Délmagyar logó

2017. 05. 27. szombat - Hella 14°C | 24°C Még több cikk.

Michael Schumacher visszatér

Ö fogja helyettesíteni a hátra lévő idei futamokon a balesetet szenvedett Felipe Massát.
A hétszeres Forma-1-es világbajnok Michael Schumacher fogja helyettesíteni a hátra lévő idei futamokon a brazil Felipe Massát, aki a Magyar Nagydíj szombati időmérő edzésén szenvedett súlyos fejsérülést.

Ezt a Ferrari jelentette be.

Olvasóink írták

35 hozzászólás
12
  • 35. efje 2009. július 30. 13:06
    „Az nem chef hanem chief. A chef szakácsot jelent. Vigyázz Mignon mert irastudatlan beelőzött!
    Németül megy az irás? Nem hiszem.”
  • 34. pmjelolt 2009. július 30. 06:07
    „mignon a many helyesen money.”
  • 33. Logaritmus 2009. július 30. 00:49
    „Mignon, mit gondolsz miért száll ki a BMW? Nyilván egyrészt a gazdasági válság miatt, nincs felesleges pénzük. De a másik ok éppen az, hogy az F1 nem olyan mint régen volt, és a WTCC BMW-k hasonló hatású reklámot jelentenek, gondolom sokkal, sokkal kevesebb pénzért.”
  • 32. Mignon 2009. július 29. 22:59
    „Norbert Reithofer
    helyesen a BMW Chef.
    Bocs, gyorsan irtam.”
  • 31. morci 2009. július 29. 22:53
    „Hajrá sumi!!!! végre megint nézem a forma1-et..:)”
  • 30. Mignon 2009. július 29. 22:52
    „29-es folytatasa:

    Interju Norbert Reithof BMW-Konzern Chef-el a Frankfurter Allgemeine Zeitung-ban.
    Forras: " FAZ.de "”
  • 29. Mignon 2009. július 29. 22:47
    „Egy szomoru hir az F1 kedvelöknek:

    a mai nemet sajto itt, a neten is tele van a hirrel, hogy a BMW kiszall az F1-böl
    a szezon vegen!!!

    A szakemberek az un. "domino-effektus"-tol felnek!!
    Mi lesz, ha a BMW kiszall??
    Követik masok is??

    Ki tudja?
    Sajnos.”
  • 28. bespin 2009. július 29. 22:24
    „Logaritmus, nekem az F1 marad az elsődleges, de végignézem az összes autóversenyt, ha sikerül elkapnom. Az európai autóversenyek közül szinte mind jó. A WSR és a WTCC tényleg jó, de egy USA 500 mérföldes oválpálya (NASCAR,Champcar) kiborít az unalmasságával, követhetetlen. A király számomra a rallye VB is, de kevés publicitást kap.”
  • 27. Mignon 2009. július 29. 22:18
    „Az F 1 titka = a penz !!!!!!!!!!!
    ( das Geld, many, love!!)

