Délmagyar logó

2017. 07. 26. szerda - Anna, Anikó 16°C | 26°C Még több cikk.

Csalfa hirdetések csábítják az autóvásárlókat

Több autómárka hirdeti termékeit óriási árelőnnyel, időnként több mint egymillió forintos kedvezménnyel. Az akciós árakat azonban gyakran nincs mihez viszonyítani - írja a Népszava.
A hirdetések valóságtartalmát a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) és a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) is ellenőrizheti. A GVH akkor vizsgálódhat, ha a hirdetés közérdeket sért, és ha szélesebb vásárlói kört érint.

Mihálovits András, a GVG szóvivője a Népszavának elmondta: az árkedvezmény valós mértékét a listaárhoz képest kell hirdetni. A jogszabály szerint csak olyan árból lehet engedményt adni, amelyen hosszabb ideig forgalmazták a terméket.

Révész Tamás, a Budapest Autófinanszírozási Zrt. vezérigazgatója a megoldást a listaárak és a kedvezmények nyilvánossá, illetve átláthatóvá tételében látja. Révész szerint egy nyilvános adatbázis bevezetése után az is elképzelhető, hogy a reklámokból eltűnnének a rendkívüli árelőnyök - olvasható a lapban.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Malév-gépek a földön - nincs pénz alkatrészre

Nagy bajban van a Malév. A 2007-es év rekord veszteséget (17,4 milliárd forint) hozott a cégnek, a tavalyi általános visszesést a légiközlekedésben és várhatóan az idei sem lesz jobb. Tovább olvasom