Délmagyar logó

2017. 05. 24. szerda - Eszter, Eliza 13°C | 24°C Még több cikk.

Halálos autóbaleset Szegeden: őrizetben a sofőr - galériával

Szeged - Autóbusz elé hajtott egy autó a Bakay Nándor és a Boross József utca kereszteződésében.
Őrizetbe vette a rendőrség azt a vajdasági fiatalt, aki vasárnap hajnalban az általa vezetett autóval balesetet szenvedett. A fiatalember az elsődleges vizsgálatok szerint alkoholt fogyasztott mielőtt a volánhoz ült, s a vele utazó fiatalok egyike életét vesztette - közölte a rendőrség.

A fiatal férfi ellen büntetőeljárás indult - mondta a Csongrád Megyei Rendőr-főkapitányság sajtószóvivője.

Korábban írtuk

Az autóban fiatalok utaztak. Az egyik női utast a mentőknek újra kell éleszteniük - közölte a Csongrád Megyei Rendőr-főkapitányság sajtószóvivője.

Tuczakov Szilvána elmondta: a szabadkai rendszámú autóban négy, harminc éven aluli fiatal - elöl két férfi, hátul két nő - utazott, amikor a Bakay Nándor utca és a Boross József utca kereszteződésében egy autóbusz elé hajtottak.

Halálos autóbaleset Szegeden. Fotó: Csongrád Megyei Rendőr-főkapitányság (galéria)

A fiatalok valószínűleg a közeli diszkóból tartottak hazafelé, amikor a kereszteződésben nem adtak elsőbbséget a helyi járatba induló busznak. Az autóban ülők mindegyike megsérült. A jobb oldalon, hátul ülő 19 éves lány volt az, akit megpróbáltak újraéleszteni. Ő helyben életét vesztette. A többieket a mentők kórházba szállították.

A helyszíni vizsgálat eredménye szerint az autó vezetője alkoholt fogyasztott. A buszon nem volt utas, sofőrje pedig sértetlen maradt. Az érintett útszakaszon a helyszínelés és műszaki mentés idejére teljes az útzár - tette hozzá az őrnagy.

Halálos autóbaleset Szegeden. Fotó: Csongrád Megyei Rendőr-főkapitányság (galéria)

A legsúlyosabb diszkóbalesetek Csongrád megyében

2007. július 8-án, vasárnap hajnalban Mindszent határában egy Fiat Punto áttért a menetirány szerinti bal oldalra, fának ütközött, kigyulladt, majd felrobbant. Az autóban 6 fiatal ült, akik Szegváron szórakoztak. Egy 34 és  36 éves fiatalember a helyszínen elhunyt. Súlyosan megsérült egy 26 éves és  25 éves fiatalember, valamint egy 17 éves lány. Egy 27 éves fiatalember segédkezett a mentésben – pedig ő is fejsérülést szenvedett –, majd sokkos állapotban hazament.

2007. november 4-én, vasárnap hajnalban három fiatal halt meg Makó határában egy autóbalesetben. A fiatalok a mezőhegyesi diszkóból tartottak hazafelé, amikor az Alfa Romeo, amelyben öten ültek, fának csapódott. Az ütközés erejét jellemzi, hogy a karosszéria gyakorlatilag kettészakadt. Egy 16 éves makói lány és egy makói fiú, valamint egy kisteleki lány a helyszínen életét vesztette. A fiatalkorú sofőr, J. Sándor, valamint T. Róbert súlyos, életveszélyes sérüléseket szenvedett.