    :):)”
  • 26. Vale46 2009. július 29. 22:15
    „Bár zseniális versenyzőnek tartottam, de soha nem szerettem. (1994-ben Hill, 1997-ben Villeneuve szándékos kilökése miatt a VB cím megnyerése érdekében) Az viszont biztos, hogy Senna halálát követően Ő volt az F1 legmeghatározóbb alakja, Ő volt a középpontban még akkor is, amikor nem volt világbajnok, s amikor 2006-ban befejezte, akkor egy űr maradt utána melyet nem egyszerű pótolni. (hiánya olyan, mint ami lesz a Moto Gp-ben, ha Valentino Rossi egyszer befejezi) Ha pedig visszatér néhány futam erejéig, azzal az "álló vizet" felkavarja, mely nem jön rosszul az F1-nek. S mivel a Ferrari az utóbbi versenyeken egyre jobban muzsikált, van esély arra, hogy Schumi szép eredményeket érjen el. Nem mellesleg ezzel a dologgal a Ferrari Kimit is felrázza, mivel egy közel 3 éve "nyugdíjban" lévő személytől nem illik kikapni, különösen úgy, hogy a most futó autók vonatkozásában a két pilóta tapasztalata, gyakorlata ég és föld. Veszíteni valója persze Kiminek van, mert ha ezek ismeretében rendre kikap majd Scumitól, akkor az neki nem csak vereség lesz, hanem sokkal több.
    Szóval én örülök a visszatérésnek, s szerintem így van ezzel mindenki, még az is, aki mint én is nem szerette.”
  • 25. CID 2009. július 29. 22:12
    „Logaritmus azt hiszem jól megfogalmazta miért nézhetetlen a F1. Függetlenül attól buzi vagy sem :) Egy folyóvízi horgászverseny is érdekesebb.”
  • 24. Logaritmus 2009. július 29. 22:05
    „Bespin, lehet hogy ez is segíteni fog, de a verseny attól lenne verseny, küzdelem, ha a pályán sok lenne az előzés, a váratlan esemény. Nem kell, hogy körönként 1 autó fejre álljon, de az igen, hogy ne legyen ennyire kiszámítható egy menet. Az F1 az autózás laboratóriuma, Senna halála óta törekszenek a biztonságra de mostanra az F1 élvezhetetlen lett. A WTCC-re nézzetek rá egyszer, akár youtobe-on. Messze izgalmasabb, kiszámíthatatlanabb, szórakoztatóbb mint a mostani F1!!! Amit sajnálok, mert régen néztem az F1-et, de mostanra vasárnap ebéd utáni alváshoz jó, semmi másra.”
  • 23. bespin 2009. július 29. 22:00
    „"Ezért a mai F1 nem arról szól, ki oldja meg jobban a szituációkat, hanem arról, kinek a csapata taktikázik jobban."

    A taktikai húzások elkerülése végett, jövőre nem lehet tankolni a versenyeken. Ettől lesznek majd a jó szituációk.”
  • 22. Logaritmus 2009. július 29. 21:48
    „Esküszöm, ezt csak most láttam meg, mai cikk. És igen, az F1 akkor volt jó, amikor a sok szabállyal nem tették tönkre a pályaversenyt, amikor felrobbantak a turbók, amikor kigyulladtak az autók, amikor Niki Lauda tolta a vasat! :)

    http://belsoseg.blog.hu/2009/07/28/unom_a_formula_1_et

    "A Formula-1-es futamok túl hosszúak és eseménytelenek. Az is egyfajta izgalom, ha azt nézzük, hogy a kerékcsere alatt megelőzi-e egyik pilóta a másikat, vagy a pontverseny állása miatt kell drukkolni kedvencünknek, de a pályaversenyeknek nem ez, hanem a sok test-test elleni küzdelem adja meg az ízét, amiből a Formula-1-ben nem sokat látunk.

