlekedési társaság honlapján, a www.tiszavolan.hu-n olvashatók).

A 13-as autóbuszvonal nyomvonala így változik: Tarján, Víztorony tér–Budapesti krt.–József Attila sgt.–Brüsszeli krt.–Berlini krt.–Párizsi krt.–Mars tér–Londoni krt.–Bakay Nándor utca–Vásárhelyi Pál utca–Kálvária sgt.–Katona József utca–Móravárosi Bevásárlóközpont. A járatok a Textilgyári úti végállomást nem érintik, a szabadnapokon meghirdetett járatokat pedig megszüntetik. A 13A megállói a következők: Mars tér (üzletsor)–Londoni krt.–Bakay Nándor utca–Vásárhelyi Pál utca–Kálvária sgt.–Katona József utca–Móravárosi Bevásárlóközpont (ezek sem érintik a Textilgyári úti végállomást). A járatok szabadnapokon a 13-as megszüntetett járatainak időpontjaiban közlekednek, a Mars térről induló járatok pedig 5 perccel korábban indulnak.

Megszűnik a 16, a 16A, az 51, a 77, valamint a Tarján, Víztorony tér–Petrolszerviz járat. A 36-os vonalán az eddig Kiskundorozsmáról 7.45-kor indult járatot törölték. 70-es: a Mars tér–Füvészkert autóbuszvonalon a Mars térről 18.15 és 19.15 órakor, illetve a Füvészkerttől 18.30 és 19.30 órakor naponta új járatok közlekednek. 71A, 83A, 84A: a járatok csak iskolai előadási napokon közlekednek.

Olvasóink írták

  • 16. Zsoltee0716 2011. június 16. 20:29
    „4. klj_54 2011.06.16. 08:12

    Őszintén a km-rrel sporoltak csak, hogy minél kevesebbet kelljen erre költeni, ezért nem megy be a Textilgyári útra.

    Aki még gondot talál legyen már olyan kedves és fáradjon már be a Városházára és ott kellene verni az asztalt.”
  • 15. Mil 2011. június 16. 18:39
    „14. Mil 2011.06.16. 18:38

