Délmagyar logó

2017. 01. 21. szombat - Ágnes -11°C | 0°C Még több cikk.

Baleset! Motor ütközött személyautóval

Súlyos sérülésekkel, mentőhelikopteren szállították kórházba azt a motorost, aki a 3103-as út nagytarcsai kereszteződésében személyautóval ütközött - közölte a rendőrség és a mentők sajtóügyeletese vasárnap.
Kovács Viktória, a Pest Megyei Rendőr-főkapitányság sajtóügyeletese az MTI-nek elmondta: a baleset fél öt körül a 3103-as számú úton a nagytarcsai útelágazásnál történt.

Az elsődleges adatok szerint a személyautó nem adott elsőbbséget az úton közlekedő motorkerékpárosnak - ismertette a baleset részleteit az ügyeletes.

Hozzátette: a motorost mentőhelikopter vitte kórházba, az autó vezetője könnyebben sérült meg.

Valics Dezső, a mentők sajtóügyeletese az MTI-nek azt mondta: a motorost súlyos sérülésekkel szállították kórházba.

Olvasóink írták

  • 11. pillecukor 2010. június 08. 08:27
    „10. hozzászólás nyálasbeszéd 2010.06.07. 20:47 >>>
    A 2/3-a mz-n,, vagy egyéb tragacson szerzett rutint és utána ült csak fel egy suzukira, vagy
    hondára. Az 1/3 pedig megveszi első körben a nagy motort és sem közlekedni, sem másokra figyelni
    nem tud, csak kisodródni vagy balesetet okozni, esetleg felcsavarodni a fára, mert az rossz sávban közlekedett...
    Ahogy nekem sem, másnak se derogáljon felülni egy mz-re és úgy tanulni némi rutint.
    Miután ment minden, váltottam nagyobbra, mert tudom, hirtelenségem következményeként az első
    nagyobb motoros élményem az lett volna, hogy kisodródok.

    "
    Ha meg nem mentél vele annyivel,akkor meg azon kevés törvénytisztelő állampolgár közé tartozol,akienk van egy 600-as Yamaha-ja és nem ment vele 200-at.
    Nem cikiznek a haverok ezért?" - EZ mi, ha nem személyeskedés?! Szólj kérlek, ha tévednék, de ez is az.
    ezek után arcocskádat vissza, mert szerintem te is minősítetted ezzel magad :-)”
  • 10. nyálasbeszéd 2010. június 07. 20:47
    „nagypappa 2010.06.07. 04:06

    Nagyon egyetértek veled!
    Kíváncsi vagyok, ha a motorokba beleszerelnék a tachográfot:
    - vajon milyen reakciót váltana ki a motoros társadalomban?
    - vajon csökken-e a motoros balesetek száma?

    Van 2 tippem.

    pillecukor 2010.06.07. 05:26

    "...Ne tereld a témát és hagyjuk már a statisztikát, mert az,amivel az embereket át lehet vágni!..."

    Csak azokat lehet átvágni,akik a töltött káposzta példáján tanultak statisztikát.
    De azok,ne foglalkozzanak statisztikával, inkább menjenek töltött káposztát enni.
    Mindenkienk jobb lesz. Jól laktok és nem kiabáltok.
    :-)


    "...A gyengébbek (téged ideértve) kedvéért tegyük hozzá azt is, hogy a motorosok bő 1/3-a száguldozik,..."

    A személyeskedés téged minősít.Lehet hogy elfogytak a kézzelfogható érveid?
    Nem is a normális 2/3-dal van baj.
    Egyébként honnan ez az adat?Kiszámoltad? Hogyan?

    cucusz 2010.06.07. 06:55
    "...képzeld el képes a motorom 200-al suhanni, mert ez egy 600-as Yamaha,..."
    Honnan tudod, ha nem mentél még vele ennyivel?
    Ha meg nem mentél vele ennyivel,akkor meg minek?

    Ha meg nem mentél vele annyivel,akkor meg azon kevés törvénytisztelő állampolgár közé tartozol,akienk van egy 600-as Yamaha-ja és nem ment vele 200-at.
    Nem cikiznek a haverok ezért?

