Délmagyar logó

2016. 06. 24. péntek - Iván 22°C | 32°C

DL Kft.: fél Magyarország az ügyfele

Szeged - A DL Dél-alföldi Leolvasó Szolgáltató Kft. 2006-ban pályázta meg és nyerte el a Délmagyarország kezdeményezésére alapított Presztízs díjat Üzleti innováció kategóriában.
Az elismert vállalat az azóta eltelt időszakban is jelentős eredményeket ért el – mondta el lapunknak Pipicz András ügyvezető igazgató.

A DL Kft. mára az ország 13 megyéjében szolgáltat – alapításakor, 2002-ben még csak a 3 dél-alföldi megyében látta el az ügyfeleket. Elsősorban fogyasztásmérő-leolvasással, számlanyomtatással járó feladatai vannak a Dél-Alföldön és az Észak-Dunántúlon, de az Elmű, az Émász és a Tigáz szolgáltatási területén is leolvassa a villany- és gázmérőket. A DL Kft. ügyfeleinek száma 5 millió 500 ezer: ezzel a magyarországi villamos energia és gázenergia közüzemi szektor ügyfeleinek közel 64 százalékával áll kapcsolatban.

Szolgáltatási területének nagysága mintegy 66 ezer négyzetkilométer – ez Magyarország területének a 71 százaléka. A DL Kft. – az EDF Démász Zrt. valamint a GDF SUEZ Energia Magyarország Zrt. közös leányvállalata – sikere a cég korszerű technikai, folyamatszervezési és innovációs képességeire épül.

Olvasóink írták

  • 2. Zs 2010. november 26. 09:52
    „nem új ötlet, hanem a régi leolvasó kollégák kiszervezése, leépítése (áttérve az évenkénti egyetlen valós leolvasásra - a havi, majd a negyedévesen keresztül) és természetesen költségcsökkentés”
  • 1. azigazitrebitsch 2010. november 26. 08:58
    „Ez a leolvasás, kb olyan nagy ötlet,mint feltalálni a kanálban a mélyedést.”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Kötelező magánnyugdíjpénztár: élt 12 évet

Feltörik a malacperselyt, az államhoz kerülnek megtakarításaink. Tovább olvasom