Délmagyar logó

2017. 10. 18. szerda - Lukács 10°C | 24°C Még több cikk.

Béky Ildikó bérbeadási menedzser: megszerettem a várost

Az ECE Budapest Kft. 1996-os létrejötte óta üzemelteti sikerrel magyarországi bevásárlóközpontjait. A cég több mint 40 éves tapasztalata – a bevásárlóközpontok tervezésében, építésében, lízingelésében és menedzselésében – tette lehetővé a szegedi ÁRKÁD megszületését is. Béky Ildikó bérbeadó 5 éve az ECE munkatársa, aki az ÁRKÁD Szeged üzleteinek bérbeadási teendőit látja el.
– Hosszú hónapok munkájának eredménye az a színvonalas bérlői összetétel, mely az ÁRKÁD Szeged egyik legfőbb erőssége, és ez a bérbeadók munkáját dicséri.
– Sokat számít a tapasztalat, elengedhetetlen a munkánk sikeréhez. Jómagam korábban az ÁRKÁD Győr bérbeadásával foglalkoztam, majd egy ideig párhuzamosan láttam el a győri és szegedi bérbeadási teendőket, ám az utóbbi időben már csak Szegedre koncentrálok. Megszerettem ezt a várost, és különös örömmel tölt el a helyi bérlőkkel való kapcsolattartás, mint az A Cappella, Classic, Missy, Diamond, Cango&Rinaldi vagy a Biomix, hogy csak néhányat említsek. Azért fogalmazok jelen időben, mert a bérbeadási munkák nem érnek véget egy bevásárlóközpont megnyitásával.

– Ezek szerint Ön lesz továbbra is a szegedi bérlők kapcsolattartó partnere?
– Igen, a nyitás után is én foglalkozom majd a bérbeadással. Ez annyit jelent, hogy egy kicsit „kétlakivá" válok, hiszen Budapesten lakom, de hetente járok majd Szegedre. Ez lesz ugyanis Budapesten kívül a legnagyobb magyarországi bevásárlóközpont, melynek kitűnő bérlői összetételét nem csupán megálmodni és letárgyalni, de fenntartani, ápolni is kell.

Béky Ildikó bérbeadási menedzser
Béky Ildikó bérbeadási menedzser.

– A helyi bérlők mellett olyan nemzetközi cégek jelenlétét is Önnek és munkatársainak köszönhetjük Szegeden, amelyek eddig nem voltak elérhetők Szegeden.
– Nagyon fontos az, hogy a kisebb vállalkozások és a nagyobb nevek, márkák egymás mellett éljenek az ÁRKÁD-ban, hiszen a vásárlói kör egy részét az ismerős, megint másokét az új márkák vonzzák, emellett az, hogy egy helyen elérhetők, lehetővé teszik a látogatók számára, hogy kedvenc, már jól bevált üzleteik mellett újakat is megismerjenek, megszeressenek. A Zara, Marks & Spencer, Bershka, Stradivarius, New Yorker, Calzedonia, Puma, Women's Secret, Promod, Springfield nevek valamennyi korosztálynak és öltözködési stílust kedvelőnek jelent hatalmas örömet, hisz eddig Budapestre kellett utazniuk, ha bármelyikükben vásárolni szerettek volna.

– Az ÁRKÁD nyitásával nem csupán Szeged városa lett gazdagabb, hanem az egész régió. Mikor érzi úgy egy bérbeadó, hogy munkája sikeres volt?
– Akkor dolgoztunk jól, ha ez az érzés a nyitástól kezdve folyamatosan fennáll. A célunk nem csupán az volt, hogy a régió divatközpontjává váljunk, hanem hogy azok is maradjunk. A sikerünk ennek fenntartásában mutatkozik meg. S hogy hogyan lehet ezt mérni? A módszer nagyon egyszerű: a bérlőpartnerek és a vásárlók elégedettségi mutatóival. Siker hosszú távon – ez a mottónk, és én hiszek abban, hogy a bérbeadás csapata ezt a gondolatot kitűnően megalapozta és valóra váltotta.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Rezidensek az egészségügyről: a vásárhelyi kórház nem ad helyet a fórumnak

Országjáró körútján a dél-alföldi régióba ér a Magyar Rezidens Szövetség. Tovább olvasom