    Ha ez így van,akkor ennek örülök.
    Megismertem egy normális motorost.
    :-)

    Egyébként nem csak a sebesség a probléma ezekkel a motorosokkal,hanem a hirtelen gyorsítás is (ki nem látta volna még a körutakon, két lámpa között ,a motorját és gyorsulást fitogtató "óvodásokat"?)

    "...viszont ha én megyek motorral lazán kivágnak elém egy előzésnél, vagy leszorítanak az útról.."
    Igen ez gyakori jelenség Mo-n.Sajnos.
    Mentségemre legyen mondva,én még ilyet soha nem csináltam.
    Megmondom miért. Félek!

    "...A kamionnal ezt nem meri ugyanez autós megkockáztatni. .."

    Ez is azt jelzi,hogy közelebb vagyunk a Balkánhoz,mint a kultúrált közlekedéshez.
    Sajnos.”
  • 9. cucusz 2010. június 07. 06:55
    „Nyálasbeszéd, képzeld el képes a motorom 200-al suhanni, mert ez egy 600-as Yamaha, de én ezzel nem élek, mint ahogy az autóm is képes lenne közel ekkora sebességre, de vele sem megyek ilyen sebességgel .A kamionosok azértis okoznak kevesebb balesestet, mert respektálják őket, viszont ha én megyek motorral lazán kivágnak elém egy előzésnél, vagy leszorítanak az útról/ volt már rá nem egy példa / mert csak egy motoros, úgyis eltakarodik előlem, mert ő húzza a rövidebbet gondolja az autós. A kamionnal ezt nem meri ugyanez autós megkockáztatni. Való igaz pár motoros tényleg őrült módon közlekedik, és ez alapján ítélik el az emberek összeset.”
  • 8. pillecukor 2010. június 07. 05:26
    „6. hozzászólás nyálasbeszéd 2010.06.07. 00:41 >>> Ne tereld a témát és hagyjuk már a statisztikát, mert az,
    amivel az embereket át lehet vágni!
    A gyengébbek (téged ideértve) kedvéért tegyük hozzá azt is, hogy a motorosok bő 1/3-a száguldozik,
    a többiek nem, mert fontos magának a saját és mások élete, ellenben az autós ezzel nem mindig van így.
    Tegnap pl. ha nem is jött szembe forgalom, jobbra indexelt az autó sofőrje és még le is húzódott.
    Ezért is az a véleményem, hogy vannak még kivételek, és sok esetben bizony az autósok is partnerek abban,
    hogy tudjuk együtt/egymás mellett közlekedni!”
  • 7. nagypappa 2010. június 07. 04:06
    „nyálasbeszéd 2010.06.07. 00:41

    Ebből is látszik, hogy a sebességhatároló és a trahográf működtetése a kamionokban igen is elérte célját.
    Bár sokszor szidjuk, átkozzuk.

    Mint ahogyan a motorosokkal is előítéleteink vannak.
    Személy szerint minél messzebb szeretem tudni magamtól őket.

    Jobbulást a motorosnak.”
  • 6. nyálasbeszéd 2010. június 07. 00:41
    „m.bzs 2010.06.06. 21:21
    Ha elovasod a saját hozzászólásod,akkor megkapod a saját kérdésedre a választ és megtudhatod,hogy a motorosok nem a sebességkorlátozások példás betartói.
    Arról nem szól a hír (mivelhogy ezt a vélhetőleg a későbbi szakértői vizsgálat fogja, ha fogja, kideríteni),hogy motoros mekkora sebességgel közelítette meg az útkereszteződést.
    Van némi belelátásom a dolgokba, de nem ítélek.
    Nem tudom. Te sem tudod.Akkor hogyan ítélsz?

    cucusz 2010.06.06. 21:23
    Nyilván nem is te vagy az, aki alapján "terjed" a hír,a motorosok őrült száguldozásairól.
    De azt se akard nekem babizonyítani,hogy egy 200 km/h-ra képes motoros gazdája betarja a 90-120 km/h sebességetkorlátozást.