    Jobb lenne egy rövidebb verseny, esetleg két rövid futamot is rendezhetnének egy napon, de a legfontosabb az lenne, hogy valahogy visszahozzák az igazi küzdelmet. A Formula-1-ben az utóbbi időben nagyon nehéz előzni, mert a pilóták a faramuci légterelők miatt nem tudnak rendesen autózni szélárnyékban és onnan kitörni, mint minden más autó- és motorversenyben. Ezért a mai F1 nem arról szól, ki oldja meg jobban a szituációkat, hanem arról, kinek a csapata taktikázik jobban. "”
  • 21. Logaritmus 2009. július 29. 21:44
    „Noch etwas: becsülöm az F1 versenyzőket, én 45 perc gokartozástól elfáradok (próbáljáok ki, jó a szegedi pálya!) de az F1-et nézni nekem unalmas, sokkal állatabb autósportok léteznek, az F1 persze a legnépszerűbb, ahogyan hamburgerből is a gagyi McDonald´s viszi a prímet, de nem azért mert jó, hanem mert jól tálalják a tömegeknek, és nem mutatnak nekik mást, jobbat.”
  • 20. CarrieB 2009. július 29. 21:43
    „Alonsónak még nem kell drukkolni,majd csak Belgiumban,ők most éppen el vannak tiltva :D :D
    Amúgy meg JUPPI!!! Schumi a király!”
  • 19. Logaritmus 2009. július 29. 21:42
    „A véleményem továbbra is az, hogy az F1 buzi sport. Palik Laci ontja a hülyeségeit, a pályán nincs igazi férfias harc, az egész inkább a mérnökök vetélkedése, ki tud jobban kalkulálni, melyik gép megy el kevesebb tankolással, ki hány ezredmilliméterrel változtatott egy műanyag kis bizbaszt a kocsi orrán, és ezen pörögnek hetekig. Ha már autósport, akkor rally: keményebb, tökösebb, nyersebb "játék". Vagy a Le Mans-i verseny, ahonnan pár éve Orosz Petiék tudósítottak.

    http://totalcar.hu/magazin/sport/lemans2007/

    "Az autóversenyzésben a Le Mans az utolsó hősies, epikus meccs. Megható. Felemelő. Végigkínlódod a huszonnégy órát, pattanások nőnek a fenekeden, tengeri szivaccsá ázol, de lélekben megtisztulva térsz haza. Esküszöm, felér egyévnyi Mária rádió-hallgatással."

    "...a versenyből is a zajok maradtak meg, és most is elsőre a mindent átható, kalóriadús motorüvöltés jut eszembe. 1440 percnyi, ordító, legjobb fajta géphang, meg a hozzá tartozó durrogások, a turbók sivítása, no és a gumicsikorgás. Vacsorázás közben, sétálás közben, reggelizés közben, vécézés közben, egyáltalán, mindig. És ez nem a húszezres fordulaton gyilkolt, másfél órát némi hazardírozással kibíró, plutóniummal ötvözött titánból készült motoroké (F1), és nem is a péppé turbózott, de alapvetően mégiscsak kicsi motoroké (rali). A Le Mans-i versenyautó motorja jó nagy, és óriási elszántsággal, ám viszonylag kis fordulaton küzdi végig a távot. Csak a kisebb kategóriában, az LMP2-ben vannak kisebb négyhengeresek, azokat meg úgyse nézi senki, mert kívülről mind egyformák. A Formula-1 a világ legjobb autóvezetőinek és legpengébb versenygépeinek az erőpróbája. Másfél órányi, milliméterekre, századmásodpercekre, tized milliméternyi esőgumi-profilokra kiélezett dráma. A rali eszement vakmerőség, a pár perces etapok alatt ezredmásodpercnyi döntésekkel, felfoghatatlan lélekjelenléttel kell leküzdeni váratlan akadályok százait."”
  • 18. TUTI 2009. július 29. 21:32
    „Es erdekes lesz!...
    vegre nem csak hidfelujitasrol, Kossuth-Rokusirol, 43-as rol , 3-dik hidrol ir a DM.
    Mar annyira untok, hogy semmi bulvar hirek nincs itt a DM-ben!:D:D:D”
  • 17. az_aki 2009. július 29. 21:17
    „régen nem szerettem mert Alonso drukker vagyok, de most szurkolok neki!! végre lesz miért nézni az F1-t! HAJRÁ ALONSO és SCHUMI!!!!!!!”
  • 16. bespin 2009. július 29. 21:17
    „Takuma Sato-t kellene beültetni valahová, mint a kamikaze sofőr és Jenson el lenne intézve!:-)”
35 hozzászólás
12
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Már lábra tud állni Felipe Massa

Elhagyta az intenzív osztályt, és már az első lépéseket is megtette. Tovább olvasom