Délmagyar logó

2017. 04. 28. péntek - Valéria 14°C | 23°C Még több cikk.

CSLSZ: Bodó visszalépett, ketten maradtak

Az előzetesen pályázó három jelölt közül Bodó Imre visszalépett a CSLSZ elnökjelöltjei közül. Online interjú Bakai Csabával, Bodó Imrével és Talpai Jánossal.

Isildur: Önök szerint mikor lehet élvonalbeli labdarúgás Szegeden?

Bodó Imre: - Az élvonalbeli labdarúgáshoz két dolog kell: akarat és pénz. Ha az akarati tényező a jelenlegi marad Szegeden, ebből nem lesz élvonalbeli labdarúgás, és ha a gazdasági oldal is hasonló szinten marad, akkor sem. A ciklus végére ígérhető Szeged élvonalbeli labdarúgása, de amint említettem, ez akarat és pénz kérdése.

Talpai János: - Az interjúk során minden olyan fontos tényező felsorolást nyert, melynek együttes megléte tudja biztosítani a legmagasabb osztályt. Erre időpontot nem tudok mondani, de jó lenne minél előbb.

Bakai Csaba: - Úgy vélem, hogy két dolog a felsoroltakon kívül is hiányzik: az egyik a legmagasabb szintű utánpótlásbázis, a másik pedig a megfelelő infrastruktúra. A megye, ha összefog, szakmailag nagyon magas szintű utánpótlást tud kialakítani, és ha az igéreteknek megfelelően anyagi erőforrásokat  tudunk az infrasturktúrára, fejlesztésekre fordítani, akkor megteremtettük a legmagasabb szintű labdarúgás alapjait. Ennek megfelelően, amennyiben minden együttható teljesül, két-három év múlva egy kitűnő NB II-es csapatot, és azt követően egy olyan NB I-es együttest tudunk formálni, amely nem fog liftezni az első és másodosztály között, és amely a szponzorok számára is megnyerő lehet. Hiszek az összefogásban, és hiszek abban, hogy a maga értékeit, legyen az bárki, pozitív cél elérése érdekében tudja felhasználni. Ez pedig tartósan működtetheti minél magasabb szinten a megye labdarúgását.

Airwaves: Véleményem szerint a CSLSZ vezetőségében olyan embereknek kell helyet foglalniuk, akik a futballért vannak és nem belőle élnek. Tehát klubvezetők, üzletemberek, és nem edzők, játékvezetők. Önök hogyan vélekednek erről?

Bakai Csaba: - Magam részéről sem edző, sem játékvezető nem vagyok, ugyanakkor fontos dolog, hogy az elnökségben a szakma minél magasabb szinten legyen képviselve, és elkerülhetetlen, hogy minden szférából legalább egy ember képviselje a szakmát. Edzők, játékvezetők nélkül nincs foci.

Bodó Imre: - Egyet kell értenem a megállapítással, olyan emberekre van szükség, akik menedzser-szemlélettel rendelkeznek. Igazi sikereket úgy lehet elérni, és ha nem a megélhetés az elsődleges szempont, hanem a sport szeretete, ám a szakmaiság elengedhetetlen.

Talpai János: - Természetesen az az ideális, ha a labdarűgás minden rétege képviseletti magát. Játékos, edző, vezető, gazdasági szakember, és ma már a média sem elhanyagolható. Nagyon fontos a súlypont, hisz ez egy szakmai szervezet, szakmai túlsúlyra van szükség. És még egy dolog fontos: az elkötelezettség. Ezt hivatásszerűen kell gyakorlni, nem alkalmanként.

Gardiola: Kérdésem mind a három elnökjelöltnek szól. Ki honnan akar pénzt bele fektetni a Csongrád megyei labdarúgásába? Milyen források állnak rendelkezésükre? Ki hogyan akarja csökkenteni a csapatok költségeit? Mert azért úgy gondolom tisztában vannak azzal uraim, hogy csak is pénzzel lehet labdarúgást fejleszteni! Mert ígéretekből tele van a padlás!