Olvasóink írták

111 hozzászólás
  • 111. deszkás 2011. október 28. 11:56
    „Kedves GABRIEL14! Köszönöm hogy rólunk igy ( anno a mi oktatóink úgy oktattak A z egyirányú utca ellentétes oldaláról várható a kerékpáros és a Yu autó) nyilatkoztál DE(!) ha válaszolnál megköszönném. 1.Forditott helyzetben (tehát ez mondjuk Belgrádban történt volna) mi történne velem (szándékosan kerülöm a magyar szót) külföldivel? 2.A kereszteződés 50éve igy működik és olyan átlagos hogy bárhol a világon találkozhatsz ilyennel igy nem értem miért nem volt látható a tábla? Akár háttal is. 3.Egy lámpával ellátott kerszteződés egymagában figyelem felhivó és a Singtől nem tudtam felgyorsulni 70-nél többre (nem is nagyon akartam) ami már egymagában veszélyes mert az utca elejétől is látható : ez egy lámpával irányitott kereszteződés MEG KELL ÁLLNI MERT NINCS HELYISMERETEM! Ez miért nem jut(ott) az eszetekbe.? Köszönöm :Deszkás”
  • 110. gabriel14 2011. október 27. 21:23
    „Szia, én szeretnék elnézést kérni, amiért nem beszélt, sem írásban magyar nyelven. Különben is, az angol az egyetemes eszköz közötti kommunikáció emberek a világon, így ha nem tudod, hogy most már azt hiszem, ezen a poszton lenne egy szép kezdő erre.Én vagyok a szabadkai, és én nagyon megdöbbentett, hogy mindannyian magyar nép néz ránk azzal, hogy Szerbia minden balkáni mentalitás (ami jelen esetben azt jelenti, hogy mindannyian automaticly rossz), idióta, őrült, őrült , részeg, piszkos, stb, stb ..Különösen Én nagyon meglepte az a tény, hogy sokan közületek származik Szeged, amely véleményem szerint (is) a kulturális Metropolis a régió, így a csalódás sokkal nagyobb ilyen módon. Amint vagyok, közel 40 éves Én természetesen már rengeteg idő van Szegeden, és a vezető Csak azt tudom mondani, hogy Szeged az egyik legnehezebb helyen vezetni, összehasonlítva más sokkal nagyobb városokban (Budapest, Belgrád, Bécs, London, Genova, Párizs ...), néhány évvel ezelőtt én magam (őrült, részeg, balkáni mentalitás, vad, piszkos és büdös szerb) volt egy közlekedési baleset Szegeden a Pariszi körút és Madách utca kereszteződés, ahol lámpánál egyszerűen azt mondani, láthatatlan, abbahagytam a piros lámpa Pariszi körút és mintegy 10 másodperc után egy nő vezető ütött hátulról, mert nem látni a fényt piros volt. Amikor vezetsz berlini Korut felé fő Buszmegálló irány, nincs módja megvalósítani, ha a közlekedési lámpa mutatja, piros vagy zöld, amíg a 10-15 méterre a kereszteződés, mert a gyenge fény érkezik a készülék maga és néha vagyunk törés az utolsó másodpercben felismerve, hogy valójában egy piros lámpa nem számít, a zöld is látható, de csak enyhén fakó, mint a piros. És tudod mi történt, amikor a rendőrség jött? Ezek a "made" hiba a jelentésben papírokat, így az ábrán úgy nézett ki, mint az autóm hit a másik autó mögött, ők űrlap kitöltésével, mint ha ez volt az első alkalom, és én javítani őket, legalább 3-szor, mielőtt befejeztem , így nagyon piszkos!

    Most erről a tragikus baleset, miután látták, képek, milyen rossz és zavaros ez a kereszteződés is, ez valóban nem csoda, hogy a baleset történt, talán az Ön számára, akik élnek Szegeden, és menj úgy gondolta, hogy csomópont heti rendszerességgel ez egy szelet tortát, de A járművezetőnek, aki a vendég a városban nagyon nehéz és zavaros, különösen éjszaka. Van még néhány tény és kérdések a balesettel kapcsolatban, amely akkor "elfelejtette" mondani.