    Ne tereljétek a témát ,"...de mert az autósok..." süket dumával.
    Az egy másik téma.Ott is van épp elég idióta.Beszélhetünk arról is,de ezzel ne próbáljátok elmosni a motorosok esztelen,felelőtlen,balesetveszélyes és vakmerő száguldozásait. Tisztelet és becsület, annak a kevés kivételnek,aki normálisan motorozik.

    Csak egy kis ízelítő(2007-es adatok KSH) egyes járművek "veszélyességi" fokáról a közlekedésben:

    Járműállomány Mo-on ]........[ Balesetek okozói]....[ km/év ]....[ km/év összesen]....[ 1 balesetere jutó km]
    szgk ...3 012 165 ( 83 % )......13 142 ( 69,5%) .........12000*......... 36 145 980 000 ............2 750 417
    Autóbuszok 17 899 ( 0,5 % ).......171 ( 0,9% ).........180000* ...........3 221 820 000...........18 841 053
    Motorkerékpár 135 865 ( 4 % ) ...869 ( 4,6%).............8000* ..........1 086 920 000 ............1 250 771
    teherszállító és 459 439 ( 13% ).1 845 ( 9,8% ).........180000* ........82 699 020 000 ...........44 823 317
    különleges célú

    * becsült adat részemről

    Ebből a táblázatból szépen kiolvasható,hogy ki jelenti a legnagyobb veszélyt a közlekedésben.
    A gyengébbek kedvéért még egy kamionos 44,8 millió (de ha csak a felét feltételezzük,akkor is ) megtett km után okoz balesetet,addig egy motoros 1,25 millió km után.
    Magyarul egy motoros 35-36-szor nagyobb veszélyt jelent a közlekedésben mint egy kamionos.”
  • 5. cucusz 2010. június 06. 21:23
    „Már miért ment volna 150-nel vagy többel? Nem kell feltételezni egyből a rosszat, azért mert motorosról van szó! Az autósok között is nagyon sok, ha nem több állat módjára vezető, törtető barom van. Én is motoros vagyok, és autós is. Könyvet teli tudnék írni az autós vezetők szabálytalanságairól, nem egyszer szorítottak le az útról, vágtak ki elém előzés miatt.Ja nem szoktam még 120-al sem menni, pedig tudnék. Nem egyszer még a Daewoo Matiz is megelőz!”
  • 4. m.bzs 2010. június 06. 21:21
    „nyálasbeszéd!Honnan veszed ezt a 150km/h sebességet?Az a nagy baj,hogy a KRESZ-t addig tudják(?)és tartják be még megszerzik a jogsit,utána meg nagy ívben leszarják a jobb kéz szabályt,index használatát,telefonálgatnak stb.és persze a motoros szívja meg,hozzáteszem motorosként ELÍTÉLEM(!!!)a 200-al száguldókat,lehet(ne)normálisan közlekedni is,de a cikkből az derült ki,hogy az autós hibázott.Felesleges a motorosokat szidni ez a cikk is arról szólt nem ő hibázott.”
  • 3. nyálasbeszéd 2010. június 06. 20:43
    „Csak azért lassan azzal,hogy ki volt a ludas.
    Ha valaki 150 km/h(vagy nagyobb) sebességgel közelít meg egy útkereszteződést, nem is biztos,hogy látják.

    Szóval a részletek tudta nélkül ne törjetek pálcát!”
  • 2. Falcao 2010. június 06. 20:35
    „Szegény.Itt a jó idő tele leszünk motorosbalesetekkel.
    (igaz most nem a motoros volt a ludas.)”
  • 1. m.bzs 2010. június 06. 20:10
    „Már megint egy motoros baleset!Szokás szerint a vétlen szívja meg!”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

A hatos lottó nyerőszámai

A Szerencsejáték Rt. tájékoztatása szerint a 22. héten megtartott hatos lottó számsoroláson a… Tovább olvasom