2022.04.04. 14:00
Olvasónk esete a közvilágítással
Hónapok óta vár olvasónk arra, hogy a házuk előtt ismét legyen közvilágítás. Utánajártunk, és kiderült, a szolgáltató megoldaná az ügyet, de várnia kell egy engedélyre a várostól.
Illusztráció: Karnok Csaba
Fotó: Karnok Csaba
Tavaly év vége óta nincs közvilágítás a házunk előtt, ezúton továbbítom a Délmagyarországnak a hiba bejelentését. Mint az a csatolt levélben olvasható, január 18-án jeleztem a szolgáltatónak először, majd február 1-jén másodszor – írta e-mailben olvasónk.
Válasz már az első bejelentésre érkezett, az gyakorlatilag automatikus volt, és azt írta, hogy a szolgáltató vette a jelzést. – Ön az alábbi közvilágítási hiba bejelentést tette weboldalunkon: Hiba pontos helye: Szeged, Csongrádi sugárút 6. szám. Az észlelt hiba kiterjedése és jellege: egyedi lámpahely. Köszönjük bejelentését, a hiba elhárításáig szíves türelmét kérjük – írta az MVM Ügyfélkapcsolati Kft.
A következő napon egy megerősítő levél is érkezett – Tájékoztatjuk, hogy bejelentését rögzítettük – írták türelmet kérve. Olvasónk hozzátette, sokszor telefonált, de csak március 7-én sikerült elérnie valakit. Akkor azt mondták neki, hogy 8 napon belül intézkednek.
Szerkesztőségünk a panasszal megkereste a szolgáltatót, miért nem halad az ügy.
Konkrét esetről csak ügyfeleink hozzájárulásával adunk információt harmadik fél, így a sajtó számára is. Jelen esetben ezt megkaptuk – írta lapunknak az MVM Ügyfél-kommunikációs Osztálya.
A levélből kiderült, tavaly decemberben az ónos eső miatt egy vastag faág olyan erővel zuhant az átfeszített lámpára, hogy kiszakította a tartósodronyt. Az épület fala olyan mértékben sérült, hogy oda nem lehetett visszaszerelni.
Az átfeszítést csak egy másik épületen lehet megoldani, az MVM Démász Áramhálózati Kft. jelenleg az önkormányzat engedélyére vár – írta lapunknak a szolgáltató.
Egy faág olyan erővel zuhant az átfeszített lámpára, hogy kiszakadt a tartósodrony.