    1. Nem volt gyorsulási verseny
    2. Vezető nem volt a kábítószer, vagy teljesen részeg, ahogy mondod, mert hivatalosan is találták a 0,03 promiles az alkohol a vérben (nem 3 promiles vagy 0,30 promiles, de nulla nulla három - 0,03)
    3. BUS nem fog csak 42 km / h, mint a források szerint, ha ez megy, hogy lassú, hogy nem tudja, hogy húzza az autó közel 30 méter, és vágja le a lámpánál, így a kár a hatás sokkal kisebb és mint látod a képeket és videoklipeket, a kár a BUS sokkal nagyobb. Szinte bárki, aki megérti psyhics csak egy kicsit lehet mondani, hogy a busz sebessége nem volt a hivatalos 42km / h, de a járművet fog minimum 30%-kal gyorsabb.
    4. Vezetője a busz valószínűleg nem létezik, mert a nyilatkozat nem található sem az eredmények a acohol vizsgálatot tettek közzé, ez nagyon érdekes
    5. Tisza Volán meghajtók ismert, hogy durva jó hírnevét, teljesen megegyezik a mi Sebian buszvezetők - meggondolatlan, a gyorshajtás és nagyon kellemetlen, Szabadkán láthatod őket megy, legalább 15-20km / h feletti sebességet minden út vesznek ígytudom, mit beszélek.

    Hadd törölje ezt, én nem állni a vezető az autó, de asok nagyon gyanús erről a balesetről. Véleményem szerint a vezető az autó nem volt tudatában elég veszélyes kereszteződés, amit akartam, ezért tette hibát, de biztos vagyok benne, hogy teljesen a buszsofőr szintén hiba: a gyorshajtásra, és talán egy vagy két "Pálinka" A boldog munka, legyünk őszinték, akkor a magyar nép ismert alkohol elfogadók és ez a fő oka ennek a baleset beeing végzetes.

    És befejezni hozzászólásomat, ha azt mondod, hogy a szerb őrültek nélkül vezetési képességek egyáltalán, és mi kell tartani, és nem hagyja, bárhol hazánkban, hadd emlékeztessem önöket, mint Szabadkán a magyar nyelv a három hivatalos nyelveken, és én személyesen még soha nem volt képes megtalálni a megfelelő munkát, mert nem tudom magyarul, hogy tudja egy magyar is kell, ha meg akarja találni munkát Szabadkán. A magyarok Szabadkán nem ugyanaz, mert nem kell tudni, SZERB annak érdekében, hogy munkát, így gyakran akkor jön egy boltban, vagy egy állami intézmény és egy személy tudja vagy alig szerb egyáltalán, ha úgy gondolja, amely igazságos és ha bizonyítani tudja, nekem más országban, ahol a helyzet ugyanaz, én szívesen menjen és nézze meg magamnak. Csak megemlíteni, hogy mind a négy gyerek, hogy volt a kocsiban volt 100%-os horvátok.”
  • 109. gabriel14 2011. október 27. 21:13
    „Hi,l I would like to apologize for not speaking nor writing Hungarian language. Anyway, English is the universal tool for communication between people in the world, so if you do not know it by now I think this post would be a nice starter for doing so. I´m from Szabadka, and I´m really shocked how all of you Hungarian people look at us saying that we from Serbia are all Balkan mentality (which in this case mean that we´re all automaticly bad), idiotic, crazy, lunatic, drunk, dirty etc, etc... Especially I´m really struck by the fact that many of you originate from Szeged which is in my opinion (still) the cultural Metropolis of this region, so my dissapointment is much bigger in that way. As I´m almost 40 years old I naturally have been loads of times is Szeged and as a driver I can only say that Szeged is one of the most hardest places to drive in comparsion with other much bigger cities (Budapest, Belgrade, Wien, London, Genova, Paris...), few years ago I myself (crazy, drunk, Balkan mentality, wild, dirty and smelly Serb) had an traffic accident in Szeged on Pariszi korut & Madach utca intersection where traffic lights are simply to say UNVISIBLE, I stopped for the RED LIGHT on Pariszi Korut and some 10 seconds after a woman driver hit me from behind because SHE DID NOT SEE THE LIGHT WAS RED. When you´re driving from Berlin Korut towards the main Bus station direction, there is no way to realize if the traffic light shows red or green until the 10-15 meters from the intersection because the weak light coming from the device itself and sometimes you´re breaking in the last seconds realizing that there is actually a RED light no matter green is also visible but only slightly pale than the red. And you know what happened when your Police came? They "made" a mistake in the report papers so on the illustration it looked like my car hit the other car from behind, they were filling the form like if it was their first time and I corrected them at least 3 times before they finished it, so it was very DIRTY!

