Délmagyar logó

2017. 01. 19. csütörtök - Sára, Márió -7°C | 0°C

Biztos áron, biztonságos földgázellátás a GDF SUEZ-től

A GDF SUEZ Energia Magyarország Zrt. - a MEH által ellenőrzött - egyetemes szolgáltatási árakon látja el ügyfeleit földgázzal, így mindenki számára egységes, korrekt és egyetemes árképzést biztosít. A hatóságilag szabályozott egyetemes szolgáltatásban nem érheti meglepetés a fogyasztókat.

A GDF SUEZ több évtizedes hazai és nemzetközi szakmai tapasztalata, valamint stabil pénzügyi háttere a garancia arra, hogy hosszú távon is szünetmentes földgázellátást, és ezzel biztonságos, nyugodt otthont teremtsen ügyfelei számára. Mindez lehetővé teszi, hogy a GDF SUEZ Energia Magyarország Zrt. a jövőben is megbízható és kiszámítható szolgáltatója legyen ügyfeleinek.


A stabil földgázellátás biztosításán túl a GDF SUEZ Energia Magyarország Zrt. mindig nagy figyelmet fordít a magas szintű ügyfélkiszolgálásra és szolgáltatásainak folyamatos fejlesztésére. Ezért a hagyományosnak számító ügyfélkapcsolatok - személyes, telefonos, illetve írásos - mellett több újdonságot is bevezetett. A gyors és hatékony ügyfélszolgálati munkát segítő funkciók, az éjjel-nappal elérhető online ügyfélszolgálat, valamint a környezetkímélő és kényelmes e-számla és e-fizetés szolgáltatások mind azt a célt szolgálják, hogy a GDF SUEZ Energia Magyarország Zrt. a mai kor elvárásainak megfelelően kibővített szolgáltatási körrel álljon fogyasztói rendelkezésére.


Ne feledjék, a GDF SUEZ Energia Magyarország Zrt. a jövőben is stabil, folyamatos gázellátást biztosít fogyasztóinak, és kiszámítható partnerként biztosítja ügyfelei és családjuk mindennapi nyugalmát.

www.gdfsuez-energia.hu

Olvasóink írták

25 hozzászólás
12
  • 25. joy 2011. április 16. 06:51
    „22!
    Az elhiszem, ha 200 m2-es házban lax, fűtöd a garázst és üvegházadat is.

    A tél elején nekem is volt olyan hetem, mikor 95 e HuF lett volna a havi számla, mert a ház teljes átépítés-fölújítás miatt november végéig lakatlan volt, és mikor behurcolkodhattunk végre teljesen hidegek voltak a falak, 1 hónapig tartott, mire átmelegedett.
    Ezért, és a váratlan erős hidegek csúcsfogyasztásának rémísztő számlái elkerülése érdekében kötöttem általánydíjas szerződést velük.

    Értsd meg, nincsenek ott dolgozó kollegáim, semmi közöm a céghez!

    Mérni a te órád méri az elégetett gáz mennyiségét, és magad mondhatod meg nekik, mennyi volt. Fűtőértékét pedig többen, több helyen mérik, ellenőrzik naponta többször, ebből számolnak havi átlagot. Ez a két mért, bárki által ellenőrizhető, a számlán föltüntetett adat szorzata adja a hőmennyiséget, amit az árral megszorozva kapod a fizetendő összeget.

    Mutass egyetlen olyan bírósági, fogyasztóvédelmi ítéletet, amely elmarasztalta a Dégáz-GDF SUEZ-t!
    Puszta rágalmazás az összes.
    A fogyasztók 99%-ának semmi gondja velük, max évente 1* találkoznak megbízottjukkal, a novemberi gázóra leolvasáskor.”
  • 24. joy 2011. április 16. 06:33
    „21!
    Nincsenek kapcsolataim, évek óta nyögdíjas vagyok, míg melóztam, távolról volt információs kapcsolatom a szállítóval, szolgáltatóval. Személyesen soha senkit nem ismertem náluk.
    Mostanság csak azért járkáltam többször a nyakukra, mert házikóba költöztünk, és az előző tulaj alaposan átvágott bennünket.

    Én tényeket közölhetek, számláik korrektek, egyetlen "csalás"nak mondott esetet sem tapasztaltam. Állításod hazugságnak tartom.”
  • 23. papsajt 2011. április 12. 07:56
    „ebben is valami bunda van. A klasszikus Dégáz veszteséges.”
  • 22. Mike3 2011. március 31. 17:24
    „joy: letojom mit hiszel el :) ennyi lett a számla és kész. kérdezz csak szét az ismerőseid között, mik a vélemények említett cégről. na nem az ott dolgozó kollégáidra gondolok!

    leírtam ide, hogy csak én mit tapasztaltam az utóbbi években ebben a témában. moderálták :) szerint amiatt, hogy beírtam: a mérés és az elszámolás alapja eltérnek egymástól és ez nekem picikét sántít.”
  • 21. sügér63 2011. március 31. 13:51
    „Joy! Valószinű neked i s vannak kapcsolataid a cégnél és fáj az igazság. Én tapasztalatból írtam,és velem szemben 10-ből 10-szer csaltak mert a bürokratikus módszerek védelmet nyujtanak az ott dolgozóknak és ismeröseiknek, szerintem ott már csak droidok dolgoznak, tisztességesek nem!”
  • 20. joy 2011. március 31. 06:28
    „Szakmabeli voltam, de semmi közöm nem volt a szolgáltatókhoz.