    Az a 16os persze a Szillérin menne így.”
  • 14. Mil 2011. június 16. 18:38
    „NEm jól csinálják, egyszerűen nem jól csinálják. Ordít a dolog, hogy majdan a 2es villamos elkászülte után a 2-es buszt át kellene tenni Tarjánba, mint1 reaktiválva a régi 17es buszt, ami a József A-n ment. Ezután a 13-ast meg lehetne szüntetni és a 16ost átvariálni a mostani 13asra. Ezzel meglenne a közvetlen kapcsolata Tarjánnak a belvárossal is.
    A 83ast is át lehetne tenni TArjánba, a 11es helyett, vagyis a 11es lenne meghosszabbítva, a Mars tértől a mostani 83as nyomvonalán Alsóvárosig. A bécsi krt-ig meg ott a 21es.”
  • 13. rattacha 2011. június 16. 17:47
    „Én tömegközlekedem immár 20 éve. Szerintem a város tömegközlekedése jó. Aki nem így gondolja, azzal nem egyezik a véleményünk. Attól még lehetünk mindketten jó emberek ;)”
  • 12. turboman 2011. június 16. 16:23
    „Tarjánból van a Mars felé 21-es, a Szilléri sarkáról meg megy a 73, 73Y, meg ilyenek.”
  • 11. Mjuriele 2011. június 16. 14:44
    „Nem irigylem a tömegközlekedőket, eszméletlen ami itt megy Szegeden.
    De nyugi nemsoká lesz újra 4-es. 3-as villamos végig tegnap este 10kor még javában dolgoztak, dudálgattak.
    Szeged, ahol jó élni:))))))))grrrr”
  • 10. mercedescitaro 2011. június 16. 13:37
    „Csak folytatni tudom az előttem szóló mondatokat. Vajon az felmerült-e valakiben, hogy a Csillag térről és a Szilléri sgt-ról nincs Mars tér felé csak a 11-es busz, ami ugye a Városüzemeltetési bizottság szerint nem csuklósköteles járat!!!!!! Mi lesz majd szeptembertől, ha eddig is munkanapokon zsúfolásig tele volt a 11-es, a 16-os pedig jó volt rásegítőnek, ami most megszűnt. persze azt ne is mondjam, hogy szombaton már tényleg csak a 11-es busz van Mars térre Tarjánból! Persze örüljünk, hogy van 19-es trolink, igaz azzal is el lehet jutni annyi idő alatt a városba, mintha elmennék Domaszékre. Éjjen!
    A Textilgyár felé dolgozokat és sulisokat csak sajnálni tudom, gondolom az Önkormányzatot tönkretette volna a plusz 500m.
    Nem is csodálkozom, hogy lassan mindenki autóval jár, mert két pont között legalább kettő vagy három átszállással lehet valahova eljutni Szegeden, az időről nem is beszélve.
    Mindenkinek szép napot és kitartást”
  • 9. szerencse 2011. június 16. 12:13
    „Délelőtt szinte káosz volt a közlekedésben,nagyon örült az az ember,aki ebben a hőségben sikeresen átvergődte magát több átszállással Tarjánból a Rákóczi utcáig.Mindenki érdeklődött,idegeskedett,nagyon rendesek voltak a sofőrök,akik hangosan mondták,hol kell átszállni,segítették az utasokat,nem volt elég nekik e vezetésre figyelni.Egyre nehezebb a közlekedés.”
  • 8. igazságkereső 2011. június 16. 10:20
    „Az egész országban elég nagy a "katyvasz",de érdekes módon nem sokan törekszenek ezek megszüntetésére! A "munkásosztály Szeged városában" kommentelőnek üzenem,hogy írása szürrealisztikus,munkásosztály 1989 óta nem létezik,vagy legalább is nem abban a formában,ahogy Ő azt megélte 1989 előtt! Azt is tudhatná a hozzászóló, hogy egyedi elégedetlenséggel nem lehet semmire sem menni, de az általa "munkásosztálynak" nevezett valakik képtelen a közös érdekképviseletre, a közös érdekek közös "kiharcolására"! Összefoglalva: hosszú évek óta csak "maszlagolás","fotelharc" folyik,ez olyan mint amilyennek annak idején Csintalan Sándor, a "Vonalban" c. televíziós műsorban nevezte a "hős betelefonálókat"!!”
  • 7. macs 2011. június 16. 09:58
    „4. klj_54,
    az igaz, hogy a szolgátatást az Önkormányzat rendeli meg, de ezeket a módosításokat a Kalmár úr vezette városüzemeltetési bizottság hozta.”
  • 6. daveedbrown 2011. június 16. 09:14
    „"Megszűnik a 16, a 16A, az 51, a 77, valamint a Tarján, Víztorony tér-Petrolszerviz járat."
    Az 51 meg a Tarján, Víztorony tér-Petrolszerviz az nem ugyanaz?”
  • 5. B.Ilona 2011. június 16. 08:27
    „Akár Önkormányzatról, akár Városüzemeltetési Bizottságról van szó emberekről szól a történet.”
  • 4. klj_54 2011. június 16. 08:12
    „Az önkormányzat rendeli meg a szolgáltatást a volántól, tehát az önkormányzatot kell szidni a lehetetlen menetrend végett! Az bizonyos, hogy szinte teljesen életszerűtlen a menetrend, a járatok kiosztása.
    Én nem értek hozzá mert csak 8 évig vezettem buszautót.
    Azért kíváncsi lennék arra, hogy milyen háttér információk alapján tervezték meg mondjuk a 13-as járatot?
    Lenne még kérdésem, de tudom, hogy érdemi választ soha nem kapok:(”
  • 3. comment 2011. június 16. 07:58
    „Feltételezem, és sajnos nagyon is valószínűnek tartom, hogy a szegedi önkormányzat városüzemeltetési bizottságának tagjai nem tömegközlekedési eszközzel jutnak el a munkába. Mert ha U´ram bocsá mégis, akkor nagyon ésszerűtlenül tervezik a menetrend módosításokat!
    Ret ugyebár rendeleteket hozni és az íróasztal mögül hápogni könnyű, de a munkásosztály szeged városában történő tömegközlekedésiérdekeit figyelembe venni már snassz.
    A bizottsági tagokat kötelezném a nyári hónapokban a gyalog történő munkába járásra!
    Az is megérne egy jó kis cikket, hogy a belvárosban, főleg a Széchenyi tér környéki utcákban kik azok akik éves parkolási bérlettel rendelkeznek, és mennyi azok száma akik repibe kapták a bérletet. - a számadat sajnos ismét az önkormányzatnál dolgozókat jelezné, de azok között is a magasabb beosztásúakét, mert ott sem jár semmi plusz a takarítóknak, portásoknak, csak az előadóktól felfeléeknek -
    A labda fel van dobva, kíváncsian várom az illetékesek kommentjét ide.....”
  • 2. ac/dc 2011. június 16. 07:27
    „"A szegedi önkormányzat városüzemeltetési bizottságának határozata értelmében mától módosul a menetrend"”
  • 1. B.Ilona 2011. június 16. 07:15
    „Kíváncsi lennék arra, hogy aki a 13-as busz menetrendjét kitalálta, ült-e autóbuszon, vagy csak számítógépes játékként kezelte az útvonalat. Miért nem lehetett a Textilgyári megállótól érinteni a Móravárosi megállót?
    Rendkívül "ésszerűen" megszüntettek két megállót, ami iskolát, illetve munkahelyeket érint, és elterelték a járatot
    ellenkező irányba, /a 90-es buszok útvonalára/. Gondolt valaki azokra az utasokra, akik a Bajai út környékén dolgoznak, és a Mars térről szeretnék ezt az utat megközelíteni? Ha nem akar a "kedves bérletfizető páciens"
    gyalogolni, megoldható többszörös átszállással az uticél megközelítése. Azt is tudomásul veszem, hogy olyan menetrendet nem lehet kialakítani, amely mindenkinek megfelel, de ha takarékosságról beszélünk, nem árt néha gondolkodni is.”

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Algyő-rétegben fúrnak a szerbek - beszállnak a Makói-árok kitermelésébe

Újabb fordulat a Makói-árok projektben. Az Algyő-formáció kitermelésére a szerb Naftna Industrija Srbije is szerződött. Tovább olvasom