Délmagyar logó

2017. 06. 24. szombat - Iván 19°C | 33°C Még több cikk.

A külvárosokig építené a 4-es metrót a Jobbik

A Jobbik szerint nem szabad leállítani a 4-es metró megépítését, a vonalat ki kell vinni a leginkább rászorulókig, vagyis a külvárosokban élőkig.
Staudt Gábor, a párt főpolgármester-jelöltje keddi, budapesti sajtótájékoztatóján hangsúlyozta: a "4-es metró annak a legeklatánsabb példája, hogy nem szabad valamit megépíteni", a Jobbik ezért visszamenőlegesen is felülvizsgálná az elmúlt 20 évben mintegy félezer milliárd forintba kerülő beruházás korrupciógyanús szerződéseit.

A politikus az MTI kérdésére válaszolva azt mondta, hogy a 4-es metró pontos végállomásaira vonatkozó javaslatokat a párt augusztusra tervezett fővárosi programjában határozzák meg.

Staudt Gábor a városligeti műjégpálya felújítására kitérve kiemelte, hogy ez a beruházás is az elmúlt időszak fővárosi "korrupcióval terhelt" ügyleteit szimbolizálja.

A budapesti önkormányzati beruházásokat ugyanis - a városligeti felújításhoz hasonlóan - az "előkészítetlenség, a tervszerűtlenség, valamint az alvállalkozói kör átláthatatlansága" jellemzi - fejtette ki az építkezés előtt tartott sajtótájékoztatóján.

Hozzátette: a fentiek következménye, hogy például a városligeti műjégpálya sem készül el a kívánt időre.

A jobbikos parlamenti képviselő megjegyezte továbbá, hogy a 607 méter hosszú Margit híd 30 milliárd forintra tervezett felújítási költségével megegyező összegből Németországban egy 4,2 kilométer hosszú, új tengeri hidat építettek.

Olvasóink írták

  • 6. achilleus 2010. július 21. 17:22
    „http://www.metro4.hu/bpmetrok_4.php

    2. hozzászólás Léni 2010.07.20. 14:04
    Az Orbán kormány csak annyira építette, amennyi fedezete el volt különítve a költségvetésben.
    ---- semmi nem volt elkülönítve, mint, ahogyan a nyugdíjasoknak sem ---------
    Ha áttanulmányozod, rá kell hogy jöjj, hogy az oroszok, az államadósság lebontása fejében megépítették volna.
    ---- csakhogy /Demszky nyomására/ az oroszok adósságát másképp és mások "építették le --------
    2003 óta egyébként szabad a pálya. Hogy-hogy nincs kész? 2008-ban akrták átadni, amikor Orbán mint akadály elhárult (most 2012-es próbaüzemről beszélnek ...)”
  • 5. cyt 2010. július 21. 15:29
    „1.7 millió embernek építenek egy több száz milliárd forintos kütyüt. Vajon mikor fog épülni az ország másik 8.3 millió emberének 2-3 ezer milliárd forintból valami???? Már csak a demokratikus egyenjogúság alapján kérdezem. Mert deszkásnak igaza van; ebben az országban ÉVTIZEDEK ÓTA többet ért a kormányoknak egy fővárosi ember, mint egy nem fővárosi ember. Így volt ez a szocializmusban is és úgy látszik így van ez még ma is.”
  • 4. KolompárRómeó 2010. július 20. 17:57
    „2. hozzászólás Léni 2010.07.20. 14:04

    Ezt ugye te sem gondolod komolyan?”
  • 3. deszkás 2010. július 20. 16:54
    „Nem lesz műjégpálya nem épül a metró az M0ig most mi lesz a fővárosi kiemelt emberekkel hol fognak szórakozni? Úgy aggódok.Mert a fővárosi mindig többet ért mint bárki!!!!”
  • 2. Léni 2010. július 20. 14:04
    „Négy évre már egyszer lefagyasztotta a Fidesz a 4-es Metrót. Régen készen lenne
    sokkal kevesebb költségből, ha nem kerül akkor Budapest büntibe!
    Orbán akkor is tudta, hogy mit csinál? Ez nem károkozás volt? Forintosíthatná egy
    hozzáértő szakember, mennyi kár okozott ez a döntés?”
  • 1. KolompárRómeó 2010. július 20. 13:40
    „Szerintem meg az országhatárig kéne.”

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Orbán és kormánya veszélyes játékba kezdett?

Aki tudni akarja, hogy miként válhat a pénzpiacok spekulációinak célpontjává, annak tanulmányoznia kellene a magyar kormány magatartását - így vélekedett a Financial Times Deutschland. Tovább olvasom