    Now about this tragic accident, after seeing pictures how bad and confusing this intersection is, it´s really not a miracle that the accident happened, maybe for you who live in Szeged and go throught that junction on a weekly basis it´s a piece of cake but for the driver who is the guest in your city it´s really hard and confusing especially at night. There are also some FACTS and QUESTIONS about the accident which you "forgot" to say.

    1. It was NOT A DRAG RACE
    2. Driver WAS NOT on drugs or completely drunk as you say, because OFFICIALY he was found with 0,03 promiles of Alcohol in blood (not 3 promiles or 0,30 promiles but zero zero three - 0,03)
    3. BUS WASN´T GOING ONLY 42 Km/h as your sources say, if it was going that slow speed he wouldn´t be able to drag the car almost 30 meters and cut off the traffic light thus the damage of the impact would be MUCH SMALLER and as you can see on the pictures and clips, the damage on the BUS is much bigger. Almost anybody who understands psyhics only a little bit can say that the BUS velocity wasn´t the official 42Km/h but the vehicle was going minimum 30% faster.
    4. Driver of the bus probably doesn´t exist because his statement can not be found nor the results from the acohol test have been made public, that´s very interesting
    5. Tisza Volan drivers are known for their rough reputation, completely equal with our Sebian bus drivers - reckless, speeding and very unpleasant, In Szabadka you can see them going at least 15-20Km/h above the speed limit on every ride they take so I know what I´m talking about.

    Let me clear this up, I do not stand for the driver of the Car but somethings very fishy about this accident. In my opinion the driver of the Car wasnt aware enough of the dangerous intersection which he was going, so he made mistake, but I´m completely sure that the BUS driver ALSO MADE A MISTAKE by speeding and probably having one or two "Palinka" for the happy shift, let´s be honest, you Hungarian people are known alcohol takers and that is the main reason of this crash beeing fatal.

    And to finish my post, when you say that we from Serbia are lunatics with no driving skills at all and we should be held up and not let anywhere from our country, let me remind you than in Szabadka a Hungarian language is one of the THREE OFFICIAL LANGUAGES and me personally have never been able to find a proper job because I do not know Hungarian, so knowing a Hungarian is a MUST HAVE if you want to find a Job in Szabadka. For Hungarians in Szabadka is not the same because they DO NOT HAVE TO KNOW SERBIAN in order to get a job, so often you can come to a shop or a goverment institution and have a person knowing little or no Serbian at all, if you think that is fair and if you can show me any other country in which the situation is the same I would be glad to go and see it for myself. Just to mention that all four kids that were in the car were 100% CROATS.”
  • 108. Clyde 2011. október 26. 10:22
    „106. kaciga "Gyorsulási versenyben vett részt? Kivel? Hol a másik fél akivel gyorsult?"

    Én sem teljesen értettem. Tegnap este viszont elnéztem arra. Tényleg elég rendesen behorpasztották az Árkád oldalát - és most hogy nézem a fotókat, minden bizonnyal nem az szgk. volt, hanem a busz (ráadásul szép magasan is látszik a nyoma a falon az ütközésnek).

    Hiányzik egy oszlop is (tőből). A srác egyértelmű, hogy nem 40-50-nel döcögött, nem körültekintően ment be a kereszteződésbe, és gondolom, nem is volt olyan reakciója, ami egy sofőrtől elvárható.