    Indulatosnak tűnt írásom?
    Mindig fölbosszant, ha hamis, képzelt vádaskodásokkal, rágalmakkal találkozok. Ilyen az a hazugság is, hogy hígítják a gázt.

    Valóban, mindig sokan várakoznak az ügyfélszolgálatnál, csak nem tudom, miért?
    Költözés miatt -mint kiolvashattad írásomból- elég sűrűn jártam mostanában náluk. Ma is megyek szerződést módosítani -mint írtam.
    A leolvasom-bemondom módszer sz.r, mert nyáron alig, télen meg egetverő összeget kell fizetni

    Pontosan mi szerinted a pofátlanság?

    Ne tudom, hogy élsz -nem is érdekel-, de a számláid összegét nem hiszem el.
    Egy normális ház-tartás szilgáltatói terhelése2/10-ébe kerül az embereknek, mint az általad írt összeg.”
  • 19. Mike3 2011. március 30. 10:03
    „joy: Nem tudom, téged honnan szalajtottak, de érdemes lenne talán ellátogatnod az ügyfélszolgálatra számlakibocsájtás után és megnézned a sor hosszát.
    Egyébként nagyon indulatos vagy. Csak nem ott dolgozol? :)
    Én is mindent rendesen befizetek. A legutóbbi havi csekkhalom 250e Ft volt, gáz nélkül. Nem a fizetési hajlandósággal van probléma, hanem a pofátlansággal és szemtelenséggel.”
  • 18. joy 2011. március 30. 06:11
    „Mindenkinek, a saját példám:
    Általánydíjas szerződést kötöttem, hogy ne kelljen a fűtési szezonban a hideg hónapokon 50-100 eHuF-os számlákat fizetni, hanem standard, jóval kisebb összeg legyen elég.
    E cikk alapján megnéztem, mennyi a ház valós éves fogyasztása -új tulajok vagyunk, nem ismertük.
    Holnap megyek, és megemeltetem egy ötössel, hogy ne kelljen karácsonyi ajándékként +100 eHuF-ot fizetnem. Egyébként már látom, hogy kevés lesz a mostani összeg, de így biztosan tudhatom is.
    A hivatalos leolvasás novemberben van!
    Az áram-víz, stb... számlákat meg mi jelentjük be, azok nem időjárástól függően ingadoznak, vagy épp állandóak.
    A megbízható cégeket csoportosra teszem, a lophatóakat /telefon/ magam E-bankolom.

    A számlázás átfutása a cégek belső bürorendszerétől függ, + 1 hét a postázás.”
  • 17. joy 2011. március 30. 06:00
    „A mocskolódó, hazug, rágalmazó írásokat helyes, ha kitörlik!”
  • 16. joy 2011. március 30. 05:56
    „Csak a tolvaj, és a trehány tépi száját.
    Nekem sosem volt különösebb gondom egyetlen szolgáltatóval sem.
    Rendesen számláznak, én meg rendesen fizetek.
    Ha valami gond van, az csupán az én figyelmetlenségem.

    Akik a szolgáltatóta szidják, hazudnak, vagy hallomásból, mások nevében jártatjáxájukat.”
  • 15. bte 2011. március 29. 14:25
    „Pfff neki!Asszem nem úgy sült el a cikk,amilyen szándékkal íródott...Milyen kínos...
    A realitások talaján kellene maradni.Az embereknek már a hócipőjüknél is több van tele a tisztelt szolgáltatóval!”
  • 14. Mike3 2011. március 29. 12:49
    „jó a kép is:
    a gdf suez parancsnoka az égből figyeli, ahogy az apuka elfogja kisfiát, hogy kivehesse az értékesítendő veséjét, amiből be tudja fizetni a gázszámlát. kisfiam, meg kell értened: marad még egy veséd és így nem kapcsolják ki a gázt sem! mindenki tesz a családért, még a kisfiú is. továbbra is nyugodtan vacoghatnak tovább az otthonukban és költhetik az éves jövedelmük nagy részét a gázszámlára. a hőlégballon helyett jobb lett volna amúgy egy csillagromboló”
  • 13. Mike3 2011. március 29. 12:45
    „Hehehe! Moderálták a vegytiszta előfizető véleményemet leíró hozzászólást! Mi az kedves DM, a dégáz nem bírja a kritikát? odaszóltak? odaszóltak?

