Délmagyar logó

2017. 03. 29. szerda - Auguszta 4°C | 21°C Még több cikk.

Visszaadják az előlegeket

Szeged - A napokban írtuk meg, hogy több szegedi kereskedő szeretné visszakapni a pénztárgépre befizetett előlegét, de nem éri el a gyártó Micra-Metripond Kft.-t. Novák Zoltán, a cég ügyvezető igazgatója válaszolt lapunk kérdéseire.
– Mivel találtam az interneten egy olcsóbb pénztárgépet, gondoltam, visszakérem az előleget a Micrától – mesélte Mészáros Anita szegedi boltos. – A vásárhelyi céget azonban vagy nem érem el telefonon, vagy ha elérem, a NAV-hoz küldözgetnek engedélyért.

 12 hétig gyártják

Hogy hány pénztárgépet rendeltek, nem árulták el a Micránál, csak annyit írtak: közel állnak a tervhez, több mint 35 ezer, COMP csoport által gyártott lengyel pénztárgép már működik az országban. Akik az eredeti határidőig megrendelték a pénztárgépüket, azok februárig meg is kapták őket. Azokat az ügyfeleket pedig, akik már kifizették a pénztárgépeket, a következő 1-2 hétben szolgálják ki. A határidő után leadott megrendeléseket is folyamatosan teljesítik, de kérik figyelembe venni a 12 hetes gyártási időt. Novák Zoltán szerint, mivel nincs végső határideje annak, meddig lehet a nem online gépeket használni, többen kivárnak a végsőkig a fizetéssel, de ezt ő nem javasolja: minél hamarabb fizet valaki, annál biztosabb, hogy lesz gépe.

Mi is kerestük a Micra- Metripond Kft.-t telefonon, de a vonal egyfolytában foglalt volt. Az érdekképviselet, a Kisosz írt e-mailt, valamint faxon is átküldte a levelét, ám nem kapott választ. A NAV pedig lapunknak azt írta, nem illetékes az ügyben. Cikkünk megjelenése után felvette velünk a kapcsolatot Novák Zoltán ügyvezető igazgató, és válaszolt a kérdésekre.

– Csak június 20-án kaptuk meg a NAV hivatalos állásfoglalását arról, hogy az előleget nekünk kell visszautalni. Az ezt megelőző időszakból határozataink vannak arról, hogy a NAV-nak utaltuk vissza az összeget, és ők fizették ki azon ügyfeleknek, akik vagy nem vették át, vagy mástól vették meg a gépet – közölte Novák Zoltán.

– Megértem az ügyfeleket, akiknek ez problémát okozott a mindennapi életükben, de mi csak a hatályos jogszabályok és rendeletek alapján járhatunk el.

– Vonalaink túlterheltek, és valóban voltak olyan időszakok, amikor nehezebb volt elérni minket. Jelenleg a legrosszabb esetben 2-3 próbálkozás után tudnak beszélni kollégáimmal. Az előlegekkel kapcsolatban az ügyfelek az eloleg@ micra.hu e-mail címre küldhetik el igényeiket – folytatta az ügyvezető. Hozzátette: a Kisosz levelét nem kapta meg.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Fizet az oszlopdöntő sofőr

Jelentkezett az a sofőr, aki kidöntötte a Klauzál téri mészkőoszlopot – mondta tegnap Makrai László. Tovább olvasom