Délmagyar logó

2017. 02. 20. hétfő - Aladár, Álmos -2°C | 8°C Még több cikk.

Szigorítanának az energiaszektoron

Az energetikai számlákkal és az energiaszolgáltatók ügyfélszolgálatainak tevékenységével kapcsolatban szigorításokra és rugalmasságra is javaslatot tesz az Országgyűlés Fogyasztóvédelmi bizottsága.
Simon Gábor szocialista parlamenti képviselő a javaslatokat felsorolva közölte: a telefonos ügyfélszolgálatoknak négy percen belül ügyintézőt kell kapcsolniuk, az ügyfélszolgálati irodákban pedig öt munkanapon belül fogadni kell az ügyfeleket.

Ugyanakkor az ügyfélszolgálati irodák nyitva tartását a helyi igényekhez kell alakítani.

A számlákat egységesíteni és egyszerűsíteni szükséges - tette hozzá Simon Gábor. Hozzáfűzte: a bizottság levelet intéz az illetékes miniszterekhez és a hatóságokhoz - a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz és a Magyar Energia Hivatalhoz - és kezdeményezi, hogy a fogyasztóvédelmi és az ágazati törvényekben hangolják össze az elvárásokat.

Olvasóink írták

  • 4. futes_szeged 2011. november 29. 10:00
    „Az a felháboritó,hiába kértem még szept.hónapban az átutalást,illetve a csooportos beszedést a Digi-nél,még a decemberit se szedték be csopoeros átutalással.Már kétszer voltam bent az ügyfélszolgálaton,szeptemberbe azt mondták az OTP irt el egy számot.Csináltak uj papirt,közölték ezután minden menni fog mint a karikacsapás.Tévedtek! Novemberben megint jött a csekk.Ujra bementem,Közölték nem tehetnek róla,mert nov.hónapba készült a számla,de már a decemberi dijat szedik,/nekik előre kell ám fizetni/azért van a kavarodás.Minek a modern technika ha nem tudják megfelelően használni!!!!! Ezután gondolom jön a dörgedelmes levél,meg késedelmi kamat,holott nem én hibáztam!!!!!!!Bosszantó nem???????????”
  • 3. klj_54 2011. november 28. 19:59
    „2. deszkás 2011.11.28. 18:21
    Ezért húztam határnapot.
    Számlaszámukat ismerem, fizetőszámot és egyéb kellékeket ismerem, tehát utalok!
    de amondó vagyok, hogyha a szolgáltató nem küldi a tárgyhavi számlát (nem vonja időben) akkor arra utólag ne tarthasson igényt!”
  • 2. deszkás 2011. november 28. 18:21
    „Ők a szolgáltatókon szigoritanak azok meg rajtunk. A 11-én E-mailezett gázszámla a mai napig nem érkezett meg.”
  • 1. klj_54 2011. november 28. 15:37
    „Én annak is örülnék ha a méltóságos szolgáltatók időben küldenék a számlát és le is szednék a díjat a bankomtól.
    Nem először fordult elő, hogy a Diginek és az eon (villany) nem vont, majd utólag fenyegetnének.
    Engem nem lehet, mert ha 15.ig nem von 16-án utalok!
    Aprópénznek tűnik az a pár forint kamat amit felszámolnak a SAJÁT trehányságuk miatt, de nekem az is pénz!”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Lázár: 200 milliárdnyi költségvetési tartalék jövő őszig

Támogatja a Fidesz-frakció azt a kezdeményezést, hogy a jövő évi büdzsébe betervezett 200 milliárd… Tovább olvasom