    Azt a hírt, amit országos rádióban én is hallottam, hogy rögtönzött gyorsulási versenyben vett részt, most raktam össze: a diszkó ott van a szomszédban, és egy versenyhez nem kell másik autó sem. Csak beszálltak, és tűzsebességgel nekiindultak, majd jutottak, ameddig jutottak...”
  • 107. hopp 2011. október 25. 08:32
    „Elnézést a típust illetően, egy infó későn érkezett.
    Az 1. ponton említett adat azonban nem azt akarja sugallni, hogy a buszvezető túllépte a megengedett sebességhatárt! A sebességet a GPS adatai megmutatják, az illetékes szakértők kivizsgálják a balesetet, majd ennek eredményeként a felelőst felelősségre vonják. Nem szeretnék egyik gépjárművezető helyében sem lenni, bár sajnos van egy mondás, amit nem szabad figyelmen kívül hagyni. "Ha közlekedsz egyik lábad a sírban, a másik a börtönben!" Az autóbusz vezetőjének kitartást az eset feldolgozásához és minden közlekedőnek balesetmentes közlekedést kívánok!”
  • 106. kaciga 2011. október 25. 01:01
    „99!
    Gyorsulási versenyben vett részt? Kivel? Hol a másik fél akivel gyorsult?”
  • 105. CsImre 2011. október 24. 23:14
    „102. Hopp:

    Adnál egy linket, ami a Volvonak ez az autóbusza megtekinthető? ...”
  • 104. Szergej251 2011. október 24. 23:11
    „63. ValakiaSOKKözül 2011.10.23. 19:52
    Ahhoz képest elég nagy rombolást végzett és elég későn állt meg....
    - Egy ilyen autóbusz össztömege: 28.000 g
    Ezt a tömeget meg kell állítani 40 km/h-ról, nem egy másodperc, egy kis fizika, azt tanácsolom gondold át ;)

    Kedves hopp!
    Ez az autóbusz egy Ikarus 417.14(ez a pontos típus.széria), a facelift verzió és 2000-ben gyártották.
    A sok "okosnak" pedig még egy pár adat a 28 t megállításához, a fékei és az azt segítő berendezések:
    Háromkörös fékrendszer egyedileg szabályozható fékkörökkel. "A" tengelyen léghűtéses tárcsafékek, "B" és "C" tengelyen kulcsos dobfékek. Automata fékerőszabályozó. ABS/ASR.

    Aki pedig valaha is tanult kresz-t (és emlékszik is rá...), annak ne is legyen kérdés az hogy ki a hibás ÉS MILYEN OKOKBÓL (ittas vezetés, elsőbbség meg nem adása).

    További észrevételeim az előttem szólokhoz:
    1, Én sokat vezetek (szakmámból és munkámból adódan és nem csak személyautóra van jogosítványom), hetente többször haladok ki az adott kereszteződésből, és egyszer nem alakult ki még számomra vagy más számára balesetveszélyes szituáció. Egyértelmű a jelzés, és a KRESZ is. Aki balesetet okoz az figyelmetlen és vagy befolyásolt(drog, ital, környezet).
    2, A sok a buszvezetőket, sofőröket ócsárolónak meg csak annyit, hogy gondoljanak bele a gépkocsivezető helyzetébe, mikor is hajnalba szolgálatra jelentkezik (átesik az ittasság vizsgálaton), majd autóbuszával a buszállomás felé halad hogy megkezdje az első járatát és már bocsánat egy autónyi felelőtlen fiatal (úgy hogy a buszvezető be tartja a KRESZ-t) belerohan.
    EZEK UTÁN, annak fényében hogy ittas volt az autó vezetője és nem adott elsőbbséget, MÉG VAN OLYAN EMBER aki egy hivatásos gépkocsivezetőt vádol és egy felelőtlen úrvezetőt véd?
    Csak gratulálni tudok!