Remek hangulatban telt az online interjú.
Remek hangulatban telt az online interjú.
Fotó: Veréb Simon

Talpai János: - A költségek csökkentésére nehéz vállalkozni a jelenlegi körülmények között, és csak prosperáló gazdaság tud adni ilyen célokra. Szerény lehetőségeink azért nekünk is vannak, egész pontosan a költségek csökkentésére költöttünk szponzorációs szerzősést az Arany Ászok söripari konzorciummal. Ez január elsejétől életbe lépett, és ez ad némi lehetőséget a lehetőségek csökkentésére. Úgy gondolom, hogy a nagyobb probléma az egyesületek támogatása, az pedig már a politikai döntések kategóriájába tartozik.

Bodó Imre: - Csak ismételni tudom magam: felelős kormány felelős döntésekkel támogatni tudja a tömegsportot, diáksportot és amatőr sportot, és érdeke is, hogy támogassa, mert mint említettem, egészséges nemzetet kell létrehozni. Annak vagyok a híve, hogy a gazdaság szereplői mellett az állam is támogathatja a sportot, nem vonulhat ki ebből. Talpai úrral egyetértek, csak prosperáló gazdaság tud sportra áldozni, ez szintén összefügg a felelős korányzással, mert bár nem a sporthoz tartozik, de mára a gazdasái szereplők is olyan gondokkal küzdenek, hogy önmagukat sem tudják fenntartani, nemhogy sportra áldozni.

Bakai Csaba: - A költségcsökkentéssel kapcsolatban a már említett átvilágítás után lehet nyilatkozni. Megjegyzem, amennyiben a költségeket nem tudjuk csökkenteni, a szolgáltatások színvonalát kívánjuk kiemelni, illetve széleskörű hazai és nemzetközi pályázatokon kívánunk részt venni, és ebben szeretnénk segíteni a csapatokat, hogy ezt a rendszert jól megismerjék és működtessék. Ma már pályázni kötelező.

Ungarn: Mind a három úrhoz: van-e arra lehetőség, hogy a mindenkori legjobb megyei csapatot anyagilag is támogassák, hátha azzal erősebb bázis alakulna ki és a tehetségek továbblépési lehetőséghez juthatnának.
F1: Bakai úrtól kérdezném: Milyen konkrét lépéseket kíván annak érdekében tenni, hogy a megyében újra legyen NB1-es csapat? Tőkeerős szponzorok nélkül ez kivitelezhetetlen. Mondana pár céget, akik ön szerint áldoznának a szegedi focira komolyabb összeget?


Bakai Csaba: - A realitás ebben a pllanatban az, hogy mindössze egy darab NB II-es csapat van a megyében. Azt kell eldönteni, hogy ennek a csapatnak milyen összefogást tudunk anyaglilag, szakmailag nyújtani. Amennyiben szegedi csapatról beszélünk, természetesen a Tisza Volán köré kell hasonló módon minden erőt összevonni és középtávon egy nagyon erős NB II-es csapatot, a ciklus végére peig, amennyiben az összefogás széleskörben létrejön, egy NB I-es csapatot szeretnénk megvalósítnai. Ennek a csapatnak azonban most hiányoznak az alapjai, ezért párhuzamosan labdarúgó akadémiát kell a megyében működtetni, hiszen hosszú távon csak az alulról felfelé építkezés lehet a bizos alapja az eredményeknek. Céget mondani nem volna tisztességes,a tárgyalás a mindenkori CSLSZ elnök felatada, de éppen a minap kialakult összefogás és egység lehet a záloga, hogy a megváltozott személet mentén szponzorokat találjunk a megvalósításra. Amennyiben ismeri az elnökségbe jelöltek összetételét, csapatunkban két erős marketing szakemberti is talál, akiknek fő feladata lesz a szponzorok felkutatása.

