Délmagyar logó

2017. 09. 23. szombat - Tekla 11°C | 19°C Még több cikk.

Magyarországon is terjed az elektronikus fuvarszervezés

Magyarországon is egyre inkább terjed az elektronikus fuvarszervezés, a magyar nemzetközi fuvarozók, szállítmányozók 80 százaléka már ezt a költséghatékony megoldást használja.
Magyarországon is egyre inkább terjed az elektronikus fuvarszervezés, a magyar nemzetközi fuvarozók, szállítmányozók 80 százaléka már ezt a költséghatékony megoldást használja - mondta Hock-Ritter Ildikó, az elektronikus árufuvarozási portált működtető német TimoCom cég magyarországi képviselete, a Hock R Kft. ügyvezetője szerdán sajtótájékoztatón Budapesten.

A 24 országban jelen lévő TimoCom közúti árufuvarozási informatikai rendszert Magyarországon jelenleg 2.134 ügyfél használja.

A német logisztikai szakmai szervezet és a würzburgi egyetem közös felmérése szerint a megkérdezett 187 árukibocsátó vállalkozások jelzése alapján 12,5 százalékos költségmegtakarítást érnek el a cégek az on-line fuvarszervezés esetén a hagyományos módszerhez képest - ismertette Hock-Ritter Ildikó.

Vértes Gábor, a Hock R Kft. értékesítési menedzsere elmondta, hogy a TimoCom elektronikus rendszeréhez 44 országból 24 nyelven 30 ezer ügyfélből 80 ezer felhasználó kapcsolódik.

A társaság a magyar ügyfélszám növekedésére számít, mivel tavaly ősszel bevezették a magyar piacon is a már működő elektronikus kereskedelmi platform mellett az európai tenderkiírási lehetőséget is.

Eddig a magyar ügyfelek többsége az elektronikus kereskedelmi platformot (TC TruckÚCargo) használta, amely a szabad fuvar és raktérkapacitást és az elszállítandó árut tartalmazza.

Tavaly ősz óta működik a magyar vállalkozások számára is fuvar elvégzésére szóló elektronikus közbeszerzés kiírási rendszer (TC eBid), amely azt teszi lehetővé, hogy egy adott feladatra keressenek partnert.

Olvasóink írták

  • 1. varadipal 2010. május 05. 17:27
    „A Hungarocamion jogutódja a Waberer´s Optimum Solution ZRT már 12 éve is GPS-sel kiegészített elektronikus fuvarszervezést alkalmaz, a német cég tudománya nélkül is.Minden pillanatban tudja, hol van 1400 kamionja, hol az áru, és honann hová kell fuvareszköz, még a méretet is pontosítva.Legdrágább az álló vagy üresen guruló fuvareszköz.Logisztikát sem tőlük tanulunk./Hamburg más tészta, ott tengeri logisztika a fő csapásirány/.
    Ez már nem a jövő, hanem a jelen. Több pénzt termel az országnak az adókkal, mint az egész elrontott de támogatott mezőgazdaság.”

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Jégesővel, zivatarral és szélviharral tér vissza a rossz idő

Szerda délután egyre többfelé várható viharos szél az ország déli részében, amelyet helyenként felhőszakadás, jégeső is kísérhet. Tovább olvasom