    Mindenkinek szép estét!”
  • 103. mgabca 2011. október 24. 22:10
    „"Nem sikerül feljutnom a délmagyar fórumára, ezért írok. Írd meg a 99. hsz.-nak, hogy az IK-260 is képes 60km/h- nál nagyobb sebességre, ill. a képeken szereplő és a balesetben részes busz nem IK-417, hanem egy VOLVO!"

    Egy ismerősöm üezenetét továbbítom! Nem mellesleg buszvezető!”
  • 102. hopp 2011. október 24. 21:55
    „99. Szakértő 2011.10.24. 20:52
    Kár, hogy nem vagy tisztában a tényekkel!
    1. Az Ikarus autóbuszok még helyi járatban is képesek 60km/h-nál gyorsabban menni- ez vonatkozik még az IK-260-as buszra is.
    2. A fényképeken látható autóbusz nem IK-417, hanem egy VOLVO! (Reméljük a gyártó nem haragszik meg eme tudatlanságtól egy "szakértő" hsz. végett).
    3. Azért mégiscsak több, mint 8 darab van IK-417-ből, hiszen az SZKT évekkel ezelőtt csak 6db-ot vásárolt.”
  • 101. mgabca 2011. október 24. 21:52
    „Kedves info!

    A telezöld fogalmáról már írtam tegnap!
    Itt nem ez volt a baleset oka!
    A TELEZÖLD egész Európában elfogadott!
    A KRESZ bármilyen módosítása - főleg, ha nem eléggé indokolt - nem egy rövid folyamat!
    Oda kell figyelni egymásra, mert mindenkit hazavárnak - ennyi!”
  • 100. smalltown 2011. október 24. 21:39
    „:(((((”
  • 99. Szakértő 2011. október 24. 20:52
    „81. Tope2006 2011.10.24. 11:03

    Egyrészt a telefonokhoz van head set, tehát telik rá, másrészt az a sofőr személyes felelőssége, hogy használja! A GPS csak a helyi járatokon van, és csak nyomkövető, tehát a sofőrt nem tájékoztatja semmiről. A GPS rendszer adatai a bíróság előtt is megállja a helyét, tehát biztosan 40 km/h-val haladt a busz. Másrészt egy helyi járatos busz végsebessége max. 60 km/h, kivéve a merciket, mert azoknak 70 km/h, tehát ez az Ik-417-es ha akart volna se tudott volna gyorshajtást elkövetni. Másrészt a fiatal szerb gyerek elismerte, hogy gyorsulási versenyben vett részt ittasan, és szinte kirepült a busz elé, nincs miről beszélni. Ráadásul ez az Ik-417-es két hete jött ki teljes karosszéria felújításból, és sajnos elég egyedi busz, 8 db van belőle az egész világon, így alkatrész sincs hozzá, kérdéses a javíthatósága.”
  • 98. Zsoltee0716 2011. október 24. 20:13
    „Ha estleg valaki járt a helyszínen, az láthata a nyomokat. Érdekes, mert a gyalogos jelzőlámpáját a kocsi vitte ki(ott már keresztben állt az autó). De a bokornak semmi baja nincsen(szerintem át repülte a bokrokat), de úgy , hogy az egyik kerék viszont a földet súrolta, így van az úttesten is föld darabok, ill a járda szélénél egy nyomvályú van+kivitte a fát. A lámpa emelte fel az autót.

    81. Tope2006 2011.10.24. 11:03

    Csak a helyijáatokon van GPS. Köszönjük, hogy ezt itt megosztottad, Tessék elnézni a hivatalos fórumra panaszt tenni.”
  • 97. LukSzusz 2011. október 24. 18:03
    „Yugóban nincs KRESZ?”
  • 96. baloghkatica 2011. október 24. 18:01
    „Én még emlékszem a Mars Téri Szórakoztató Központ annak a dolgozójának a balesetére, amikor a Mars térnél a zebránál annyira sietett az illető dolgozni, hogy 2 fiatalt gázolt el (akik a sors fintorával épp oda indultak bulizni)... Ott is volt asszem ittasság, az egyik lány örökre megnyomorodott, a másik MEGHALT...