Talpai János: - Mint minden, ez is pénz kérdése, pénz pedig a gazdasági környezet változásától várható, melynek kidolgozásában felkérés alapján magam is részt veszek, és elfogadására jó esély mutatkozik. Ez jelentheti a kérdésre adható pozitív választ.

Bodó Imre: - Ahogy már kifejtettem, a diáksportban, a tömegsportban és az amatőr sportban az állami és az önkormányzati szerepvállalást növelni kell, az nem megoldás, amit a kormány eddig tett, miszerint a normatív támogatást az amatőröktől megvonta. Nem egy-két csapatot, és nem csak a legjobbakat, mindenkit támogatásban kellé részesíteni. Egészséges nemzet csak egészséges életmóddal jöhet létre. Ez sok pénznek tűnik, ám sokkal többe kerül a kórházi ellátás, amelyet a mozgáshiány miatti betegségek okoznak. Ha ezt csökkenteni akarjuk, akkor ezen a szinten is növelni kell az állami és önkormányzati szerepvállalást.

Zsoltika11: Bakai és Bodó úrtól kérdezném: mi a szándékuk a "legendás" csapatokkal?

Bakai Csaba: - Bizonyára értesült a híradásokból, hogy nemrég összehívtuk a Legenda Lajcsi-kupában részt vevő csapatok képviselőit, és megkezdtük a tárgyalásokat arról, hogy lépjenek vissza a CSLSZ keretei közé. Valószínűleg a tavaszi szezonban már CSLSZ-segítséggel bonyolítjuk le a kupát, további egyeztetések pedig a megyeháromról és az öregfiúk nagypályás bajnokságról szólnak.

Bodó Imre: - A Legenda-kupa azért jött létre, és félő hogy több csapat is emiatt pártolhat át, mivel a csapatok finanszírozása elérte azt a határt, amit nem lehet vállalni. Nekem az a feladatom, hogy az amatőr sport támogatását kiemelten kezeljük kormányzati szinten is. Gyakorló polgármesterként mondom, döbbenetes, hogy se az amatőr, se a diáksportra nincs ma kormányzati támogatás. Innen indulnak a gyerekek, ha ezt nem állítjuk helyre, akkor a vidéki sportpályákat be lehet hinteni sóval és ez a versenysportra is negatívan fog kihatni.

Desics András: Az új elnökjelölttől, Bakai úrtól kérdezem, tudja-e, hogy az előzetesen felálllított csapatában Kun Szabó Tibor megverte a játékvezető ellenőrt Balástyán? Szekeres Károly pedig a Sándorfalva elnökeként a Tápé-Balástya mérkőzésen illuminált állapotban szidalmazta az ellenőrt, mely feljelentette Őt és a fegyelmi bizottság elmarasztalta?

Bakai Csaba: - Kedves András! Ezek a kérdések már a személyiségi jogokhoz tartoznak, ezekben a dolgokban nem szeretnék nyilatkozni. Mindamellett ismerve azt az időnként forró hangulatot, amely a játékosok, szurkolók, és esetlegesen a csapatvezetők között kialakul, előfordulhatnak szerencsétlen esetek, melyeket természetesen megfelelő egyeztetések után bizonyára jól lehet kezelni. Az előbb említett személyek élnek halnak a fociért, de habitusuk, mint ahogy a mienk sem, nem egyforma.

A CSLSZ elnökjelöltjei.
A CSLSZ elnökjelöltjei.
Fotó: Veréb Simon

Ultra: Talpai úrtól kérdezném: Nem érez felelőséget abban, hogy kb. 20 megyei csapat dobta be a "törölközőt" az önök működése alatt, magas költségek, amatőr CSLSZ vezetés miatt?
Bodó úrtól kérdezném: Nem tartja veszélyesnek, hogy a poltikai a sportág élére álljon? Például a Pick Szeged társadalmi elnöke Ujhelyi István, kormányváltás lévén, mindenki menekül a klubtól, a szponzorok kiszállnak...
Bakai úrtól kérdezném: Mik lennének az első lépések, ha megnyernék a CSLSZ választást?


