Délmagyar logó

2016. 12. 07. szerda - Ambrus -5°C | 3°C

A legtöbb olvasói panasznak van alapja

Szeged - A tömegközlekedés, az utak állapota, a rendőrség és a környezetgazdák munkája érdekli leginkább az embereket Szegeden a lapunkhoz érkezett olvasói levelek és Csörög rovatunk alapján. A „megszólított" cégek és intézmények közül a leglelkesebb válaszoló a Szegedi Környezetgazdálkodási Nonprofit Kft. és a rendőrség.
– A rendőrség munkájának egyik legfontosabb fokmérője, hogy az emberek mennyire elégedettek vele. Ha egy hatáskörünkbe tartozó problémáról szerzünk tudomást, arra azonnal megpróbálunk reagálni. Ettől függetlenül fontosnak tartanánk, hogy ezeket elsőként velünk osszák meg az emberek – közölte Szenti Szabolcs.

A Csongrád Megyei Rendőr-főkapitányság szóvivője elmondta: volt már olyan büntetőeljárás, amely a Csörög rovat információja alapján indult. – A szegedi Széchenyi téren történt egy rablás, amiről nem tettek bejelentést a rendőrségen, de az újságba betelefonáltak. A rendőrség hivatalból indított eljárást, és sikerült elfogni az elkövetőket – mesélte a százados. Persze van olyan panasz, amely szinte megoldhatatlan feladat elé állítja a zsarukat: valaki azért háborog, mert a játszótéren hangoskodó fiatalokkal szemben nem intézkednek, majd másnap azért, mert hazaküldték a padról a gyerekeket.

– Ha reggel kinéz valaki az ablakon, kocsiba ül, vagy sétál, számos tevékenységünk eredménye jelenik meg előtte. Ha ez eléri az ingerküszöbét, tollat ragad. Ez gyakrabban történik meg elégedetlenség, mint elégedettség esetén – mondta Makrai László. A Szegedi Környezetgazdálkodási Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója a legszorgalmasabb válaszolója lapunknak.

– Minden hónapnak megvannak a slágertémái: a hó, a fűnyírás, a szúnyogok, a parlagfű vagy az örökzöldnek számító szemétszállítás és kátyúhelyzet. Panaszügyekben fontosnak tartjuk a válaszadást, de legfőbb célunk a lehető legrövidebb időn belüli problémamegoldás. A reakcióidőnk fél év alatt nagyságrenddel javult – büszkélkedett az igazgató. Azt mondja: minden panasznak érdemes utánajárni, és energiát fektetni bele. Tapasztalataik szerint a megjelent problémafelvetéseknek mindig valósak az alapjai. Néha azért nehéz igazságot tenni.

– Ilyen a padkihelyezés, amit a környék nyugdíjasai igényelnek, de hamarosan azt kérik, hogy az odaszokott hangoskodók miatt mégis vigyük el. Ilyenkor a többség, illetve a helyben élők igényei alapján cselekszünk – mondta. A vezető további meglátása: sokan nincsenek tisztában azzal, hogy a céghez milyen feladatkörök tartoznak.

Olvasóink írták

  • 3. Izso 2011. augusztus 04. 23:43
    „Csatlakozom az előttem szólóhoz, nekem is eléggé zsebbenyúlós dolog az, hogy nap mint nap munkába csak kocsival tudok menni. És most nem a fenntartásra értem, hanem a lengéscsillapítók és futómű javítások okozta kellemetlenségekre.”
  • 2. ValakiaSOKKözül 2011. augusztus 04. 19:49
    „Ki fizeti meg a káromat, hogy szeged városában a rossz (tragikusan szar) úthálózat miatt az autómon jelentős kopási, amortizációs károm keletkezik???”
  • 1. DMagóg 2011. augusztus 04. 10:42
    „Kíváncsi lennék arra, milyen érdeklődéssel, egyáltalán olvassák-e az itt megjelent hozzászólásokat az érintettek? Botka László, Lázár János, Magyar Anna és a többi polgármester, a képviselők, a pártok, cégvezetők, stb. Semmiféle reagálást nem tapasztalunk, pusztába kiáltott szónak tűnik minden. Megérne egy cikksorozatot!”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Opera- és operettslágerek

Szeged - Balczó Péter tenorista, a tavalyi Armel-operaverseny egyik győztese ad ma este fél 9-től… Tovább olvasom