    ha bármelyik felsővezető venné a fáradtságot és foglalkozna egy kicsit azzal, hogy mi van a felhők alatt, akkor nem születnének ilyen mérhetetlenül pimasz és felháborító önfuttató cikkek!”
  • 12. Mike3 2011. március 29. 10:51
    „De elemezzük ki a fenti ömlengést is! Remélem olvassa az is, aki írta:

    hosszú távon is szünetmentes földgázellátást - ez előtt ugye nem kell hasra esnünk 2011-ben?

    nyugodt otthont teremtsen ügyfelei számára- állandóan sík ideg mindenki, ha a 19 fokra leeső hőmérséklet miatt bekapcsol a kazán. köszi a nyugodt otthont!

    megbízható és kiszámítható szolgáltatója legyen ügyfeleinek - Ja. Megbízhatóan és kiszámíthatóan szívják a vérünket és termelnek luxusprofitot

    stabil földgázellátás biztosításán - ezt már kiveséztük, lásd fent

    magas szintű ügyfélkiszolgálásra - ez a legjobb! talán magas szintű ügyfélszopatásra nem?

    gyors és hatékony ügyfélszolgálati munkát - melyek elérhetetlenek

    kibővített szolgáltatási körrel - erről kérnénk egy listát. az e-számlát pont leszarjuk, olyan tételeket akarok látni, amitől tényleg szebb lett az életünk!”
  • 11. sügér63 2011. március 27. 23:47
    „Azt csinálják ennél a cégnél, hogy aki sok gázt fogyasztott,de van ismerőse, rokona bent, annak valahogy elsinkófálják,hogy ne kelljen nagy összeget fizetnie, hanem valami balek szomszéddal megfizettetik a hiányt.”
  • 10. sörpocak 2011. március 27. 22:51
    „Ezt a cikket a suez támogatta??Ennyi sületlenséget és valótlanságot nem olvastam mostanában!
    Köbmétert fogyasztok, ők meg megajoulban számolják, mert így többet kaszírozhatnak!Csalás az egész!”
  • 9. Neszemetelj! 2011. március 27. 14:59
    „A fűtőérték számlázásért már mi is éltünk panasszal, és a Joule miatt is.
    A fűtőértékre azt mondta az ügyfélszolg. kisasszony hogy azt jelenti hogy ha meleg van, akkor jobban tágulnak a csövek, és nagyobb a fűtőérték...
    Pfff, most akkor én vagyok a gyengeelméjű hogy nem értem, vagy ők nem jól magyarázzák el?!
    Rablás az egész ami itt megy. Jobb lenne leszereltetni az órákat, és mással pótólni a gázt, hiszen jövőre tuti rekordot dönt az áar a gáznak!!!”
  • 8. igazságkereső 2011. március 27. 11:25
    „Már csak azt lenne jó megtudni, hogy a GDF Suez miért az EOS budapesti Kft-vel áll szerződésben,ahelyett,hogy ügyfelét előzetesen értesítené feledékenységéről,vagy a kikapcsolás eshetőségéről.Amilyen szolgáltatási összegeket szednek be ügyfeleiktől,talán egy levelet lehetne az ügyfélnek írni,emlékeztetve őt!!”
  • 7. Mike3 2011. március 26. 08:36
    „5: Igen, elvileg. Nem akarok konteót gyártani, de azt mondom, hogy a T-t azért egy kicsit nehezebb beborítani egy nem fizető ügyféllel, mint az Emfeszt. Sajnálom őket, mert nagyon normális hozzáállásuk van: minőségi, korrekt számlázás, hatékony ügyfélszolgálat, de többet nem reszkírozom meg, hogy visszakerüljek ehhez a kutyaütő bandához. Nagyon kívűncsi vagyok, hogy most is eljátszák-e a múltkori szarakodást a záró mérőóra állással. Iszonyú patáliát kellett csapnom, hogy átadják végre az Emfesznek.

    6: Bejelentés??? A diktálási időszakban képtelenség volt elérni a Dégázt! Nekem egyébként nagyon büdös ez a fűtőérték alapú számlázás. Utána fogok nézni, hogy törvényes-e egyáltalán (nem a mért mennyiség az elszámolás alapja). Olyan ez, mintha a percben mért telefont a beszélgetés tartalma alapján számláznák ki.”
  • 6. deszkás 2011. március 26. 02:08
    „Ezt a dumát:nem érhet meglepetés? A mérőállás bejelentése UTÁN VALAMIKOR kapom a számlát.Na most szerintem ez két dolgot feltételez:1.nem(?) tudják az elfogyasztott(!) aktuálisan használt gáz fűtőértékét, 2.majd ezt később (honnan honnan nem mégis tudják) számláznak,ez pedig azt is jelentheti mennyit is kérjünk? A Démásznál érdekes módon visszakérdeznek hogy jól olvasta le (tizedes tévesztés esetén ők már azt is látják hogy irreális a fogyasztás) itt tévedés lehet (mert emberek vagyunk)és ellenőrizze újból a leolvasást addig nem rögzitjük.”
25 hozzászólás
12
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Bemutató- és demóautó-kiárusítás a Nissan Hoványnál

A március 31-éig vagy a készlet erejéig tartó akcióban nulla vagy nagyon kevés kilométert futott… Tovább olvasom