Talpai János: - Erről nekem más a véleményem. Nem a felsoroltak miatt fogynak a csapatok.

Bodó Imre: - A civilekkel kötött megállapodásunk hasonló felállást céloztunk meg, létre fog jönni a társadalmi elnöki feladatkor, amely egyértelműen a mindenkor működő sportkormányzat és a CSLSZ között fogja tartani a kapcsolatot. Egy mondattal érintve a Pick Szegedet, teljesen más összetevőket látok a náluk lévő problémákban, mint amilyenre a kérdező utal, és ezek nem politikaiak.

Bakai Csaba: - Azt gondolom, hogy először is a teljes gazdasági átvilágításra van szükség, amely alapján el tudnánk dönteni, hogy költségcsökkentés irányában mit tudunk tenni a csapatok felé, vagy hogy a meglévő lehetőségek mellett egy magasabb szintű szolgáltatást indítsunk el. Természetesen ez csak a teljes gazdasági átvilágítás megtörténte után lehetséges.

Stajkovics: Talpai úrtól kérdezném: mennyire csalódott azokban az emberekben, akiknek a munkáját az elnöksége ideje alatt segítette, támogatta, és most egy másik elnökjelölt csapatát erősítik.
Baka Csabától: erős csapatot hozott össze, a kérdésem az lenne, hogy mivel ezeknek az embereknek van főállása, hogyan lesznek képesek a CSLSZ-ben dolgozni, mert itt is napi munkát kell végezni.
Bodó Imrétől: Tisztelt Bodó Úr! Fel tud sorolni tíz megye egyes csapatot?


Talpai János: - Azt gondolom, hogy a választás lehetősége mindenkinek magánügye. Ha az előrevivő, és szakmailag többet jelent, akkor elmarasztalni sem tudom érte.

Bakai Csaba: - Mindenkinek van főállása, de úgy gondolom, ezek az emberek szeretik annyira a labdarúgást, hogy szabaidejükből, remélhetőleg a családjuk megértése mellett éppen elég időt tudnak a labdarúgásra fordítani, ahogy eddig is sok időt töltöttek ezzel a sportággal. Köszönöm, hogyha erős csapatnak ítéli meg, magam is úgy vélem, hogy szakmailag nagyon jó összetételű az elnökségbe jelöltek csapata.

Bodó Imre: - Igen. A Tiszasziget-Újszentiván közös labdarúgó egyesületben a hetvenes években igazolt játékos voltam pont Talpai János vezetése alatt, 1998 óta pedig a tiszaszigeti sportegyesület elnökségi tagja vagyok, és ha valaki, akkor én gyakorló polgármesterként átlátom a megyei csapatok problémáim és gondjait. Ha kicsit büszkélkedhetek, a tiszaszigeti sportegyesület nem csak egy megyeegyes, hanem egy megyehármas csapattal is büszkélkedik, és az utánpótlásunk is kimondottan szemet gyönyörködtető.

Al_Capone: Talpai úrtól kérdezném: Hol voltak Önök, CSLSZ vezetők amikor védeni kellett a SZVSE, SZEOL pálya sorsát? Vagy egyetértettek vele? Kiváncsi vagyok a véleményére!
Bakai úrtól kérdezném: Kormányváltás lesz, pályázati pénzekből lehet pályákat, utánpótlás bázist építeni? A Kész Akadémia most rossz kezekben van (Dlusztus, Paksi). Itt terveznek "rendszerváltást"?


Talpai János: - Minden futballpálya megszüntetésére irányuló kísérlet tragédia, de az a két egyesület belügye, hogy a tulajdonával hogyan rendelkezik.

