Délmagyar logó

2016. 12. 04. vasárnap - Borbála, Barbara -5°C | 4°C

Médiakampány indul: 'Új Magyarország. Benned van'

December elsején kezdődik az az átfogó médiakampány, amelyben a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ) felhívja a lakosság figyelmét az európai uniós fejlesztési pályázatokban rejlő lehetőségekre. 2009. második feléig 3 milliárd forint áll rendelkezésre, 2015-ig várhatóan 15-17 milliárd forintot fognak erre elkölteni
Az EU kötelezi tagországait arra, hogy a részükre megnyíló fejlesztési projektek költségeinek egy részét a pályázatok megismertetésére fordítsák. A január közepéig tartó első szakaszra szánt 350 millió forintból 85 százalék az uniós forrás. A cél az, hogy a lakosság 70 százalékával megismertessék a pályázati lehetőségeket.

A kommunikációs stratégia szlogenje az "Új Magyarország. Benned van.", középpontjában pedig a felelősség gondolata áll. A felelősség kiterjed az egyének személyére is, felelősség a gyerekekért, a környezetért - mondta Lantos Gabriella. A segítségül hívott pszichológiai gondolat, "flow", a személyiség növekedésének elmélete, a teljesítmény, a belefeledkezés érzése, amely éppen ellentéte annak az apátiának, amely annyira jellemző most Magyarországra - hangsúlyozta az NFÜ kommunikációs tanácsadó cégének vezetője. Ezzel kapcsolatban Lantos Gabriella elmondta még, hogy a pályázatokban éppúgy, mint a médiakampányban az egyéni teljesítményt, a normakövetést, az öngondoskodást és a szolidaritást hangsúlyozzák. A médiakampány célcsoportja gyakorlatilag minden magyar állampolgár, elsősorban persze azok, akik érdeklődnek az uniós fejlesztési lehetőségek iránt, de el szeretnék érni azokat is, akik már pályáztak és akik egyszerűen csak haszonélvezői lesznek a fejlesztéseknek - mondta Lantos Gabriella.

Az első 350 millió forintból körülbelül 300 milliót tudnak elkölteni a különböző reklám felületek megvásárlására, az összeg körülbelül felét a televíziós reklámok viszik el, a maradék nyomtatott sajtóba, poszterekre, jármű- és plázareklámokra és online oldalakra fog kerülni. Az NFÜ kommunikációs főigazgatója elmondta azt is, hogy a napokban mutatták be Brüsszelben a magyar médiastratégiát és az első már elkészült reklámokat és az Európai Bizottság a legjobbnak találta a magyar terveket és példaként ajánlotta a többi 26 tagállamnak.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

200 milliós bírság megtévesztő hitelkártya-hirdetésekért

200 millió forint bírságot szabott ki a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) az OTP Bank Nyrt-re, mert a… Tovább olvasom