    Szerintem a kapcsolatoknak köszönheti, hogy nem kapott börtönt. De lehet, hogy az emlékeim nem jók?!”
  • 95. info 2011. október 24. 16:55
    „Szó mi szó, a bulizós helyen a Mars téren, szinte úgy viselkedik némelyik gyerek mint aki hülyén született. Gondolom nagyon megdolgozott apuci-anyuci a Toyotáért, de ők inkább körbe hányják, s ez még csak a kezdet. Beállnak a két autó közé, azt hiszik, hogy a WC-ben vannak, azon versengenek ki tud magasabban pisálni, ki tud hamarabb átlőni az autó felett. Ezzel végezve a pezsgős üveg repül a túloldalra mert ´efogyott! ami benne volt.Természetesen csak az úttesten landol, így a következő autós arra vezető útja már kész életveszély. A többiről nem is beszélve, úgy hogy regényt lehetne írni már csak az érkezésekről- s ami utána van ? hát ez!”
  • 94. info 2011. október 24. 16:46
    „"Ezt az állapotot pedig, hogy a balra kanyarodóknak és a szemből jövőknek egyszerre van zölg jelzésük, AZONNAL MEG KELL SZÜNTETNI!"-PEDIG NEM EZ AZ EGYETLEN HELY AHOL ÍGY MŰKÖDIK.”
  • 93. őrgróf 2011. október 24. 16:40
    „"Mindig azt a lovat ütik, amelyik húz" igazi jó közmondás. Jó példa erre a "zéró-tolerancia". MO-on sok-százezer ember van, aki az ebédje után megivott egy pohár bort, vagy sört, ( mint a legtöbb Lajtán túli országban! ) azután vezetett, és jól. Anélkül, hogy balesetet okozott volna. ( Lehet hogy tudták, vagy ösztönösen érezték, hogy a zsírokat oldani kell, és erre az alkohol igen jó módszer. Most javaslom helyette a forró teát...) Most ezeket az embereket büntetik a "zéró-val", aki viszont megrögzött piás ( esetleg már alkoholista! ) az meg nyugodtan iszik tovább, és nem bukik le, ( meg nem is érdekli ) csak amikor már kész a baj, megtörtént a baleset, sokszor halálos végű. ( többnyire nem a részeg hal meg! )
    Azt hiszem, utoljára Vereckénél ültünk a ló hátán, azóta hol erre, hol meg a másik oldalára esünk. Mikor kapaszkodunk fel újra a közepére? ( mármint a hátára.)”
  • 92. Ebgondolat 2011. október 24. 16:37
    „90. starsky 2011.10.24. 14:33
    Úgy, hogy a busz letarolta az Árkád egy részét is!

    91. ifj. Nagy Gábor 2011.10.24. 15:22
    Szerintem a biztonságos áthaladás megérne egy kicsivel több időt! Amúgy itt lenne az ideje, hogy bevezessék az "intelligens" jelzőlámpát, amely a forgalom függvényében mutat zöldet, pirosat!
    A Gogol u - Londoni krt - Rigó u kereszteződésébe mindenképp a körforgalom a megoldás vagy pedig megtiltani a Gogol utcából jövőknek az egyenesen továbbhaladást. Nem tudom, jártál-e már az ominózus kereszteződésnél, de egyszerűen hihetetlen, hogy aki a Gogol u bal oldali sávjából megy egyenesen, az csak a Rigó utca egy szem jobboldali sávjában tud haladni, de ezzel a manőverrel gyakorlatilag keresztben hajt át a kereszteződésen! Ráadásul legtöbbször egy kanyarodó autó mögül bukkannak elő és csak az utolsó pillanatban vehetőek észre.”
111 hozzászólás
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Október 23.: Elszállt a parasztok panasza

A vidék forradalmáról még mindig hiányos a kép. Bár majdnem minden megye – Vas kivételével – elkészítette 1956-os összefoglalóját. Tovább olvasom