Bakai Csaba: - Úgy gondolom, hogy a jelenleg legerősebbnek tűnő és várhatóan kormányra jutó párt ígéretei között egyértelműen szerepel a labdarúgás infrastruktúrájának és utánpótlás, illetve amatőr szinten való versenyeztetésének jelentős támogatása. Természetesen pályázni ma Magyarországon már kötelező dolog, és e tekintetben a csapatoknak is változtatásokra van szüksége, a jelenlegi hozzáálláshoz képest. A Kész Akadémia egy kitűnő és megvalósítható ötlet teljesítésénél tart, egy széleskörű összefogás mellett és komoly társadalmi segítséggel úgy gondolom, el fogja érni azt a célt, amiért alapították. Abban bízom, hogy a megyében jelentős számú szakmailag felkészült utánpótlás edző, vezető fog össze ennek érdekésben.

Az előzetesen pályázó három jelölt közül Bodó Imre visszalépett a CSLSZ elnökjelöltjei közül.
Az előzetesen pályázó három jelölt közül Bodó Imre visszalépett Bakai Csaba javára.
Fotó: Veréb Simon

Csakaszeged: Talpai úrtól: A Legenda Lajcsi-kupa "keletkezésében" mekkora felelősséget érez?
Bodó úrtól: Nem gondolja, hogy a CSLSZ elnökségtől való visszalépése sokban segítené a politikai karrierjét?
Bakai úrtól: Milyen "életmentő" lépéseket tennének meg a Csongrád megyei labdarúgás fellendítése érdekében?


Talpai János: - Összetett dolog, a felelősség egy rész az, hogy nálunk már a játékvezetői keretből kikerült játékvezetők hozták létre, ezt vállalom, a másik fele pedig benne lesz az évértékelő beszámolómban.

Bodó Imre: - A kérdezőnek teljesen igaza van, és meg is született a döntés: a Fidesz-MPSZ és a civilek egymásra találtak Szegeden, ami hosszú távú összefogást jelez, túlmutat a CSLSZ-en. A kérdezőnek igaza van, a józan ész is ezt diktálja. Ezennel tehát vissza is lépek a jelöltségtől.

Bakai Csaba: - A megyei kiscsapatoknál kell kezdeni az átvilágítást, elsősorban a forráshiányokat próbáljuk megszüntetni pályázati úton és segítséggel, és óvodás kortól, egy alulról felnőtt korig tartó rendszert akadémia közbeiktatásával szeretnénk kiépíteni.

Korábban
Mint arról korábban beszámoltunk, hárman szállnak csatába a CSLSZ elnöki posztjáért: a jelenlegi elnök Talpai János, valamint két kihívója, Bakai Csaba és Bodó Imre is megkapta a szükséges szavazatokat.

A CSLSZ tisztújító taggyűlését február 15-én tartják, előtte azonban ön is kérdezhet a jelöltektől: a delmagyar.hu vendége lesz mindhárom pályázó pénteken 10 órától, akiktől ezen cikk kommentjei között, és az online@delmagyar.hu e-mail címen is kérdezhet.

A jelölti hármas: Bakai, Bodó, Talpai.
A jelölti hármas: Bakai, Bodó, Talpai.

A jelöltek - ABC-sorrendben:

Bakai Csaba

Bodó Imre

Talpai János

Olvasóink írták

46 hozzászólás
  • 46. ultra 2010. február 14. 16:31
    „Holnap választás!!!:)”
  • 45. sportszerető 2010. február 12. 19:30
    „Elnökségi tagjelöltek? Nagyképű Sahin, jó edző, de nagyképű Kolozsvári(áruló), Orosházi??? és a többiekről nem is beszélve. Bakai nem ért a focihoz, mért nem bizza ezt a hozzáértőkre?”
  • 44. tintasbarns 2010. február 12. 19:17
    „Kispályások ezek a súlytalan emberek egyik sem ért a sporthoz csak ugatják azt.”
  • 43. Logaritmus 2010. február 12. 18:18
    „33. hozzászólás karaly: erős kifejezést használsz. De így is ő lehet a befutó, mert látod a FIDESZ visszalép a javára. Pénz beszél, hatalom nyalja, a kutya meg csak ugat.”
  • 42. Logaritmus 2010. február 12. 18:17
    „Ez a Bakai de egy simlis arc!!!!!! A lányát van "szerencsém" ismerni. Nem egy egyszerű eset, szegedi Paris Hilton, arany Mercedes terepjáróval, mert az megy a haja színéhez.”
  • 41. dodó 2010. február 12. 17:23
    „Lehetséges, hogy bodóúrnak orrnehéz megbízói/üzlettársai egy jobban fizető állást ajánlottak?”
  • 40. airwaves 2010. február 12. 16:24
    „Egyetértek Bakai Csabával!
    "Hiszek az összefogásban, és hiszek abban, hogy a maga értékeit, legyen az bárki, pozitív cél elérése érdekében tudja felhasználni."
    Némi módosítással:
    Hiszek az összefogásban, és hiszek abban, hogy a maga ÉRDEKEIT, legyen az bárki, pozitív cél elérése
    érdekében tudja felhasználni. Persze. A SAJÁT céljainak az elérése céljából.
    Az Ő vezetésével biztosan jól járnak a csapatok... Azok a csapatok akik a vezetőségben képviseltetik az érdekeiket!!!
    Három nyertese biztosan lesz egy elnökváltásnak: 1. Szeged, 2. Szeged, 3. Szeged”
  • 39. fociguru 2010. február 12. 14:54
    „Csá sportszerető! Pénz az kell, ez igaz ,úgy lessz javulás. de nem kell csapatok befizetett pénzén méreg drága laptopok meg utazgatások a CSLSZ vezetöinek. hanem díjazzák minden osztály 1-3 helyezettjét komoly pénz jutalomban.
    Maci1: kössz az elismerés jól esett! Makói csapatnak meg annyit , vegyemeg a város(ha van üzemeltetési kft-je akkor az , mert az Áfát visszatudják igényelni) sportbarát vállalkozók készitsék el, az egyesület csináljon egy jó bográcsost fogyasszák el közösen !”
  • 38. sportszerető 2010. február 12. 14:34
    „Midig csak szegedi fociról írtok/néha Makó/ és a többi megyei csapat? Nekem ezzel már teli a tö...m.
    Pénz kell, csak akkor van foci minőségi javulás. Egyébként Talpai nyer, ez a sok beírás csak egynéhány elfogult ember nyilatkozata, a szakma továbbra is Talpainak ad bizalmat.”
  • 37. hazaffy 2010. február 12. 13:40
    „Jól látszik, hogy Bodó Imre kampányolni mindössze jött. És nem a foci mellett.”
  • 36. Maci1 2010. február 12. 13:30
    „fociguru!!!
    Amiit leírtál az okos dolog, de komolyan! Csak az a baj, hogy ennél sokkal nagyobb bajok vannak a fociban most például a megye legjobb focicsapatának az NB II-es Makónak szórakoznak a pályájával, hogy nem felel meg az NB-s licecnek, ezért a pálya területére vendégszurkolók nem léphetnek. A pályát vagy felújítják vagy csak hazai szurkolok lehetnek. Ezt az MLSZ avval indokolta, hogy Makón most lett kész a műfüves világítással ellátott pálya, ezért ha arra volt pénz akkor a hazai szurkolókat a vendégektől elválasztó biztonságos szektorra is van valószínűleg pénz pedig a műfüves pálya az szinte pályázati pénzből készült. Egyébként meg a vasrácsok semmit sem érnek mivel gyerekkorom óta ÚJPEST szurkoló vagyok, ezért családostól a két fiammal és a feleségemmel is voltam már elég sok ÚJPEST meccsen a nyáron a STEAUA ellen egy pillanat alatt széttépték a kerítést az Újpestiek és mentek a románokra, hát a kinti események miatt szerintem jogosan. Na jó egy kicsit eltévedtünk a témától, de a lényeg az, hogy egy Makó mikor tud annyi pénzt költeni a pályára mint az ÚJPEST ahol ezer kommandós ellenére is kitört a botrány akkor mi lesz nálunk nem lesz foci , mert az MLSZ licencezik!”
  • 35. fociguru 2010. február 12. 13:04
    „Talpai Úrtól kérdezném: Miért nem tartatjákbe az MLSZ elöírásait a M I. Osztályú csapatoknál? Gondolok itt a kötelezően előirt U7-U9-U11-es csapatok meglétére. Soknak nincs is ilyen! Utánpótlás bajnokságokat átkellene szervezni nincs nívója! Ötletkent egy pár gondolat: a mostani csoportok 1-4 helyezetjével rájátszást kellene játszatni vagy egy kiemelt bajnokságot létrehozni melybe feljutni és kiesni is lehetne ! Az U11-es korosztálynak CSLSZ által szervezett bajnokságot létrehozni 5x2-es kapukra keresztpályán vagy a tizenhatostól a tizenhatosig.
    Bakai Úr és Bodó Úrtól is kérdezem önök mit tennének az utánpótlás és a fent említett problémák kezelésére?”
  • 34. xcbcr 2010. február 12. 12:54
    „Csapassuk Lejjebb Sziveim!”
  • 33. karaly 2010. február 12. 12:32
    „Bakai Csaba egy bűnöző”
  • 32. ultra 2010. február 12. 12:06
    „Válaszok végigolvasása után, minőség szempontjából a következő sorrend jött össze nekem:

    Bakai
    Bodó
    ...
    ...
    Talpai( kikerülő válaszok...)

    Bakai csapatnak sok sikert hétfőn, elég volt Talpaiból és Kormányos elvtársból!
    Bodó lépése bölcs volt. Összefogni, segíteni a labdarúgást!

    HAJRÁ MAGYAROK!”
  • 31. Maci1 2010. február 12. 11:37
    „A Pápa milyen pici kis város Szegedhez képest mégis nagyon jól helytállnak az NB I-ben !”
  • 30. reagens 2010. február 12. 11:30
    „Adókedvezménnyel kellene csábítani támogatókat a Szeged LC-hez, meg a többi egyesülethez is!

    A foci Magyarországon a sport, a tömegsport. Fontos és hasznos is.”
  • 29. reagens 2010. február 12. 11:25
    „Amíg nem lesznek a vidékünkön tőkeerős vállakozások amik támogassanak sportegyesületöket addig ábrándozás csak a jó foci. Pénz nélkül manapság nem megy az amatőr sport se. Sajnos ez így van.
    Kis pénz kis foci, csak sajnos kis pénz sincs.
    Az önkormányzati segélyekből életben tartott egyesületeknek nem sok jövője van.
    Tisztelet a kivételnek, de legtöbbször hűtlenül kezelik ezeket a sporttámogatásokat.”
  • 28. IVY 2010. február 12. 11:20
    „VISSZA A PÉNZT A SZEGEDI FOCINAK!!!!!!!!!!!!!!!!”
  • 27. Maci1 2010. február 12. 11:17
    „14. GAgyi!!!
    Sajnos a megyében rajtunk kívül szinte senkit sem érdekel a foci, itt a PICK Szeged kézilabdacsapatot nyomják, de nem tudom miért, mert aztán rendesen elindult a nagy kézi csapat lefelé. Egyébként a Veszprémet kéziben sohasem fogják utol érni, ezt az egyik Pickes vezérszurkolótól hallottam, hogy Veszprémben minden sokkal gördülékenyebben működik. Meglátásom szerint Szegeden is sokkal több nézőt vonzana egy jó NB I-es csapat, mint a Pickes kézilabda. Emlékszem az 1989-es VASAS elleni osztályozó meccsre ahol a Vasas csak a 11-es góllal maradt bent, a mérkőzésen 13 évesen személyesen ott voltam a Felső Tisza parti stadion pedig tele volt nézőkkel.”
46 hozzászólás
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Kezdődik a téli olimpia

Magyar idő szerint szombat hajnalban az ünnepélyes megnyitóval kezdetét veszi a Kanadában,… Tovább olvasom